פרסום חוצות: זיכיונות חדשים ללביא מדיה; בנתיבי איילון ובדרך השלום
חברת פרסום החוצות לביא מדיה בבעלותו של גבי לביא ממשיכה במאמצי הצמיחה ומוסיפה לפריסה 2 מיקומים חדשים בתל אביב.
חברת החוצות קיבלה לאחרונה זיכיון חדש, לתקופה בת שנתיים, על בית ווסטי בנתיבי איילון. עלות הזיכיון נאמדת בכ-600 אלף שקלים. השלט נמכר לתקופה של חצי שנה למותג הנעליים TO GO. גודל השלט 130 מטר והוא נחשף לכ 500 אלף כלי רכב ביום .
זיכיון שני שהוסיפה החברה הוא קיר חדש בגודל של 150 מטר על דרך השלום. עלות הזיכיון לשנתיים נאמדת בכ-400 אלף שקלים. הקיר נחשף לכ-250 אלף כלי רכב ביום. בימים אלו נמצא מותג הרכב סקקודה בקמפיין על קיר זה.
- 12.גבי 20/11/2012 16:24הגב לתגובה זוהמדד של עסק טוב זה הרווח, לא כמות הידיעות באיידס. אולי הגיע הזמן לשנות את האסטרטגיה ה״מובנת״
- 11.לביא 20/11/2012 13:56הגב לתגובה זובוקר טוב לכולם , איזה כייף לראות את הנשמות הטהורות שנותנות פידבקים חיובים ..... תזכרו תמיד מי שמכוון לטוב מקבל טוב , ומי שלא כנראה שלא מקבל ואו יקבל טוב ....בהצלחה באהבה גדולה . גבי
- 10.איףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף (ל"ת)גיא ברעם 19/11/2012 21:19הגב לתגובה זו
- 9.נשיונל ג'יאוגרפיק 19/11/2012 21:17הגב לתגובה זולפחות טעים?....
- 8.טל פרידמן 19/11/2012 21:15הגב לתגובה זוגבי היקר האם אתם גם עוסקים במיחזור בקבוקים?... מיכל המיחזור שלי ברחוב מלא מפוצץ כדאי לבוא לאסוף
- 7.דני 19/11/2012 17:51הגב לתגובה זונהייתם עיתון שמקדם לוקיישנים? זה קורה כל יום בענף...
- 6.דני 19/11/2012 12:20הגב לתגובה זו2 המיקומים האלה, כמו רוב המיקומים של לביא, ממוחזרים ושווקו ע"י היוג' עד שהם גם הבינו כי מדובר במיקומים סוג ז.
- 5.דרך השלום הוא ציר תנועה מטורף! כל הזמן פקקים. (ל"ת)גיא 19/11/2012 10:28הגב לתגובה זו
- 4.אסטרטג 19/11/2012 10:11הגב לתגובה זואדון לביא, אתה בדיוק הרעה החולה של השוק שפשוט הורסת מדיום אורבאני ויוקרתי שעד שנכנסת לשוק היה ספינת הדגל של ריהוט החוצות ,מוביל ומכניס רמת דפוס ומיקומים נמוכה ביותרומחירים של פוסטרים בפריפריות.
- 3.קובי 18/11/2012 22:46הגב לתגובה זויפה מאד , מזל טוב , עלו והצליחו .
- 2.גבי 18/11/2012 18:09הגב לתגובה זותוך שאיפה לאיכות ומקצוענות ובמטרה לדחוף את כל הענף כלפי מעלה.
- 1.גבי יא אלוף תמשיך לעשות לכולם בית ספר (ל"ת)אהרון 18/11/2012 18:06הגב לתגובה זו
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)האח הגדול לא מספיק - חדשות 13 תחת איום קיומי
הערכות לקיצוץ של עשרות עובדים והורדת תוכניות; העובדים מזהירים: "הימור על עתיד החברה"; וגם - משקיעים לא מגיעים ואוטוטו נגמר קו האשראי
המערכת העיתונאית של חדשות 13 עומדת בפני טלטלה נוספת, אחרי שוועד העובדים התריע על תוכנית קיצוץ רחבה שתפגע ישירות בליבת פעילות החברה. על פי העדכונים שנמסרו לוועד בימים האחרונים, הקיצוץ כולל הורדת תוכניות יומיות וצמצום בתקציב המהדורה המרכזית בהגשת אודי סגל ודוריה למפל. המשמעות: פיטורים של כ־40 עד 50 עובדים מתוך כ־280 איש – כ־20% מכלל עובדי חדשות 13.
מערכת חדשות במאבק הישרדות
לטענת ועד העובדים, מדובר בצעד חד–צדדי שמובילה הנהלת רשת 13, בראשות המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק, דווקא בשנת בחירות, תקופה בה הביקוש לתוכן חדשותי מזנק. במכתב שנשלח לעובדים הוגדרה הכוונה לקיצוץ כ"צעד הרסני", שמעיד על ניסיון לעצב מחדש את אסטרטגיית הערוץ,– תוך סיכון ישיר של מה שנתפס בעבר כמרכז הכובד העיתונאי שלו.
לפי הערכות פנימיות, התקציב המיועד לחברת החדשות עומד להפוך לנמוך ביותר מאז שנת 2020, על אף גידול במספר השחקנים והתחרות בתחום. בוועד טוענים שהמשמעות המיידית של הקיצוץ תכלול הורדת תכניות יומיות, פגיעה באיכות המהדורה המרכזית והטלת עומס כבד על צוותי השטח והעריכה. הם מזהירים מפגיעה בכושר התחרות של החברה ובאיכות השידור.
אחת הטענות החריפות היא כי ההכנסות הגבוהות שהניב פורמט הריאליטי "האח הגדול" ינותבו להפקות בידור נוספות ולא לחיזוק המערכת העיתונאית. בוועד מציינים כי רשת לא הציגה משקיעים שיישאו בעלות הסיכון, מה שמעלה חשש כי מפוטרי החדשות יממנו בפועל את עלויות הריאליטי.
לטענת העובדים, מדובר בהימור מסוכן על עתיד החברה, שמעיד על סדר עדיפויות בעייתי. הם כותבים כי לא ניתן להישאר אדישים מול מגמה לפיה השקעות חדשות מופנות לתוכן בידורי בלבד, בעוד שחדשות 13, אחד מעמודי התווך של גוף השידור, נותרת עם תקציב מדולל.
