צלצול בפעמון, תמונה באינסטגרם ויש לך נעליים: 'אלדו' מפתיעה נשים ברוטשילד
רשת הנעליים 'אלדו' הציגה לאחרונה דרך מקורית וחביבה במטרה לחבר בין הלקוחות למותג באמצעים דיגיטליים. הרשת חברה לסוכנות הניו מדיה Smoyz ובאמצעותה יצאה בקמפיין אינטראקטיבי שהחל בליבו של רחוב רוטשילד בתל אביב והסתיים לאחר מאות תמונות שהועלו לאינסטגרם ול
- 5.אנונ 25/10/2012 09:52הגב לתגובה זופעילות נבזית. מוכרים ללקוח שקיים טרנד של מעשים טובים רנדומליים, והוא מממן למשרד פירסום סרט תדמית - לעצמו! צריך להיות אדם מאוד לא בקיא כדי להאמין שהיו 800 אלף אינטראקציות רלוונטיות עם קהל היעד כתוצאה מפעילות של שעתיים ברחוב בת"א..
- 4.מושלם :))) (ל"ת)מעיין 25/10/2012 08:29הגב לתגובה זו
- 3.דניאלה 24/10/2012 22:32הגב לתגובה זורעיון ממש מגניב! אלדו ממש נגעו בקהל שלם, ושימחו אנשים
- 2.מאוהבת באלדו (ל"ת)רעות 24/10/2012 16:40הגב לתגובה זו
- 1.איציק 24/10/2012 15:46הגב לתגובה זוומה שעוד יותר יפה, זה שאלדו שילמה עבורו.