המכרז על תקציב הפרסום של HIT: 'אקספרט' שמטפל בתקציב החליט לפרוש

התקציב של המכון הטכנולוגי חולון טופל באקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי ב-3 השנים האחרונות. המשרד פורש מהמכרז מטעמי "ניגוד אינטרסים"
משה בנימין | (4)

‏‏פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, המטפל בתקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון, החליט לפרוש מהמכרז המתנהל כעת על התקציב.

אקספרט מלווה את המכון הטכנולוגי מזה כשלוש שנים, מאז זכייתו במכרז הקודם על תקציב הפרסום. כמוסד אקדמי ציבורי, מחויב המכון למכרז פרסום אחת לשלוש שנים, ופרסום אקספרט התבקשו על ידי הנהלת המכון לטכנולוגי להצטרף גם למכרז הנוכחי. לאייס נודע כי לפחות 5 משרדים מתמודדים בימים אלו על התקציב.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

פרסום אקספרט מטפל בתקציב הפרסום של המכללות הטכנולוגיות של רשת אורט. עד לפני שלוש שנים טיפל בתקציב המכללה האקדמית אפקה ולפני כן - בתקציב המיתוג וההשקה הפרסומית של המכללה האקדמית תל אביב יפו שמנהלת אף היא מכרז על תקציב הפרסום. באקספרט מסבירים את הפרישה מהמכרז בטענה ל"ניגוד אינטרסים" שכן המשרד בחר להיענות להצעת עבודה מצד מותג אקדמי מתחרה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    03/11/2012 22:55
    הגב לתגובה זו
    כל אחד עושה היום מכרז. פתטי
  • 2.
    02/11/2012 16:28
    הגב לתגובה זו
    משרד מקצוען בלימודים ומשקיען ברמות
  • 1.
    01/11/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    צריך שיהיה חוק נגד זה
  • אין בעיה. ברגע שהלקוחות לא יעברו למתחרים (ל"ת)
    02/11/2012 05:50
    הגב לתגובה זו