חברת החוצות JCDECAUX תפצל את המחלקה הטכנית ל-2 מחלקות נפרדות

המהלך מדמה את פעילות חברת החוצות ברחבי העולם; כחצי מיליון שקל יושקעו במהלך. המחלקה הטכנית אחראית על ניקיון ותחזוקת מתקני הפרסום
כתבי אייס | (3)

חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, מכווני תנועה ועמודי הרחוב בתל אביב-יפו, מרחיבה את פעילות המחלקה הטכנית - המחלקה תפוצל לשתי מחלקות נפרדות כאשר בראש המחלקה יעמוד מנהל טכני וסופרוייזר שיהיו אחראים באופן ישיר על חלוקת העבודה של שתי המחלקות החדשות.

המודל של המחלקה הינו המודל הנהוג ב-JCDecaux ברחבי העולם. המחלקה הטכנית של JCDecaux אחראית על ניקיון ותחזוקת מתקני הפרסום של החברה: תחנות האוטובוס, עמודי הרחוב, מכווני התנועה ועמודורים הפרוסים ברחבי תל אביב-יפו.

המחלקה הטכנית תורכב משתי מחלקות: מחלקת ניקיון - 15 עובדים אשר אחראים על תחזוקת המתקנים הפרוסים בכל רחבי העיר ושמירה על ניקיונם.

מחלקת תחזוקה - 4 צוותים המורכבים מצוות התקנות, 2 צוותים אשר אחראים לתחזוקה ותפעול שוטף של תחנות האוטובוס וצוות נוסף אשר אחראי לתחזוקה ותפעול שוטף של העמודורים. בראש מחלקה זו עומד מנהל טכני מוסמך האחראי באופן שוטף וישיר על ניהול המחלקה הטכנית.

פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "JCDecaux הינה החברה המובילה בעולם בתחום פרסום החוצות והמודל העסקי של החברה בעולם הוא ייחודי ל-JCDecaux. מעבר להיותנו חברת פרסום, אנו נותנים ללקוחותינו סל מוצרים שלם: החל מפרסום חדשני ופורץ דרך וכלה בתחזוקה וניקיון מתקני החברה".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אריה 16/10/2012 09:40
    הגב לתגובה זו
    אם בהנהלת החברה העולמית היו מכירים את מעליליה של מ.ג היו סוגרים את הסניף בארץ
  • 1.
    פיליפ 16/10/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    מנכ"ל שלא מבין את ההבדל בין חברת פרסום לבין חברת מדיה.הוא עובד בחברת מדיה שמציעה פתרומות מדיה ולא פתרונות פרסום.
  • מורן 16/10/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    אני עובדת עם החברה הזו והם גם מספקים אמנם פתרונות מדיה ושטחי פרסום אבל הם בעצמם גם מפתחים קריאייטיב לקמפיינים... חוץ מזה קראתי גם שהם מובילים בעולם בתחום הזה של פרסום חוצות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.