הסוף העצוב של דובי הקוטב: סרטון ויראלי חדש חושף את "האמת" על קוקה-קולה
"הדובים האמיתיים", כך מכונים הכוכבים בסרטון הויראלי המצויר שעלה לאחרונה לאוויר. הסרטון שמאחוריו עומד אלכס בוגוסקי, מאנשי הקריאייטיב המובילים בעולם, שואף להציג את "האמת" הכואבת הנוגעת למשקאות סוכר מוגזים, ולחשוף את הצד האפל של התחום, עם רמז עבה לקוקה קולה.
בוגוסקי משתף פעולה עם עמותה אמריקאית בשם CSPI- Center for Science in the Public Interest בסרטון בו מוצגת משפחת דובים לבנים - ברפרנס ישיר לדובים המזוהים עם פרסומות קוקה קולה - ש"אינה חסינה בפני המסרים השיווקים העליזים גם בקוטב הצפוני". המשפחה מאופיינת בצריכת כמות גבוהה של משקה סוכרי מוגז בצבע שחור.