פרסום ראשון

Qdigital של דני צ'כנובר מתחזקת: אביב שטיין עוזב את פובליסיס ומצטרף כשותף

שטיין שימש בשנתיים האחרונות כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס אידיאולוג'יק. בנוסף מונתה כשותפה הילה קוניק שחף, סמנכל"ית לקוחות במשרד
משה בנימין | (32)

סוכנות הדיגיטל של דני צ'כנובר Qdigital מצרפת לשורותיה שחקן חיזוק בדמותו של אביב שטיין, מאנשי הקריאייטיב הוותיקים בשוק הפרסום. שטיין (39) יצטרף למשד כשותף לצידו של המייסד דני צ'כנובר.

לפני כשנתיים הצטרף שטיין למשרד הפרסום אידיאולוג'יק בו שימש כסמנכ"ל קריאייטיב. תפקיד שעד אז אויש על ידי המייסד ינון לנדנברג. שטיין אף המשיך עם הסוכנות שהוטמעה לתוך פובליסיס, במסגרת הרה ארגון שנוצר בעקבות רכישת באומן בר ריבנאי על ידי פובליסיס העולמית, מינויו של ארי מלמוד למנכ"ל פובליסיס גלר-נסיס והפורמט החדש של קבוצת פובליסיס ישראל.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

שטיין, איש קריאייטיב טלוויזיה ותוכן אחראי בשנים האחרונות למספר מהלכים דיגיטליים מובילים, עבור מותגים כמו קוקה קולה, zero, פריגת, ביסלי, קרלסברג, מאזדה, פורד, פיליפ מוריס, גלידות נסטלה ועוד. הוא מחזיק ברקורד של ניהול קריאייטיב בראובני פרידן, גליקמן נטלר סמסונוב ו-arc interactive (לשעבר מקבוצת פובליסיס ישראל, בראשה עמד תימור גורדון).

השנים האחרונות היטיבו עם סוכנות הדיגיטל העצמאית והצומחת Qdigital שהוקמה על ידי בוגר אידיאולוג'יק אחר - דני צ'כנובר. Qdigital מטפלת בימים אלו בתקציבי הדיגיטל של לקוחות כמו רקיט בנקיזר , אבוט, מכשירי תנועה, דיאט קוקה קולה, ללין, דייויד שילד, רויאלטי ועוד. בנוסף למינויו של שטיין נודע לאייס כי לאחרונה מונתה גם הילה קוניק שחף לסמנכל"ית לקוחות ושותפה ב-Qdigital.

אביב שטיין אישר את הפרטים ואמר: "כמי שבא מחברה שהובילה את עולם הדיגיטל בארץ ובעולם, מבחינתי מדובר בשלב טבעי בהתפתחות המקצועית והאישית שלי. אני בטוח שהחבירה לדני, הילה ולצוות המשרד ב-Qdigital תוביל אותנו לשיאים חדשים. השוק צמא לקריאטיב חדשני ורענן, ואני רואה בהחלט איך משרדי פרסום צעירים, קריאטיבים ורעבים מצד אחד עם המון ניסיון של השותפים ושמבינים שיווק מצד שני כמו Qdigital הופכים לדבר הגדול הבא".

הפרישה של שטיין חותמת למעשה את הגולל על הגלגלול הקודם של אידיאולוג'יק, במקביל לפרישתם של ינון לנדנברג ודורון טל, המייסדים. המשמעות המעשית ביום שאחרי היא שמבחינת הדיגיטל, אידיאולוג'יק כמו מתחילה מאפס, כשתימור גורדון (מייסד ארק לשעבר) ששב לפובליסיס הוא ה'דבק' ו'שחקן הנשמה' של המשרד המתחדש. לזכותו ייאמר שרבים בשוק מצביעים עליו כמי שהלקוחות מחוברים אליו.

