עוד תחרות, עוד זכייה ועוד פעם אלו פניו של דניאל ברק (לשעבר במקאן) שמככבות, כמי ששימש פרזנטור למהלך הטיימליין של מקאן דיגיטל עבור הרשות למלחמה בסמים. תחרות CRESTA לפרסום קריאטיבי שנערכה זו השנה ה-20 נחתמה היום (יום ב') כאשר בנוסף למקאן דיגיטל היה זה משרד הפרסום יורו RSCG שגרף זכייה מכובדת נוספת בקטגוריית הסרטים עבור סרטון '101 הכתמים' לקולון.
בתחרות ה-CRESTA לא מתבצעת חלוקה של הזוכים לפי קבוצות של ארד, כסף וזהב. לעומת זאת, הזוכים מוכרזים יחד בכל קטגוריה מתוך אלו הנכללות בה: פרינט, חוצות, אינטראקטיב, סרטים, רדיו, דיירקט, פרומו, אינטגרייטד (משולב), אמביינט ומיומנות ביצוע.
* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן מקאן דיגיטל: מהלך הטיימליין
יוזכר כי, הזכייה של מקאן דיגיטל ב-CRESTA יכולה להירשם בדפי ההיסטוריה הפרטית של המשרד כשירת הברבור של ניר רפואה, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, שצפוי לעזוב בתקופה הקרובה.
2 המהלכים שזכו להכרה בינלאומית רחבה בשנה האחרונה, הגיעו לתחרות ה-CRESTA כשהם מעוטרים בזכיות מתחרויות קודמות. בין השאר זכה מהלך הטיימליין ב-2 פרסי כסף בתחרות הגולדן דראם שהתקיימה לאחרונה בקטגוריות הדיגיטל והחדשנות. הסרטון של יורו לקולון זכה בזהב, בתחרות ה-EPICA בקטגוריית הסרטים.
יורו: סרטון קולון 101 כתמים