
משרד הפרסום רגב קויצקי זכה במכרז על תקציב HIT - המכון הטכנולוגי חולון
משרד הפרסום רגב קויצקי זכה בתקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון - HIT - כך נודע לאייס. בהתאם לשנים עברו צפוי התקציב לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
כזכור,
בראשות המשרד עומד, עם 25 שנות ניסיון בענף הפרסום, עדי קויצקי המשמש כשותף מנהל. בתפקיד מנכ"ל המשרד משמשת הדר גור אריה, לשעבר במחלקות הדיגיטל של מקאן אריקסון. המשרד נוסד נוסד ב-1996 ומזה מספר שנים נמנה על העשירייה השנייה של משרדי הפרסום המובילים בישראל.
על פי פרטי המכרז ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 36 חודשים, עם אופציה של המכון להאריך את ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת, בהתאם לאותם התנאים.
תמר שמואלי מנהלת השיווק של HIT מכון טכנולוגי חולון: "לאחר תהליך מקצועי ממושך נבחר משרד הפרסום רגב-קוויצקי להוביל את תקציב הפרסום של HIT מכון טכנולוגי חולון בשנים הבאות. במכרז התמודדו שבעה משרדי פרסום מהמובילים בתחומם בארץ. העבודה שהושקעה על ידי המשרדים והוצגה בפני נציגי המכון הייתה מרשימה ומעניינת. המכון מודה לחברות שליוו אותנו בשנים האחרונות, Impression ו-Expert על עבודתם האיכותית והמקצועית".
- 18.פוני 06/11/2012 14:27הגב לתגובה זוקוויצקי הוא פוני נמוך מצח של טריק אחד משמים ונורא. בוא נאנוס שיר לצרכי השיווק הנמוכים ביותר.
- רונית 06/11/2012 15:42הגב לתגובה זואולי משהו של בוני אם? ממש אנס שירים סדרתי...
- וואו, נראה שלחצת על נק' רגישה של הגמד סיפורון (ל"ת)ג'נג'ס חאן 07/11/2012 18:50
- 17.ברכות חמות ובהצלחה לעדי קויצקי ותמר שמואלי (ל"ת)חנן זיסו 06/11/2012 13:38הגב לתגובה זו
- 16.מפרגנת 06/11/2012 12:48הגב לתגובה זושאפו להשאיר בקבוצה תקציב!!!!
- 15.אייל בר 06/11/2012 12:44הגב לתגובה זוכמות הפירגון כאן... משהו. כל אחד יכול לכתוב הכל. קויצקי הוא משרד מקצוען. יציב. הוגן. משרד עם לקוחות מרוצים מאוד ולאורך שנים. והעיקר - מאוד מתאים ללקוח כמו HIT. בחירה מצויינת במשרד מצויין. אז אפשר לפרגן. קצת. אפילו בענף שלנו.
- 14.אחד שיודע 06/11/2012 11:36הגב לתגובה זובתקופה שכולם הולכים ונכחדים המשרדון ה"הזוי" הזה מצליח לייצר פרסום נכון שעושה את העבודה, כבר שנים רבות. יש יגידו שעדיף משרד עם 5873 קקטוסים בארון זכוכית בכניסה, ששולח לעובדים שלו את חשבון החשמל, רגע לפני שהוא מפטר אותם. בתקופה כזו צריך לדעת גם לפרגן למשרד יציב שמצליח לרשום גידול, למרות הכל.
- אליהו 06/11/2012 12:30הגב לתגובה זוגם האנכרוניזם של העבודות שם שבא לידי ביטוי ביתר שאת בפרסום של המשרד הזה ברדיו מאד יציב.... וכן יתכן והמילה הזוי פחות מתאימה לתאר אותו ולכן המילה משעמם קולעת יותר. זו היא גם הסיבה לכך שהוא לוקח רק מכרז אחד מתוך עשרים אליהם הוא ניגש.
- 13.just do hit (ל"ת)שרון 06/11/2012 10:36הגב לתגובה זו
- 12.יניב 06/11/2012 07:41הגב לתגובה זואני מבין שרגב קוויצקי הורידו את התחתונים כדי לקבל את זה אחרת אין ממש סיבה לבחירה ההזויה הזו. קוויצקי ממנכל משרד הזוי, לא מקצועי שתקוע הרחק בשנות השמונים.
- מיכל 06/11/2012 13:22הגב לתגובה זויאללה יא מריר תפרגן צוות צעיר לקח שם את המושכות לקוחות המשרד אוהבים אותו אנשים מוכשרים והכי חשוב- בלי פוזה.
- שמי שמטוב 06/11/2012 10:26הגב לתגובה זוהזיה - זו המילה.
- 11.עידן 05/11/2012 23:28הגב לתגובה זואין לי ספק שהרויחו אחלה משרד בהצלחה!!!
- 10.מה שמו.. 05/11/2012 22:52הגב לתגובה זויש שם סיירת של מקצוענים עם שכל בקודקודדד!!
- 9.בני 05/11/2012 22:35הגב לתגובה זומה עשתה לפני כן?
- ירון 14/04/2019 12:53הגב לתגובה זוהבחורה הייתה מלכה (והמבין יבין)
- 8.'זכה'... נו.... (ל"ת)בני 05/11/2012 22:34הגב לתגובה זו
- 7.05/11/2012 21:48הגב לתגובה זובאומן מרוויח פעמיים
- (ל"ת)אפקה בפוגל יה מוכשרר 05/11/2012 23:03הגב לתגובה זו
- 6.קדמי 05/11/2012 21:30הגב לתגובה זווקנית מדיה דרך זניט... אז בשביל מה מכרז ?
- 5.יורם 05/11/2012 18:32הגב לתגובה זוקוויצקי אחלה משרד.
- 4.אקספרט פרשו כשהבינו שלא יזכו... (ל"ת)אופנו-בושה 05/11/2012 18:21הגב לתגובה זו
- 3.05/11/2012 17:39הגב לתגובה זובהצלחה!
- 2.כל הכבוד (ל"ת)עדי המלך 05/11/2012 17:11הגב לתגובה זו
- 1.מזל טוב (ל"ת)שי 05/11/2012 15:55הגב לתגובה זו