TV

הסוף העצוב של דובי הקוטב: סרטון ויראלי חדש חושף את "האמת" על קוקה-קולה

אלכס בוגוסקי, מאנשי הקריאייטיב המובילים בעולם לוקח את הדובים הלבנים המזוהים עם קוקה קולה ומראה מה באמת יקרה אם יצרכו את המותג
משה בנימין |

"הדובים האמיתיים", כך מכונים הכוכבים בסרטון הויראלי המצויר שעלה לאחרונה לאוויר. הסרטון שמאחוריו עומד אלכס בוגוסקי, מאנשי הקריאייטיב המובילים בעולם, שואף להציג את "האמת" הכואבת הנוגעת למשקאות סוכר מוגזים, ולחשוף את הצד האפל של התחום, עם רמז עבה לקוקה קולה.

בוגוסקי משתף פעולה עם עמותה אמריקאית בשם CSPI- Center for Science in the Public Interest בסרטון בו מוצגת משפחת דובים לבנים - ברפרנס ישיר לדובים המזוהים עם פרסומות קוקה קולה - ש"אינה חסינה בפני המסרים השיווקים העליזים גם בקוטב הצפוני". המשפחה מאופיינת בצריכת כמות גבוהה של משקה סוכרי מוגז בצבע שחור.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

דובי הקוטב - הגרסה הדכאונית

בעוד שבסדרת הפרסומות של קוקה קולה הדובים הלבנים הם סמל לאושר, שמחה וחיים נטולי דאגות, בסרטון של בוגוסקי מוצגות ההשלכות העגומות של צריכת המשקה המוגז. למרות השימוש בז'אנר קליל ונגיש כמו איור, התוצאות רחוקות מלהיות נעימות לעין וכוללות השמנת יתר בקרב ילדים, הזרקות אינסולין, אין אונות, כריתת איברים ועוד.

הסרטון עלה לאוויר רק לפני מספר ימים וכבר עומד על כ-220 אלף צפיות. בעמותה הציבורית הסבירו שאין להם את התקציב להתמודד עם ענק בסד הגודל של קוקה קולה ועל כן הם תולים תקוות בתנועה הדיגיטלית הויראלית של הסרטון לנקודות רבות מסביב לעולם.

סדרת פרסומות הדובים של קוקה קולה

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה