70 אלף צפיות וזהב מ-Ads of the world לסרטון ה"מה זה אינטגרייטד" של באומן
בבאומן בר ריבנאי רק רצו לעשות סדר, ולהסביר אחת ולתמיד מה עומד מאחורי המלה "אינטגרייטד" - זו שכל פרסומאי בעולם זורק ללקוחותיו מבלי למצמץ, מבלי להסביר והרבה פעמים גם מבלי ממש להבין אותה. עשו והצליחו.
הסרטון בנוי בקונספט חביב שכולל קופסת קרטון, מלאה בכל טוב, כשעליה למעשה מוצגת כל ההדרכה/ההתפתחות ההיסטורית של פרסום משולב. בשילוב של גזירי נייר, איור מינמליסטי, שאר הפתעות ו-2 זוגות ידיים עסוקות, הקופסה מחליפה תפקידים ומייצגת אמצעי מדיה ותקשורת שונים. בשורה התחתונה, וזה חשוב מכל, הצופה הממוצע יכול לצאת עם מושג בהיר יותר לגבי מהות ה"אינטגרייטד - פרסום משולב".
- 4.בושה!!! 16/10/2012 14:38הגב לתגובה זומעבר לפרשנות הכמעט ילדותית למושג אינטגרייטד של באומן, אין במה לבאומן להתגאות.פשוט בושה!
- 3.ינון 16/10/2012 12:39הגב לתגובה זורשימת הקרדיטים מושלמת
- 2.נו באמת... 16/10/2012 12:36הגב לתגובה זוסרטון שמגיע למספר צפיות ממש לא גדול ובלוגר אוקראייני בשם איוון שמחלק ציונים??? זה האייטמים שלכם???
- 1.מעולה. אני אשלח את זה לאמא שלי (ל"ת)תודה 16/10/2012 11:56הגב לתגובה זו