קמפיין פרסומי חובק עולם: מחפשים יורשים ל-60 אלף נכסים של נספי שואה
החברה לאיתור ולהשבת נכסי הנספים בשואה, עלתה בימים האחרונים בקמפיין רחב היקף בארץ ובחו"ל, לאיתור יורשים פוטנציאלים ל-60 אלף נכסים של נספי שואה שאותרו אך נמצאים ללא דורש. במסגרת קמפיין האיתור, העלתה החברה מודעות פרסום בעברית וברוסית, מודעות פרסום בעיתונות הכללית ובעיתונות החרדית בישראל, בארה"ב ובקנדה.
הקמפיין ימשך בשבועות הקרובים ובמהלך חודש נובמבר ויכלול אירועי הסברה שונים בשיתוף הקונסוליה הישראלית בניו יורק. הקמפיין קורא לציבור משפחות נספי השואה להיכנס לרשימת שמות בעלי הנכסים המצויה
על פי החברה לאיתור ולהשבת נכסי הנספים בשואה, בתוך זמן קצר מרגע עליית הקמפיין לאוויר, הגיעו מאות פניות של יורשים פוטנציאלים מהארץ ומחו"ל. מדובר בגידול של מאות אחוזים במספר הפניות לחברה, ובחברה מקווים כי פניות אלו יובילו לסגירת מעגל עבור אלפי משפחות בארץ ובחו"ל, שעשרות שנים כלל לא היו מודעות לקיומם של הנכסים של יקיריהם שנספו בשואה. בנוסף לפעילות הפרסום בוצעה גם פעילות ממוקדת מול המגזרים השונים ושימוש בפנייה אישית ישירה. למשל, פנייה ישירה לדוברי הרוסית בארץ במסגרת מפגשים והרצאות, תוך גיוס אנשי מקצוע דוברי רוסית מוכרים מהתקשורת והאקדמיה. בצפון אמריקה התבצעה פנייה ליהודי ארה"ב בערב ראש השנה האחרון באמצעות דרשה מיוחדת הקוראת למתפללים להיכנס לאתר החברה ולנסות לאתר שמות קרוביהם שנספו בשואה.