הולכים לקלפי: קבוצת 'יפעת' תקים חמ''ל תקשורת לפריימריז ולבחירות הכלליות

תספק למועמדים וליועצי התקשורת התראות לאחר ניטור אלפי "מופעי תקשורת, מהרדיו, הטלוויזיה, אינטרנט והרשתות החברתיות בזמן אמת
כתבי אייס |

קבוצת 'יפעת' תקים חמ''ל תקשורת עבור המתמודדים בפריימריז (הבחירות המקדימות) ובבחירות הכלליות. החמ''ל שיפעל לאורך 24 שעות ביממה, יספק מידע תקשורתי שוטף ובזמן אמת מכלל אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות.

חמ"ל התקשורת יספק למתמודדים, ליועצי התקשורת ולדוברים התראות מהרדיו, מהטלוויזיה, מאינטרנט ומהרשתות החברתיות בזמן אמת. המידע ינוטר באמצעות המערכת המתקדמת On-Air, שפותחה על ידי 'יפעת'.

מערכת ה-On Air תאפשר למועמדים ולאנשי הקמפיין שלהם גישה ישירה ומעקב אחרי כלל המידע המשודר ברדיו ובטלוויזיה בזמן אמת. עד כה שימשה המערכת גופים ביטחוניים בארץ ובעולם, ולאחרונה התנסו בה חברות ייעוץ תקשורת המתמחות בניהול משברים. לקראת הבחירות הגבירה 'יפעת' את מערך ניטור המידע ברשתות החברתיות, וכיום היא סורקת ומאתרת למעלה מחצי מיליון פוסטים, סטטוסים, טוויטים, שיחות בפורומים וטוקבקים מכלל הרשתות החברתיות.

השירות עושה שימוש בטכנולוגיה אינטרנטית המאתרת ומנטרת אלפי מופעי תקשורת ברדיו וטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ורשתות חברתיות ומשגרת אותם, כאייטמים קבצי אודיו ווידאו, לניידים ומיילים של אנשי הקמפיין, שיוכלו להגיב על אירועים שעל סדר היום בזמן אמת.

בנוסף, המערכת מקטלגת את המידע על בסיס פרטים דוגמת שמות המרואיינים, שם הכתב, נושא האייטם וכותרתו. למשתמש יכולת לצפות/להאזין לאייטמים המשודרים בזמן אמת ובמקביל לבצע חיפושים, חיתוכים, לשמור ולהעביר אייטמים לנמענים שונים באמצעות הדוא"ל, כמו גם לבצע להזמין תמלולים בלחיצת כפתור.

מנכ''ל יפעת מידע תקשורתי, מני אברהמי, מסר: "שירות ה On-Air-יאפשר למועמדים לשמור על יתרון בזירה התקשורתית. המעקב והתגובה המיידים בנושאים בעלי חשיבות מאפשר למועמדים להישאר עם היד 'על הדופק', להגיב במהירות, לשמר או להלחם על דעת הקהל".

גילוי נאות: קבוצת 'יפעת' היא חברה אחות של קבוצת 'קו מנחה' המפעילה את אתר אייס

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה