
עוד דבורה לכוורת: גיא סעד מצטרף לקמפיין הבחירות של מפלגת העבודה
כוורת הפרסום של מפלגת העבודה ממשיכה להיבנות: לאייס נודע כי לצוות שכולל את משרד הייעוץ התקשורתי בן חורין אלכסנדרוביץ', ראש תחום הפרסום ערן גפן, ושלום קיטל - היועץ האסטרטגי של המפלגה מצטרף גיא סעד, לשעבר המשנה למנכ"ל וואלה וכיום שותף בחברת האינטראקטיב Great group לצד ערן ארדן ואיתמר בר.
סעד שמרכז את תחום המדיה ב- Great group ישמש כמנהל רכש המדיה בעולמות הדיגיטל, בקמפיין הבחירות של העבודה. הוא יעבוד מול בן חורין אלכסנדרוביץ' וערן גפן. לסעד היכרות רבה עם תחום הדיגיטל בשוק הפרסום הישראלי. עברו באתר וואלה, בו שימש כמשנה למנכ"ל עד ליולי 2011 וניסיונו הרב בפעילות מסחרית בשוק האינטרנט הן חלק מהסיבות המרכזיות לגיוסו למערך.
כאמור סעד שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל וואלה ובסה"כ עבד בקבוצה 3 שנים וחצי. קודם לכן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואינטרנט בגלובס.
נכון לנקודת זמן זו, סעד ו- Great group לא לוקחים חלק בכל הנוגע לתכנים ולאסטרטגיה של הקמפיין. יוזכר כי לשותפו של סעד, ערן ארדן, לשעבר מבעלי גריי אינטראקטיב נסיון רב בשדה התקשורת הפוליטית. במערכת הבחירות הקודמת ניהל ארדן את קמפיין הדיגיטל של מרצ ולפני כן, בבחירות לכנסת ה-17 ניהל את מערך הדיגיטל של מפלגת קדימה.