הייתם נוטשים חולה בסרטן? המודעה שתגרום לכם לחשוב אחרת על איידס
מילה אחת שווה אלף תעלולי פוטושופ: בלי תמונות דביקות מאימג' בנק, בלי צילום, איור או סוג של עבודת תלת מימד של אמן מתוסכל שמכר את נשמתו לפרסום ובלי שעות של תעלולי פוטושופ במחשב. רק רצף מושלם של מילים שמייצרות מודעות שאולי אין בהן כלום, אבל יש בהן הכל: תובנה מדויקת.
אפליקציה נוירולוגית: אחד הטרנדים הכי גדולים בפרסום היום הוא פרסום אינטראקטיבי - מהלכים שגורמים למעורבת ואינטראקציה עם הצרכן: להקליק, לשתף, לסרוק, להוריד, להעלות תמונת "צולם בחורף 1960 ע"י אייפון 5" לאינסטגרם, לגרור תמונה של סבתא מהפייסבוק ולהלביש אותה על אפליקציה או להעלות ציור זוועתי של הילד מהגן לאתר שיתוף ולקוות שלא רק סבא וסבתא יעשו לייייק, להניח את האייפד על המודעה ולראות איך הפלא ופלא האוטו זז שני מילימטר...בקיצור, לגרום לצרכן לעשות משהו.
בתוך בליל האינטראקציות הטכנולוגיות האלו שכחנו לבקש מהצרכן לעשות משהו אחד: לחשוב . אני יודע שהיום זה יכול להישמע כבקשה גדולה מדי, לא מהצרכנים מהפרסומאים, אבל גם היום יש מודעות פרינט פשוטות שעושות את זה: גורמות לקהל היעד לחשוב כשהוא נתקל בפרסום שלנו, לא רק לשלוף את האייפון/אייפד.
אחת מהדוגמאות המוצלחות יותר לפעולה הנדירה שנקראת "לחשוב" עלתה החודש בברזיל: "המשפחה שלי נטשה אותי בגלל שיש לי סרטן". אחרי הזעזוע הראשוני מהכותרת, אתה ממשיך לקרוא את הסגיר הבא: "מה היה קורה לו היינו מתנהגים לחולים אחרים כמו לנשאי HIV?" ואז זה קורה: המוח נכנס לפעולה. מודעה פשוטה עם טיפוגרפיה חזקה שגורמת לך לחשוב כמה זה נכון ומדויק ואיך זה שעם כל החדשנות הטכנולוגית והקדמה אנחנו עדיין חברה חולה שסובלת מדעות קדומות.
ועוד משהו, יותר נכון פחות משהו...לא ראיתי במודעה הזאת QR שצריך לסרוק, את הלוגו הבלתי נלאה של פייסבוק או זכר לאפליקציית אייפון או אנדרואיד. מה שנקרא מודעה עם אפליקציה נוירולוגית.
- 12.יוני 31/10/2012 08:08הגב לתגובה זופרסום לא ישנה את העובדה הזאת, אה וכן העיצוב על הפנים - התמונה יוצרת כאב בעיניים.
- 11.inbar 28/10/2012 09:33הגב לתגובה זותענוג לקרוא. מזדהה עם כל מילה.
- 10.״אמן פוטושופ מתוסכל״ 28/10/2012 08:41הגב לתגובה זואסי בחור חמוד ומוכשר ששכח שהמבחן האמיתי לקריאייטיב הוא בעבודה היומיומית. לא בתחרויות, לא בהרצאות ולא בכתיבת מאמרים ברשת. יצא לי לעבוד עם הרבה כאלה בתחום. יודעים לצטט את אוגלבי ושולטים בכל מה שהשתתף בתחרויות בקאן ובניו יורק.. אבל בסופו של יום את הדברים האלה או דומים להם לא מסוגלים לייצר בעבודה היומיומית שלהם. אסי, תראה לי קמפיין אחד מבריק שיצא מהמשרד שלכם בשנים האחרונות.
- 9.מני 27/10/2012 19:08הגב לתגובה זושמנסה לבנות קריירה על קריאייטיב מחו"ל מה יהיה איתכם??? וטוקבקיסטים יקרים, מה אתם מהללים אותם כל היום? הוא אמור לעשות קריאייטיב כזה, לא לכתוב טורים :)
- 8.יאיר ויס 26/10/2012 09:19הגב לתגובה זוכל מילה שכתבת מדויקת לחלוטין בעיניי(אפרופו תובנות מדויקות וחדות) וגם אני מאמין שעם כל הדאווין הטכנוטלוגי-דיגיטלי-גאדג'טי שמתחמק מהעיקר, לעולם לא יהיה תחליף למשפט אחד שיושב על תובנה אחת מבריקה ומסר קולע.
- 7.מיכל 25/10/2012 20:03הגב לתגובה זוכמו תמיד
- 6.מרתק. תודה אסי! (ל"ת)אילי 25/10/2012 18:01הגב לתגובה זו
- 5.תנובאי 25/10/2012 16:41הגב לתגובה זוצרוב לי בזיכרון מאחת הרצאות הקריאיטיב המבריקות שהוא עשה לי כלקוח איש לא קל לעבודה, אבל סמכתי וישנתי טוב בלילה, אנלייק הנהלת הקריאיטיב בגיתם של היום
- 4.לא סייקביץ 25/10/2012 16:02הגב לתגובה זוכמה מנהלים כאלה יש בענף היום? גוד אולד סקול, גוד סוליד וורק
- עקשן נשאר עקשן (ל"ת)גם לא סייקביץ 25/10/2012 16:27הגב לתגובה זו
- 3.חזק מאוד! (ל"ת)מולי 25/10/2012 15:25הגב לתגובה זו
- 2.מודעה מבריקה (ל"ת)שרון 25/10/2012 13:57הגב לתגובה זו
- 1.שירי 25/10/2012 13:21הגב לתגובה זובלי הרבה מאמץ
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)