דורון טל
צילום: יח"צ
בחירות 2013

אז למה לא פוליטיקה עכשיו? דורון טל מצטרף לקמפיין של מפלגת הליכוד ביתנו

טל, שפרש לפני כחודשיים מסוכנות האינטראקטיב אידיאולוג'יק, לאחר 13 שנים בתחום הפרסום, יעמוד בראש תחום הדיגיטל בקמפיין של המפלגה
משה בנימין | (7)

מפלגת הליכוד ביתנו מקבלת חיזוק בגזרת הדיגיטל בדמותו של דורון טל, ממייסדי אידיאולוג'יק, שפרש מהסוכנות לפני כחודשיים לאחר 13 שנים בתחום הפרסום. טל מונה למנהל תחום הדיגיטל בקמפיין הפרסום של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-19.

לאחר שנים רבות בתחום הפרסום טל מחליף את סביבת העבודה שלו במעבר חד - ממוריס לוי ויורם באומן לבנימין נתניהו ואיווט ליברמן. שיתוף הפעולה של טל עם נתניהו יציב אותו בסיטואציה מעניינת, מול יורם באומן - נציגה הבכיר של קבוצת פובליסיס ישראל - קבוצה שטל הוא אחד מבעלי המניות בה, ובנוסף משמש (למרות פרישתו מאידיולוג'יק) כדירקטור לצידו של באומן.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

יוזכר כי באומן שימש בבחירות הקודמות כיועצו של נתניהו ומפלגת הליכוד, כשלצידו ספי שקד. כיום מלווה באומן את אחד המתמודדים המובילים והישירים של נתניהו - יאיר לפיד ומפלגת 'יש עתיד'. יוזכר כי לצידו של טל, עתיד לקחת חלק יועצו הוותיק של נתניהו גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן נטלר סמסונוב. טרם ידוע מה יהיה היקף מעורבותו של סמסונוב, אך מידת השפעתו על נתניהו בכל הנוגע לייעוץ אסטרטגי-תקשורתי אינה מבוטלת. בימים האחרונים החל טל את עבודתו במטה הבחירות של המפלגה לאחר שגייס צוות של אנשי תוכן, קריאייטיב וטכנולוגיה לטובת הקמפיין. לאייס נודע כי בנוסף לגיוס הראשוני טל מנסה לצרף לשורות הקמפיין מספר טאלנטים מתחום הדיגיטל בענף הפרסום.

בעברו ניהל טל את פובליסיס אידיאולוג'יק במשך למעלה מ-13 שנה והוא נחשב לאחד ממייסדי תעשיית הפרסום הדיגיטלי בישראל. במשך כעשור שימש טל כנציג חברות האינטראקטיב באיגוד הפרסום והוביל את המהלך ליסוד מערכת מידרוג לאתרי האינטרנט בישראל. בנוסף, היה דורון טל חבר בפורום מנכ"לי סוכנויות הדיגיטל המובילות של פובליסיס שהתכנסו אחת לשנה כדי לנסח את אסטרטגיית הדיגיטל העולמית של הקבוצה.

ממטה הבחירות של הליכוד ביתנו נמסר: "הדיגיטל יהווה את עמוד השדרה של מערכת ההסברה והקשר עם מאות אלפי החברים והפעילים בשטח. לשם כך חיפשנו את האדם הבכיר והמנוסה ביותר שניתן למצוא כיום בישראל בתחום זה. דורון טל, אשר נבחר לתפקיד, ינהל את הצוות המורחב של אנשי הדיגיטל והמדיה החברתית במטה הבחירות".

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אידיאלוג'יק אימפריה 18/11/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    וואלה, לא משנה מי הבן אדם, קיבל מינוי משמעותי, לא תגידו מזל טוב? בהצלחה? עדיף שתתעלמו קנאים מגעילים
  • יוסי 18/11/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    הרי הוא לא מאמין בביבי ולא מדובר בקמפיין מסחרי. מדובר בחבורת פשיסטים שהורסת את הדמוקרטיה. אבל דורון הרי הולך אחרי הכסף. דוחה. אין דבר, הוא ילמד בדרך הקשה שלא הכל בחיים זה כסף.
  • אידיאולוג'יק אימפריה 19/11/2012 12:55
    גיא סעד לא מכר? יורם באומן עם לפיד עכשיו וביבי בקמפיין הקודם... ינון עם ביבי בקמפיין הקודם, אדלר, רפואה... כולם! רק דורון מוכר את נשמתו לשטן? אתה מתבאס כי אף אחד לא קרא לך לבוא לעשות קמפיין בחירות... לא קשה להגיד "וואלה, שיחק אותה."
  • 2.
    אלי 15/11/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    דוחה.
  • אתה יוצא מנקודת הנחה שלדורון הייתה נשמה (ל"ת)
    חגית 17/11/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
  • אלי 18/11/2012 16:48
    אלוהים יתנקם בו. השותף שלו ינון, עשה לביבי את הקמפיין בבחירות הקודמות והצליח להפסיד לציפי לבני אחרי שהיה ברור שביב מנצח. אז נאחל שגם הפעם.
  • 1.
    ירון 15/11/2012 20:02
    הגב לתגובה זו
    איזה אפס, לעשות קמפיין לביברמן. בושה וחרפה. אפס.