70 אלף צפיות וזהב מ-Ads of the world לסרטון ה"מה זה אינטגרייטד" של באומן
בבאומן בר ריבנאי רק רצו לעשות סדר, ולהסביר אחת ולתמיד מה עומד מאחורי המלה "אינטגרייטד" - זו שכל פרסומאי בעולם זורק ללקוחותיו מבלי למצמץ, מבלי להסביר והרבה פעמים גם מבלי ממש להבין אותה. עשו והצליחו.
הסרטון בנוי בקונספט חביב שכולל קופסת קרטון, מלאה בכל טוב, כשעליה למעשה מוצגת כל ההדרכה/ההתפתחות ההיסטורית של פרסום משולב. בשילוב של גזירי נייר, איור מינמליסטי, שאר הפתעות ו-2 זוגות ידיים עסוקות, הקופסה מחליפה תפקידים ומייצגת אמצעי מדיה ותקשורת שונים. בשורה התחתונה, וזה חשוב מכל, הצופה הממוצע יכול לצאת עם מושג בהיר יותר לגבי מהות ה"אינטגרייטד - פרסום משולב".
בלוגים רבים מסביב לעולם הציגו את הסרטון של באומן בר ריבנאי בגרסתו האנגלית (הגרסה העברית זכתה ל-2,391 צפיות בלבד) במה שהוביל את הסרטון ל-69,388 צפיות נכון לעכשיו. בנוסף נבחר הסרטון לטוב ביותר (זהב) על פי האתר Ads of the world בחודש
מה זה פרסום משולב? הגרסה העברית
רשימת הקרדיטים לסרטון כוללת בין הכותבים גם את מנכ"ל המשרד יוסי לובטון. על הקונספט והבימוי אמון ערן (שושו) שפניר ודוגמני הידיים הם ליאת סמואל ויוגב סיוון. שאר הקרדיטים: ארט : סטודיו "Darom" (ינטין רוזנבורג ו-לי לוי), כתיבה : יוסי לובטון, דורית גווילי, נדב פרסמן, מעיין טירנגל, גילי ששון וערן (שושו) שפניר, מנכ"ל : יוסי לובטון, משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי : יורם לוי, סמנכ"ל קריאייטיב : נדב פרסמן, סמנכ"לית הפקה ותוכן : דורית גווילי, מפיקה : בשמת מרמרלי, צלם : אופיר קדמי, מוסיקה מקורית : רן שם טוב ושירי הדר, עורך סאונד: איתי סוויסה, עבודת פוסט : Snowball, מפיקת פוסט : אורית מלכה שלבובסקי, עורכי אונליין : אנדריי לוצקר ואריאל לוונטל.
- 4.בושה!!! 16/10/2012 14:38הגב לתגובה זומעבר לפרשנות הכמעט ילדותית למושג אינטגרייטד של באומן, אין במה לבאומן להתגאות.פשוט בושה!
- 3.ינון 16/10/2012 12:39הגב לתגובה זורשימת הקרדיטים מושלמת
- 2.נו באמת... 16/10/2012 12:36הגב לתגובה זוסרטון שמגיע למספר צפיות ממש לא גדול ובלוגר אוקראייני בשם איוון שמחלק ציונים??? זה האייטמים שלכם???
- 1.מעולה. אני אשלח את זה לאמא שלי (ל"ת)תודה 16/10/2012 11:56הגב לתגובה זו