המכרז על תקציב הפרסום של HIT: 'אקספרט' שמטפל בתקציב החליט לפרוש
פרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי, המטפל בתקציב הפרסום של המכון הטכנולוגי חולון, החליט לפרוש מהמכרז המתנהל כעת על התקציב.
אקספרט מלווה את המכון הטכנולוגי מזה כשלוש שנים, מאז זכייתו במכרז הקודם על תקציב הפרסום. כמוסד אקדמי ציבורי, מחויב המכון למכרז פרסום אחת לשלוש שנים, ופרסום אקספרט התבקשו על ידי הנהלת המכון לטכנולוגי להצטרף גם למכרז הנוכחי. לאייס נודע כי לפחות 5 משרדים מתמודדים בימים אלו על התקציב.
פרסום אקספרט מטפל בתקציב הפרסום של המכללות הטכנולוגיות של רשת אורט. עד לפני שלוש שנים טיפל בתקציב המכללה האקדמית אפקה ולפני כן - בתקציב המיתוג וההשקה הפרסומית של המכללה האקדמית תל אביב יפו שמנהלת אף היא מכרז על תקציב הפרסום. באקספרט מסבירים את הפרישה מהמכרז בטענה ל"ניגוד אינטרסים" שכן המשרד בחר להיענות להצעת עבודה מצד מותג אקדמי מתחרה.
- 3.03/11/2012 22:55הגב לתגובה זוכל אחד עושה היום מכרז. פתטי
- 2.02/11/2012 16:28הגב לתגובה זומשרד מקצוען בלימודים ומשקיען ברמות
- 1.01/11/2012 17:43הגב לתגובה זוצריך שיהיה חוק נגד זה
- אין בעיה. ברגע שהלקוחות לא יעברו למתחרים (ל"ת)02/11/2012 05:50הגב לתגובה זו