וואלה מחזקת את הצעת המדיה: תמכור את שטחי הפרסום עבור נכסי מיקרוסופט

וואלה תמכור פרסום עבור MSN, סקייפ, הוטמייל ומסנג'ר בישראל. אילן ישועה: "השותפות יוצרת חשיפה של למעלה מ-3 מיליון גולשים מידי חודש"
משה בנימין | (6)

שיתוף פעולה מסחרי בין אתר וואלה ומיקרוסופט און ליין הוכרז היום (יום א'), במסגרתו קבוצת וואלה תמכור את שטחי הפרסום בנכסי האון ליין של מיקרוסופט הכוללים את: MSN, סקייפ, הוט מייל ומסנג'ר בישראל.

החל מהשבוע, תהיה קבוצת וואלה מופקדת, באופן בלעדי, על הפעילות המסחרית לרבות מכירת הפרסום בנכסי מיקרוסופט און ליין בישראל. בעקבות ההסכם תציע וואלה חבילות פרסום משולבות עם ערוצי המדיה של מיקרוסופט בישראל. על-פי נתוני ועדת המדרוג, ההסכם האסטרטגי בין שני הצדדים צפוי ליצור מדיית אינטרנט שנחשפת לכ-3 מיליון גולשים (RU) מדי חודש (בניכוי חפיפות של קהלים). קבוצת וואלה! בשילוב MSN, Skype, הוט מייל ומסנג'ר צפויה לכסות כ-3.5 מיליון גולשים (RU) מדי חודש, המהווים כ-70% reach.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ההסכם החדש מתווסף להסכם התוכן שנחתם לאחרונה בין מיקרוסופט און ליין לוואלה שבמסגרתו החלה וואלה לספק ל-MSN תכני חדשות, בידור ולייפסטייל. לדברי החברות, הסכם התוכן החדש הביא לגידול של 15% במעורבות הגולשים ב-MSN ובמסגרתו שולבו ב-MSN גם שירות ה-VOD החדש של וואלה, לוח יד2 מקבוצת וואלה ואתר הסחר האלקטרוני והדילים היומיים וואלה שופס.

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה: "שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט און ליין יוצר את קבוצת המדיה בעלת הפריסה הרחבה ביותר באינטרנט הישראלי. אנו מתכוונים לשלב את העוצמה של שתי החברות ולהציע למפרסמים מוצרים מפולחים עם כיסוי גבוה בכל קבוצות הגיל".

אסף מור, מנהל פעילות חטיבת האונליין והניו מדיה במיקרוסופט ישראל: "השותפות החדשה עם וואלה תסייע למותגים להתחבר עם הקהל של מיקרוסופט אוון ליין באמצעות כל הפלטפורמות הנוכחיות והעתידיות. אנו שמחים להיות בשותפות עם חברת המכירות המקוונות המובילה בישראל".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    מענין לאיזו עמלה הם יגיעו עכשיו עם המשרדים... (ל"ת)
    rubi 22/10/2012 17:16
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ליאל 22/10/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    השתפ לא הצליח בנענע 10 ויצר הפסדים לחברה,הדרך אל הכשלון בוואלה קרובה מתמיד!המוצרים הינם מותרי "זבל" ואינם גולשים איכותיים...חבל שכל השוק הולך אחרוה במקום קדימה
  • 4.
    לא מבין 22/10/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    אסף מור לא עושה כלום כבר 5 שנים... עכשיו באמת תהיה לו סיבה להמשיך להתבטל. לא מבין איך מיקרוסופט לא רואים כלום...
  • 3.
    ליאור 21/10/2012 20:05
    הגב לתגובה זו
    אחרי שמייקרוסופט הוציאה הון עתק על האתר החדש וכל הברבורים של מי שניהל שם את המדיה הדיגיטלית זה מסתיים בזה שהם לוקחים כל מיני אתרים שימכרו להם את המדיה פעם נענע 10 ועכשיו וואלה. אם סטיב באלמר באמת היה עוקב אחרי ההתנהלות של הדבר הזה הוא היה מעיף עליהם כיסא.
  • 2.
    בלי שם 21/10/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    וואלה בטח שילמה על זה מעט אם בכלל ומגדילה את הריצ' שלה. לבחירות הקרובות זה בטוח יעזור - יוזר הוא יוזר הוא יוזר...
  • 1.
    תמיר 21/10/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    שת"פ שבוצע ע"י שני אנשים שמנהלים מדיות בלי שום מושג בדיגיטל. העיקר להגיד הגדלנו את החשיפה.