תנעצו את זה: וובאימג' ו-Mizbala במהלך פייסבוק לציון יום סוכרת הנעורים
לרגל ציון יום סוכרת הנעורים הבינלאומי אשר מתקיים היום, רביעי ה-14.11, האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) משיקה קמפיין בינלאומי הפונה למנהלי עמודי אוהדים ברשת החברתית פייסבוק בבקשת סיוע לפיתוח מודעות בדבר סוכרת נעורים ולעידוד תרומות לפועלה של העמותה
במסגרת המהלך החדש - הנקרא Pin To Top ע"ש פונקציה בעמודי האוהדים בפייסבוק אשר מאפשרת למנהל העמוד לנעוץ תמונה או סטטוס מקודמים בראש העמוד, יכול כל בעל עמוד אוהדים לסייע בקידום האג'נדה ויום סוכרת הנעורים הבינלאומי.
בעלי העמודים נקראים להיכנס לעמוד הנחיתה ולסייע בהפצת המסר הקהילתי של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) על ידי הורדת הפוסטר ונעיצתו - Pin To Top בעמוד הפייסבוק. המסר אותו מבקש הקמפיין להעביר הוא פשוט - אלפי ילדי סוכרת נעורים נדקרים (PIN באנגלית) 12 פעמים ביום בכדי להישאר בחיים, אנחנו מבקשים רק נעיצה אחת.
מהלך הפרו-בונו הושק על ידי סוכנות הקריאייטיב Mizbala וקבוצת פובליסיס ישראל (גלר נסיס ו-וובאימג') ויופץ גם ברחבי העולם לקידום האג'נדה העולמית.
לעמוד הפעילות: