צלצול בפעמון, תמונה באינסטגרם ויש לך נעליים: 'אלדו' מפתיעה נשים ברוטשילד

ברשת אלדו הבינו שהלקוחות מבלים שעות באינסטגרם, ומצאו יחד עם Smoyzדרך מקורית וחביבה במטרה לחבר בין הלקוחות למותג באמצעים דיגיטליים
משה בנימין | (5)

רשת הנעליים 'אלדו' הציגה לאחרונה דרך מקורית וחביבה במטרה לחבר בין הלקוחות למותג באמצעים דיגיטליים. הרשת חברה לסוכנות הניו מדיה Smoyz ובאמצעותה יצאה בקמפיין אינטראקטיבי שהחל בליבו של רחוב רוטשילד בתל אביב והסתיים לאחר מאות תמונות שהועלו לאינסטגרם ולפייסבוק באמצעות הלקוחות.

ברשת אלדו הבינו שהלקוחות מבלים שעות רבות בשיתוף תמונות באינסטגרם. בנוסף, לא נסתרה מעיניהם תופעת צילום הנעליים/רגליים שמכורי האינסטגרם מצטיינים בה, מה שיכול לפעול לטובתה של רשת הנעלה.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

במסגרת המהלך הוצב בלב רוטשילד (ביום שישי בבוקר) שלט עם פעמון. השלט הורה לאנשים לצלם את הנעליים שלהם, להעלות לאינסטגרם #ALDO, ולהוסיף את מידת הנעליים שלהם. מיד עם ביצוע המטלה הקלילה, קופסת נעליים ענקית וניידת של אלדו עשתה את דרכה אליהם והפתיעה אותם. בתוך הקופסה חיכו להם זוג נעלי אלדו.

נכון לרגע זו צפו בסרטון כ-110 אלף איש, ומתוכם עשרות אלפי צפיות מישראל. המהלך זכה גם לחשיפה נרחבת באתרי פרסום ובלוגים מסביב לעולם, כפי שהיה גם במהלך אחר של Smoyz.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אנונ 25/10/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    פעילות נבזית. מוכרים ללקוח שקיים טרנד של מעשים טובים רנדומליים, והוא מממן למשרד פירסום סרט תדמית - לעצמו! צריך להיות אדם מאוד לא בקיא כדי להאמין שהיו 800 אלף אינטראקציות רלוונטיות עם קהל היעד כתוצאה מפעילות של שעתיים ברחוב בת"א..
  • 4.
    מושלם :))) (ל"ת)
    מעיין 25/10/2012 08:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דניאלה 24/10/2012 22:32
    הגב לתגובה זו
    רעיון ממש מגניב! אלדו ממש נגעו בקהל שלם, ושימחו אנשים
  • 2.
    מאוהבת באלדו (ל"ת)
    רעות 24/10/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    איציק 24/10/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
    ומה שעוד יותר יפה, זה שאלדו שילמה עבורו.