מכון טכנולוגי חולון המכון הטכנולוגי חולון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

משרד הפרסום רגב קויצקי זכה במכרז על תקציב HIT - המכון הטכנולוגי חולון

המכרז יצא לדרכו בתחילת ספטמבר ולפחות 5 משרדי פרסום התמודדו על התקציב. אקספרט שטיפל בו ב-3 השנים האחרונות פרש מהמכרז לפני כשבוע
משה בנימין | (25)

משרד הפרסום רגב קויצקי זכה בתקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון - HIT - כך נודע לאייס. בהתאם לשנים עברו צפוי התקציב לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

כזכור, כפי שפורסם באייס, המכרז יצא לדרכו לפני כחודשיים, וזאת לאחר שב-3 השנים האחרונות טופל על ידי משרד הפרסום אקספרט BBR מקבוצת באומן בר ריבנאי. יוזכר כי אקספרט הודיע על פרישתו מהמכרז לפני כשבוע. הבחירה ברגב קויצקי משאירה את פעילות הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון בידי קבוצת באומן - פובליסיס ישראל שכן גם רגב קויצקי הוא אחד ממשרדי הלווין של הקבוצה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בראשות המשרד עומד, עם 25 שנות ניסיון בענף הפרסום, עדי קויצקי המשמש כשותף מנהל. בתפקיד מנכ"ל המשרד משמשת הדר גור אריה, לשעבר במחלקות הדיגיטל של מקאן אריקסון. המשרד נוסד נוסד ב-1996 ומזה מספר שנים נמנה על העשירייה השנייה של משרדי הפרסום המובילים בישראל.

על פי פרטי המכרז ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 36 חודשים, עם אופציה של המכון להאריך את ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת, בהתאם לאותם התנאים.

תמר שמואלי מנהלת השיווק של HIT מכון טכנולוגי חולון: "לאחר תהליך מקצועי ממושך נבחר משרד הפרסום רגב-קוויצקי להוביל את תקציב הפרסום של HIT מכון טכנולוגי חולון בשנים הבאות. במכרז התמודדו שבעה משרדי פרסום מהמובילים בתחומם בארץ. העבודה שהושקעה על ידי המשרדים והוצגה בפני נציגי המכון הייתה מרשימה ומעניינת. המכון מודה לחברות שליוו אותנו בשנים האחרונות, Impression ו-Expert על עבודתם האיכותית והמקצועית".

תגובות לכתבה(25):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    פוני 06/11/2012 14:27
    הגב לתגובה זו
    קוויצקי הוא פוני נמוך מצח של טריק אחד משמים ונורא. בוא נאנוס שיר לצרכי השיווק הנמוכים ביותר.
  • רונית 06/11/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    אולי משהו של בוני אם? ממש אנס שירים סדרתי...
  • וואו, נראה שלחצת על נק' רגישה של הגמד סיפורון (ל"ת)
    ג'נג'ס חאן 07/11/2012 18:50
  • 17.
    ברכות חמות ובהצלחה לעדי קויצקי ותמר שמואלי (ל"ת)
    חנן זיסו 06/11/2012 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    מפרגנת 06/11/2012 12:48
    הגב לתגובה זו
    שאפו להשאיר בקבוצה תקציב!!!!
  • 15.
    אייל בר 06/11/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    כמות הפירגון כאן... משהו. כל אחד יכול לכתוב הכל. קויצקי הוא משרד מקצוען. יציב. הוגן. משרד עם לקוחות מרוצים מאוד ולאורך שנים. והעיקר - מאוד מתאים ללקוח כמו HIT. בחירה מצויינת במשרד מצויין. אז אפשר לפרגן. קצת. אפילו בענף שלנו.
  • 14.
    אחד שיודע 06/11/2012 11:36
    הגב לתגובה זו
    בתקופה שכולם הולכים ונכחדים המשרדון ה"הזוי" הזה מצליח לייצר פרסום נכון שעושה את העבודה, כבר שנים רבות. יש יגידו שעדיף משרד עם 5873 קקטוסים בארון זכוכית בכניסה, ששולח לעובדים שלו את חשבון החשמל, רגע לפני שהוא מפטר אותם. בתקופה כזו צריך לדעת גם לפרגן למשרד יציב שמצליח לרשום גידול, למרות הכל.
  • אליהו 06/11/2012 12:30
    הגב לתגובה זו
    גם האנכרוניזם של העבודות שם שבא לידי ביטוי ביתר שאת בפרסום של המשרד הזה ברדיו מאד יציב.... וכן יתכן והמילה הזוי פחות מתאימה לתאר אותו ולכן המילה משעמם קולעת יותר. זו היא גם הסיבה לכך שהוא לוקח רק מכרז אחד מתוך עשרים אליהם הוא ניגש.
  • 13.
    just do hit (ל"ת)
    שרון 06/11/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    יניב 06/11/2012 07:41
    הגב לתגובה זו
    אני מבין שרגב קוויצקי הורידו את התחתונים כדי לקבל את זה אחרת אין ממש סיבה לבחירה ההזויה הזו. קוויצקי ממנכל משרד הזוי, לא מקצועי שתקוע הרחק בשנות השמונים.
  • מיכל 06/11/2012 13:22
    הגב לתגובה זו
    יאללה יא מריר תפרגן צוות צעיר לקח שם את המושכות לקוחות המשרד אוהבים אותו אנשים מוכשרים והכי חשוב- בלי פוזה.
  • שמי שמטוב 06/11/2012 10:26
    הגב לתגובה זו
    הזיה - זו המילה.
  • 11.
    עידן 05/11/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    אין לי ספק שהרויחו אחלה משרד בהצלחה!!!
  • 10.
    מה שמו.. 05/11/2012 22:52
    הגב לתגובה זו
    יש שם סיירת של מקצוענים עם שכל בקודקודדד!!
  • 9.
    בני 05/11/2012 22:35
    הגב לתגובה זו
    מה עשתה לפני כן?
  • ירון 14/04/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
    הבחורה הייתה מלכה (והמבין יבין)
  • 8.
    'זכה'... נו.... (ל"ת)
    בני 05/11/2012 22:34
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    05/11/2012 21:48
    הגב לתגובה זו
    באומן מרוויח פעמיים
  • (ל"ת)
    אפקה בפוגל יה מוכשרר 05/11/2012 23:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    קדמי 05/11/2012 21:30
    הגב לתגובה זו
    וקנית מדיה דרך זניט... אז בשביל מה מכרז ?
  • 5.
    יורם 05/11/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
    קוויצקי אחלה משרד.
  • 4.
    אקספרט פרשו כשהבינו שלא יזכו... (ל"ת)
    אופנו-בושה 05/11/2012 18:21
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    05/11/2012 17:39
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה!
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    עדי המלך 05/11/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מזל טוב (ל"ת)
    שי 05/11/2012 15:55
    הגב לתגובה זו