אורן שץ
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

ביזנס חברתי: אורן שץ וחברת SEO ישראל במגעים לרכישת מכללת SUMO

שץ, מרצה ב-SUMO ומייסד חברת קידום האתרים SEO ישראל עתיד לרכוש את המכללה לתחומי ניו מדיה מהשותפים: גיא לביא, אייל בנבנישתי וטל נברו
משה בנימין | (20)

מכללת המדיה החברתית SUMO שמחפשת בחודשים האחרונים אחר משקיע שיצטרף לשותפים המייסדים ו/או רוכש שלידיו תועבר המכללה נמצאת במגעים מתקדמים עם אורן שץ, הבעלים של אחת מחברת קידום האתרים הבולטות בתחום - SEO ישראל - כך נודע לאייס.

כאמור, בחודשים האחרונים חיפשו השותפים לשנות את מבנה הבעלות על המכללה לאחר שנתגלעו ביניהם חילוקי דעות לגבי אופן ניהולה. בתחילה נשקלה האפשרות ששניים מהשותפים, בנבנישתי ולביא יצאו וימכרו את חלקם למשקיע חיצוני שיצטרף לנברו, אך אפשרות זו ירדה מהפרק. המתווה שנבחר לבסוף יחייב את שלושת השותפים למכור את החזקותיהם ולצאת מתמונת הבעלות על המכללה. בימים אלו נמצאים המגעים בין שץ לשותפים בשלב מתקדם, כאשר טיוטת חוזה כבר הוצגה לצדדים. עוד נודע לאייס כי סכום הרכישה יעמוד על פחות מחצי מיליון שקלים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

לשץ, שקרוב לרכישת המכללה היכרות בלתי אמצעית עם SUMO שכן הוא משמש כאחד מהמרצים בה. המכללה שנוסדה לפני כשנתיים, במקביל לנקודת הרתיחה של עולם הרשתות החברתיות הספיקה להעביר כ-20 קורסים. בקורס ממוצע רשומים בין 20 ל-25 תלמידים והוא מתפרס על פני 18 שיעורים. בחלוקה בין השותפים אחראית נברו לחלק הפדגוגי ותכנית הלימודים ולביא (שמשמש גם כיו"ר הסגל האקדמי) ובנבנישתי מרכזים בידיהם את הנושא התפעולי.

בשוק מסבירים כי האינטרס של שץ ברכישת סומו נובע מרצונו לחזק את המודעות לקידום דרך מנועי החיפוש בגוגל שספגה ירידה לאור התחזקות הפעילות בפייסבוק. בנוסף, ההחזקה ב-SUMO מחד וב-SEO ישראל שכוללת גם את SEO College מאידך תהפוך אותו לגורם שמרכז כח רב בשוק לימודי הניו מדיה. מחברת SEO ישראל, בראשה עומד אורן שץ נמסר: "SEO ישראל, כספקית שירותים בתחום המדיה החברתית בפרט ושירותי שיווק באינטרנט בכלל, ו- SEO קולג', המכשירה אנשי מקצוע בתחומי השיווק באינטרנט, פועלות בחיפוש מתמיד לרכישת חברות איכותיות המתאימות לסטנדרטים המקצועיים שלה. בשלב זה היא מקיימת מגעים עם כמה חברות בתחום".