תגובות לכתבה(32):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 29.
    דניאל 20/11/2012 14:38
    הגב לתגובה זו
    בכל הדרך שלך,תמיד היית ותהיי מםפר אחד,הרבה הצלחה למשרד של התותחים, ,
  • 28.
    בוב הבנאי 20/11/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    אחלה גבר, היה לו מזל שעבדו תחתיו כמה אנשים מוכשרים באמת. מאחל לו המון הצלחה במשרד החדש.
  • 27.
    קופי לשעבר של אביב 20/11/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    היה לי העונג לעבוד איתו וכל מי שיעבוד איתו רק ירוויח. אביב הוא ווינר אמתי, איש קריאייטיב מבריק ומנהל רגיש ואנושי. אז חוץ מזה שהוא אוהד הפועל- שזה בונוס משמעותי, אין לי ספק שיצליח ובענק בכל מה שיגע בו.
  • 26.
    לא תותח כמו אביב 20/11/2012 04:08
    הגב לתגובה זו
    תותח, צריך להשתמש בך נגד עזה
  • 25.
    מפרגנת 19/11/2012 18:09
    הגב לתגובה זו
    עם לב זהב, ראש יצירתי ונאמנות עד אין קץ. כיף לראות שהיא קוצרת פירות ושמעריכים אותה בהצלחה (-:
  • 24.
    אחד שמכיר 19/11/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    עוד מימי ענבר.מרחב והשקד שגם ברח.
  • 23.
    הלקוחה שהרוויחה 19/11/2012 17:07
    הגב לתגובה זו
    מהכרות עם הילה , מדובר במנהלת הלקוחות מספר אחת בארץ . כשרונית, חכמה, בולדוזרית , לא משאירה שום פרט לא סגור. רווח נקי לנו כלקוח , לדני ולכל המשרד המצויין הזה. כל הכבוד לדני שמצליח לייצר כוורת כה מוכשרת של אנשים טובים .
  • לא כואבת לה היד מלהקליק לייקים על עצמה? (ל"ת)
    שוני מלל 19/11/2012 23:02
    הגב לתגובה זו
  • 22.
    אביב מלך ואני מבסוט. תענוג לראות את הפירגון (ל"ת)
    דני 19/11/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    דניאל 19/11/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
    הילה + דני + אביב+ החברים ב Q צוות מנצח
  • 20.
    דרך אגב - גם הילה בסדר. (ל"ת)
    נועם 19/11/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    דווקא מקצועי 19/11/2012 16:12
    הגב לתגובה זו
    אני מכירועבדתי עם שני הצדדים! קודם כל הם אנשים. טובים ואנושיים. אבל מעבר לזה, מדובר ביופי של חיבור של כישרון. דני בנה ב 10 אצבעות משרד שרק מלהסתכל על רשימת הלקוחות שלו, בא קצת לקנא. ואביב הולך אחרוה לקמפיינים אגדיים כבר בראובני פרידן, מה שהבחור שכח, הרבה מהמגיבים כאן שחכו. ומשהו ב"סוגריים" כמה מבאס שיש יום חג כזה, חיבור של אנשים כל כך טובים ומישהו ממורמר שבטח כבר שכח למה הוא כועס, בא ומלכלך. תפרגנו. תראו איזה יופי זה חוזר אליכם.
  • אביב, תתעורר 19/11/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    אם זה מה שאתה אומר עליו כנראה שלא עבדת עם אביב שטיין האפס.
  • 18.
    (ל"ת)
    נבלה! שיחקת אותה 19/11/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    דנה 19/11/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    מברוק מלך ! אין כמוך ! הרוויחו
  • 16.
    מוריס 19/11/2012 15:49
    הגב לתגובה זו
    אנשים שמכירים אותך מאידיאולוג'יק נקרעים מצחוק עם הטוקבקים כאן. מדובר בבדיחה לא קריאיטיבית
  • 15.
    יעקב זוארץ 19/11/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    היה לי הכבוד לעבוד לצד ענק קריאטיב, מקווה שדרכנו יפגשו שוב ואוכל להמשיך ללמוד ממנו.
  • 14.
    אחת שיודעת 19/11/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    מגלומן, עצלן, לא קריאייטיבי בעליל, גנב קרדיטים, עף על עצמו כאילו מינימום הוא מלך העולם. בקיצור זוועה!
  • 13.
    האיש גאון קריאטיב. שאפו לQ על הגיוס (ל"ת)
    לקוח של פובליסיס 19/11/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    בתרגום מהיר: הראו לו את הדלת. (ל"ת)
    בבילון 19/11/2012 14:41
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כיפה אדומה 19/11/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    בטח מוכשר! לא כל אחד היה מצליח להרוס את אידיולוגיק תוך שנה וחצי... עוד חצי שנה כתבה ש-Q נסגר ואביב מצטרף ל-the box
  • 10.
    נעמי 19/11/2012 14:12
    הגב לתגובה זו
    אנשים מצוינים במשרד מוביל, בהצלחה
  • 9.
    איש דוחה 19/11/2012 13:05
    הגב לתגובה זו
    הוא הוביל? במקרה הטוב בוא היה מגיע למשרד... ממש אבל ממש לא מוביל מהלכים, רק גונב קרדיט לקופי המוכשרים שהיו לו ופיטר אותם. צ'חנובר, בהצלחה עם הרכש אבל הוא כמו יוסי בניון - הרבה דיבורים, מעט מדי מעשים ושלא נדבר על הפציעות...
  • אחת שלא יודעת... 19/11/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    איש פרסום אמיתי= פולטיקאי בגרוש וחצי מזלו שהיו לו עובדים מוכשרים
  • 8.
    אחת שלא יודעת ... 19/11/2012 12:59
    הגב לתגובה זו
    הגרויסה מציאה
  • 7.
    אביבה שטיין 19/11/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    אביב שטיין הוא אחד מאנשי הקריאטיב הפחות מוכשרים בתעשייה ללכת להיות שותף ומנהל קריאטיב אצל דני צ'חנובר? יריקה בפרצוף של הבוסים לשעבר ובנוסף, גם בתור בן אדם - הוא אפס מאופס שרודה בעובדים שלו שלא סובלים אותו. הדבר היחידי שהוא טוב בו הוא להיות פוליטיקאי... עצוב שדני צ'חנובר לא רואה את זה. קיו דיגיטל הולכת לאבדון קריאטיבי
  • 6.
    תותח איש קריאטיב מעולה..אוהב אותך אח (ל"ת)
    מכיר טוב 19/11/2012 12:29
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    חריסטו 19/11/2012 12:27
    הגב לתגובה זו
    רמת הקריאייטיב עלתה ב2 החברות!!!
  • 4.
    ספרינגו יה תותח ! (ל"ת)
    ofer 19/11/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אירית 19/11/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    דני וכל הצוות סחטיין גדול ובהצלחה לאביב ולהילה
  • 2.
    כל הכבוד תותחים ! (ל"ת)
    ע. לקוח 19/11/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    תותח! האיש הנכון במשרד הנכון (ל"ת)
    ערן 19/11/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.