פרסום ראשון

אוניברסיטת בן גוריון מוציאה את תקציב הפרסום למכרז: טרם פנתה למשרדים

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי אשכנזי זלצמן, Quatro מקבוצת אדלר חומסקי וירקוני בן נתן. ב-2012 עמד התקציב על 1.7 מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין |

תקציב הפרסום של אוניברסיטת בן גוריון בנגב יוצא למכרז - כך נודע לאייס.

בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי משרד הפרסום אשכנזי זלצמן, Quatro מבית אדלר חומסקי ולפני כן על ידי ירקוני בן נתן (לשעבר, כיום פועל תחת השם בן נתן). בתפקיד סמנכ"ל השיווק של אוניברסיטת בן גוריון, משמש מזה כ-6 שנים שגיא לנגר.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

על פי יפעת בקרת פרסום עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה בשנים האחרונות על כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון. ב-2009 עמד התקציב על כ-1.46 מיליון דולר, ב-2010 על כ-1.76 מ' דולר, ב-2011 על כ-1.82 מ' דולר וב-2012 נכון לעכשיו על כ-1.69 מיליון דולר.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא מאוניברסיטאות המחקר המובילות בישראל ובתחומים רבים מהמובילות בעולם. באוניברסיטה כ-20,000 סטודנטים וכ-4,000 חברי סגל בפקולטות למדעי ההנדסה; מדעי הבריאות; מדעי הטבע; מדעי הרוח והחברה ע"ש פנחס ספיר; ניהול ע"ש גילפורד גלייזר; בית-הספר לרפואה ע"ש ג'ויס וארווינג גולדמן; בית-הספר ללימודי מחקר מתקדמים ע"ש קרייטמן; ובית-הספר הבינלאומי ללימודי מדבר ע"ש אלברט כץ. בהיבט השיווקי נחשבת האוניברסיטה לאחד מהמוסדות האקדמיים הראשונים שעבדו בצמוד למשרד פרסום ויצאו בקמפיין כלל ארצי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה