קופי פייסט מחלון הראווה: אדידס מציגה את החלום הרטוב של ענף האינטראקטיב
אפשר לספור על יד אחת את הפעמים בהן משרדי פרסום רשמו מהלכים כפטנט מוגן. כשזה אכן קורה, צריכה להיות לזה סיבה טובה. המהלך האחרון של TBWA הלסינקי עבור מותג הספורט אדידס הוא דוגמא מצוינת.
משרד הפרסום הפיני פיתח יחד עם חברת אדידס חלון ראווה אינטראקטיבי שמהווה הצצה ראשונה לעתיד שמחכה מעבר לפינה. חלון הראווה, שנבחן כעת במסגרת פיילוט שיווקי בסניף אדידס בנירנברג (גרמניה), מאפשר לקהל הלקוחות - מחזיקי הסמארטפון, חווית שופינג מיוחדת במינה. הקהל שנבחר לצורך המשימה הם בני הנוער, צרכני קו ההלבשה הצעיר של אדידס - '
חלון הראווה משמש כמין מסך טאצ' גדול, עליו מוצגים פריטי האופנה החדשים, בנוסף לדוגמנים בגודל אמיתי עליהם יכולים הקונים לשלוט באמצעות נגיעה במסך. באמצעות הקשת קוד פשוט, ללא הורדת אפליקציה או אפילו סריקת קוד QR, החלון החכם יודע לזהות את מכשיר הסמארטפון של הלקוח ולתקשר איתו. באמצעות פעולת גרירה ידנית על המסך, יכול הלקוח להעביר פריטים היישר מהמסך הגדול למכשיר הסמארטפון שלו לקנייה מיידית, או לשמירה, לרכישה מאוחרת מאתר האינטרנט של אדידס.
למרות שהמהלך של אדידס עוד רחוק מהפוטנציאל הקיים בתחום, הוא מציג את חלון ההזדמנויות האדיר שעולם הדיגיטל פתח (ללא שום כוונה לסגור) בפני החברות המסחריות, המותגים והמשווקים השונים. מדובר במגוון אינסופי של אפשרויות ודרכים בהן ניתן לקחת את הדיאלוג בין צרכנים למותגים לזירה חדשה, באמצעות הדיגיטל. הטכנולוגיה קיימת, המוחות כבר חושבים במתווה הזה וכל שנותר הוא להעז.