פרסום חוצות: חברת 'מקסימדיה' זכתה במכרז הבילבורדס ברעננה

מקסימדיה תשמש כזכיין החוצות הבלעדי בעיר רעננה. דורית בן נעים, סמנכ"ל החברה: "רעננה היא חוט מקשר בין ערי השרון ופונה לקהל סוציו אוקונומי גבוה"
כתבי אייס | (14)

חברת החוצות 'מקסימדיה', מהמובילות בענף החוצות, זכתה במכרז ה'בילבורדס' ברעננה.

עם זכייתה במכרז באופן רשמי, תשמש כזכיינית הבלעדית בעיר רעננה. החברה הודיעה כי תקים ברעננה שלטי רגל ותחליף את כל מתקניה בחדשים.

דורית בן נעים, סמנכ"ל מקסימדיה: "הזכייה במכרז בהחלט חשובה. בעיקר משום היותה של רעננה מהערים המרכזיות בישראל, המהווה חוט מקשר בין ערי השרון ופונה לקהל סוציו אוקונומי גבוה, דבר שבהחלט מגביר את אפקטיביות הפרסום עבור החברות המפרסמות".

מקסימדיה, הפועלת בשוק מעל ל-4 עשורים, הייתה הראשונה בארץ שהחלה בפרסום על גבי שלטי ענק (large format) ובכך מיתגה את עצמה כחלוצה בתחום. כיום מחזיקה החברה בזכיינות בלעדית לפרסום חוצות במספר ערים ברחבי הארץ ובין לקוחותיה נמנות חברות מובילות במשק.

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    גבי 29/11/2012 00:22
    הגב לתגובה זו
    ""4. לאורך רחוב אחוזה יש מספר כרזות שמיועדות לנהגים בנושא תערוכות ומופעי עיריה לדעתי זה מסכן נהגים שמנסים לקרוא את כל ההודעה ויכולים לאבד ריכוז ולא לראות את הדרך מולם לי אישית זה קרה ולמזלי ברגע האחרון נמנעה תאונה מאז הפסקתי להסתכל למעלה ולקרוא את הפרסומות 4. כרזות הפרסום ברחבי העיר: רעננה מציעה לתושביה שפע של פעילויות פנאי ודואגת לפרסם את לוח הפעילות המגוון במספר ערוצי תקשורת במטרה להגיע לכל הקהלים בעיר, ובין אמצעי הפרסום נעשה שימוש גם בכרזות בד המיועדות לעוברים ושבים ברחובות העיר."" מתוך פורום רעננה בתפוז.
  • 11.
    שולמית 21/11/2012 05:17
    הגב לתגובה זו
    אין עלייך דורית
  • 10.
    דניאלה 21/11/2012 05:14
    הגב לתגובה זו
    דורית את אלופה....
  • 9.
    אחת שיש לה עיינים 18/11/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    אין מצב שמישהו יכול להשוות כמה בילבורדים מצ'וקמקים ברעננה לפריסה שיש לג'יי סי דקו בתל אביב.... get real, people
  • דני דין 19/11/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    והלקוח כן משווה בין השניים. פוסטר במחיר בילבורד? גי. סי. דקו אתם חיים בחלום צרפתי. תאכלו צפרדעים ותמכרו פילרים..............
  • 8.
    דורית הבייתה-את לא שווה כלום!יוסי רם לשלטון!! (ל"ת)
    דנה 18/11/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    שלומי 16/11/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    יפה שאתם מבינים שעדיף להשקיע במרכז הארץ במקום בפריפריה.
  • 6.
    יש רק אחד 15/11/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    אם כל הכבוד שלטי הענק כבר למעלה מ 15 שנה ובטח שהם לא החלוצים. אין איכות ורמת דפוס כמו של חברה מובילה בשלטי הענק בנוף האורבני תלמדו מברעם פרסום מקורי
  • 5.
    יריב משרד פרסום 15/11/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    רואים אתכם בשטח, רק תמשיכו ככה והשוק אחריכם.
  • 4.
    הם לא יכולים להתחרות בברעם.... (ל"ת)
    ליאורה 15/11/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יפה לראות איך מקסימדיה משביחה את פריסתה (ל"ת)
    פרלה 15/11/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    נותנים לג'יי סי דקו בראש! (ל"ת)
    איש החוצות 15/11/2012 12:38
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    רונית 15/11/2012 12:28
    הגב לתגובה זו
    בשנה האחרונה החברה הפכה להיות מספר 1 בנוכחות שלה - כל שלט שלה ניראה מעולה!
  • רונית 15/11/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
    חברה מספר 1 בשילוט בארץ ....וזו רק תחילת הדרך !!!! חזק ואמץ !!!
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד. 

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)

האח הגדול לא מספיק - חדשות 13 תחת איום קיומי

הערכות לקיצוץ של עשרות עובדים והורדת תוכניות; העובדים מזהירים: "הימור על עתיד החברה"; וגם - משקיעים לא מגיעים ואוטוטו נגמר קו האשראי



רן קידר |

המערכת העיתונאית של חדשות 13 עומדת בפני טלטלה נוספת, אחרי שוועד העובדים התריע על תוכנית קיצוץ רחבה שתפגע ישירות בליבת פעילות החברה. על פי העדכונים שנמסרו לוועד בימים האחרונים, הקיצוץ כולל הורדת תוכניות יומיות וצמצום בתקציב המהדורה המרכזית בהגשת אודי סגל ודוריה למפל. המשמעות: פיטורים של כ־40 עד 50 עובדים מתוך כ־280 איש – כ־20% מכלל עובדי חדשות 13.

מערכת חדשות במאבק הישרדות

לטענת ועד העובדים, מדובר בצעד חד–צדדי שמובילה הנהלת רשת 13, בראשות המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק, דווקא בשנת בחירות, תקופה בה הביקוש לתוכן חדשותי מזנק. במכתב שנשלח לעובדים הוגדרה הכוונה לקיצוץ כ"צעד הרסני", שמעיד על ניסיון לעצב מחדש את אסטרטגיית הערוץ,– תוך סיכון ישיר של מה שנתפס בעבר כמרכז הכובד העיתונאי שלו.

לפי הערכות פנימיות, התקציב המיועד לחברת החדשות עומד להפוך לנמוך ביותר מאז שנת 2020, על אף גידול במספר השחקנים והתחרות בתחום. בוועד טוענים שהמשמעות המיידית של הקיצוץ תכלול הורדת תכניות יומיות, פגיעה באיכות המהדורה המרכזית והטלת עומס כבד על צוותי השטח והעריכה. הם מזהירים מפגיעה בכושר התחרות של החברה ובאיכות השידור.

אחת הטענות החריפות היא כי ההכנסות הגבוהות שהניב פורמט הריאליטי "האח הגדול" ינותבו להפקות בידור נוספות ולא לחיזוק המערכת העיתונאית. בוועד מציינים כי רשת לא הציגה משקיעים שיישאו בעלות הסיכון, מה שמעלה חשש כי מפוטרי החדשות יממנו בפועל את עלויות הריאליטי.

לטענת העובדים, מדובר בהימור מסוכן על עתיד החברה, שמעיד על סדר עדיפויות בעייתי. הם כותבים כי לא ניתן להישאר אדישים מול מגמה לפיה השקעות חדשות מופנות לתוכן בידורי בלבד, בעוד שחדשות 13, אחד מעמודי התווך של גוף השידור, נותרת עם תקציב מדולל.