מוזיאון ת"א: משרדי הפרסום המובילים מתחרים על תקציב של 1.5 מיליון שקל
מי שחיפש עדויות נוספות למצב שוק הפרסום, ולצורך הכמעט אקוטי של משרדים לשפר את המאזנים, מקבל אותו בדמות המכרז על תקציב הפרסום של מוזיאון ת"א. רק לפני מספר שנים, התמודדות של 10-12 משרדים, מהמובילים בישראל, על תקציב של כ-1.5 מיליון שקלים היתה נחשבת למחזה נדיר. כיום מדובר במהלך עסקי מקובל וראוי.
בימים אלו מוצגת ב
בשלב הראשוני ייבדקו תיקי העבודות של המתמודדים הכוללים 2 קמפיינים פרסומיים: האחד מסחרי, להשקת שירות/מוצר חדש והשני קמפיין חברתי ו/או קמפיין תדמיתי. לפי דרישת המוזיאון על המשרדים להעסיק באופן קבוע לא פחות מ-20 עובדים ובנוסף, סך תקציבי הפרסום בהם טיפלו ב-3 השנים האחרונות לא יפחת מ-40 מיליון שקלים, ללא מע"מ.
עוד ייבחנו במסגרת שלב א של המכרז, איכות ההצעות ועלות הצעות המחיר. לאחר מכן יבחר המוזיאון את המתמודדים אותם הוא מעוניין להעביר לשלב הפרזנטציה לקמפיין פרסומי, על פי עלויות ונושא שייבחר על ידי המוזיאון. תקופת ההתקשרות בין הצדדים תהא למשך תקופה של 24 חודשים מיום הזכייה.
- 6.(ל"ת)מערכת תגובות דפוקה 23/10/2012 10:48הגב לתגובה זו
- 5.דחף לוקחים במכרז. חבל לשאר על הזמן (ל"ת)שוקי 22/10/2012 23:13הגב לתגובה זו
- דווקא בריקמן יכולים להפתיע (ל"ת)עדי 23/10/2012 12:15הגב לתגובה זו
- 4.כל החזירים בחדר אחד משחרים לטרף... (ל"ת)בא להקיא מהתחום 22/10/2012 17:19הגב לתגובה זו
- 3.גדי אדר 22/10/2012 14:30הגב לתגובה זולמה להחליף סטודיו לעיצוב? למה הם צריכים משרד פרסום? כדי שיהיה לארבעת העובדות במחלקת שיווק ופרסום עבודה? לתזז את משרד הפרסום שלהן?
- אנונימי 22/10/2012 15:12הגב לתגובה זואם אתה חושב שהעבודה שאתה עושה היא "יופי" אתה כנראה חי בימי הביניים
- 2.בושה וחרפה (ל"ת)22/10/2012 14:07הגב לתגובה זו
- 1.בעלים של משרד פרסום 22/10/2012 13:45הגב לתגובה זופשוט לא יאמן שהגענו למצב כזה. אם משרדים כל כך גדולים הגיעו למצב כל כך אומלל שהם מתמודדים ביודעין עם כל כך הרבה מתחרים על תקציב כל כך קטן אז מצבנו רע
- 22/10/2012 13:59הגב לתגובה זובגדולים עוד אפשר לפטר אנשים במידה והמחזור קטן. אצל הקטנים יהיו חייבים לפטר ואז למעשה המשרד נמחק. וזה עוד מבלי להתייחס לעובדה הכואבת שתקציבים שהיו בעבר הלחם והחמאה של המשרדים הקטנים-בינוניים כמו זה של מוזיאון ת"א נמצאים היום על הכוונת של משרדי העשירייה הראשונה. עכשיו נחשו אותם למי יש יותר סיכוי בהתמודדות ומי יתאייד לו לאיטו
- פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 23/10/2012 10:34שמעתי את זה עוד בימים שהייתי עסק פצפון, עסק זערורי, קטנטן ובינוני. רק בגלל החלמאות של המשרדים האלה לקטנים תמיד יהיה יתרון באיכות, שירות ומחירים, ומכאן - לעולם יתקיימו, או יצמחו.