תגובות לכתבה(20):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    לירן 25/11/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
    בשקט בשקט התעשיה הזאת תפרח ותגבור על משרדי הפרסום... אורן שיחק אותה
  • 12.
    טליה חננאל 21/11/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    תודה לכם מכללת סומו! אשמח להגיע להשלמות בזכותכם הצטרפתי לתחום, גליתי עולם חדש לגמרי!
  • 11.
    אפרת (תלמידה) 21/11/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    מכל רגע, מרצים מעולים ויחס אישי כל הכבוד :)
  • 10.
    מהתחום 08/11/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    אף תלמיד שם לא יודע משהו מעבר לפייסבוק וטוויטר. כאילו שאלו הפלטפורמות היחידות בתחום
  • 9.
    הוא סה"כ קיבל פרסום חינם, אבל חבל ששמו תמונה (ל"ת)
    מכיר 08/11/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    תלמיד בסומו 08/11/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    עברתי קורס מצוין בסומו, חבל שכל המתחרים פה שמים הערות מזלזלות. צוות סומו נותן את השירות הטוב ביותר ובזכות התכנים פתחתי מחלקה של מדיה חברתית בעצמי במשרד. מהלך מצוין!
  • 7.
    תלמידת סומו 08/11/2012 03:44
    הגב לתגובה זו
    גם אני למדתי בסומו כמו 15 תלמידים שאמורים היו להיות בכיתה שלי. חחחחח 20 או 25 - בלוף. זה שהגיעו רק 3 אנשים לשיעור כל הזמן כי לשאר נמאס מהזלזול והתוכן הלימודי הנמוך שדאגו המנהלים האקדמיים לסדר לנו... וזה שהתלונות לא רק מהמחזור שלנו אלא גם ממחזורים אחרים (כך מתברר) רק גדלות... מה הוא קונה פה בדיוק !? שבוע אחרי הקנייה כשכל התלמידים שביקשו פיצוי לא יקבלו כלום לא ממנו ולא מלביא ולא מנברו - יתחלו לצאת כולם בתביעות ובאזז שלילי ברשת.... ואז נראה מה יהיה.
  • מישהו 08/11/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    ולרשום נתונים שקריים כמו "תלצידת סומו" עלק. מגוחך. סומו מכללה מצויינת. כל הכבוד לטל ולצוות שלה
  • "סטודנט" לשעבר בסומו 10/11/2012 14:33
    חומר ברמה של פנסיונרים שלא נגעו במחשב מעולם, תנאי סף של אנשים שלא יודעים לגולש באינטרנט ואיכות נמוכה של תכנים ודחיפת תכנים מסחריים על פי ראות המרצים - זה מה שקורה בסומו!
  • 6.
    סבטלנה פרק ג'' 07/11/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    הפרסום בגוגל מכניס הרבה יותר כסף מפיייסבוק זה שהחברות עובדות על הלקוחות ודורשות עמלה של 20-25 אחוז בפייסבוק זה כבר בעיה אחרת
  • 5.
    ירון 07/11/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
    מה המותג בתחום הזה שווה?
  • ירדנה תלמידה בסומו 08/11/2012 20:22
    הגב לתגובה זו
    סומו עשו עבודה מדהימה, נהנתי מכל רגע. לא פלא שהם מותג מוביל בתחום!
  • 4.
    של נברו? 07/11/2012 01:46
    הגב לתגובה זו
    לא יכול לחכות? באיזה צבע יהיה הביקיני?
  • 3.
    נוני 06/11/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    הבלוף הכי גדול בתעשייה. אם היא הייתה נראית אחרת היא לא הייתה אפילו תקציבאית באף משרד
  • למה בלוף? מי לא יודע את זה? (ל"ת)
    חיים 07/11/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
  • איך שהקנאה אוכלת אתכם...חחח... (ל"ת)
    מפרגנת 08/11/2012 20:22
  • 2.
    גל נברו 06/11/2012 14:58
    הגב לתגובה זו
    המצב העגום של הדיגיטל בישראל נובע בעיקר בעקבות מהלכים כושלים של אנשים כושלים כמו מינוי מוזר של כוסית שיודעת להחביא את התחת הגדול שלה היטב על ידי מנכ"ל שמתכחש לזקנתו, למנהלת מדיה חברתית בארגון מכובד כמו אדלר חומסקי. ומהשטות הזאת היא עשתה קריירה.
  • סבטלנה 07/11/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    שנותנים לילדים היפסטרים שסיימו שנת לימודים בבצפר בני 25-30 לנהל לקוחות ותחומי דיגיטל בחברות עם חוסר ניסיון מינימלי בעולם הדיגיטל שקברו את הבאנר ואת גוגל וכל מה שיש להם היום בראש זה פייסבוק ואפקליקציה.
  • 1.
    סבטלנה 06/11/2012 14:42
    הגב לתגובה זו
    אורן שץ
  • יוסי 10/11/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
    על מה ולמה???? חצי מליון??? אחלה עסקה עשו שם המוכרים