תחרות הפרסום הלונדונית LIA: גיתם BBDO, באומן ומקאן עם פיינליסטים
תחרות רודפת תחרות: רק נפרדנו
בשלב הגמר של התחרות הלונדונית שכוללת 13 קטגוריות שונות העפילו 3 מהמשרדים המובילים בישראל: מקאן אריקסון, גיתם BBDO ובאומן בר ריבנאי. מקאן ובאומן שרק חתמו את הפרק הסלובני ממשיכים ללונדון עם אותם המהלכים שהתחרו בגולדן דראם. באומן בר ריבנאי יופיע בגמר בקטגוריית Non Tradition בקטגוריית המשנה PR. מקאן אריקסון יתחרה בגמר הדיגיטל עם מהלך הטיימליין בקטגוריית המשנה 'שימוש במדיה חברתית'. גיתם BBDO העפיל לשלב הגמר בקטגוריית הרדיו עם מהלך ה'מונו' עבור האגודה למלחמה בסרטן בקטגוריית המשנה 'תוכן ממותג'.
כזכור, את תחרות גולדן דראם סיימו מקאן ובאומן עם הישגים מרשימים. מקאן זכה בפרס הזהב ובשני פרסי כסף, כשאלו חולקו בין 2 מהלכים: סרטון הפרסומת "החיים קצרים" עבור חברת הלווין yes, בכיכובו של ג'יימס גנדלופיני מה'סופרנוס', ומהלך הטיימליין עבור הוועד למלחמה בסמים. הסרטון של yes זכה בזהב בקטגוריית הסרטים ומהלך הטיימליין זכה ב-2 פרסי כסף, אחד בקטגוריית הדיגיטל ושני בקטגוריית החדשנות.
הגדיל לעשות באומן בר ריבנאי שחזר הביתה עם לא פחות מ-2 פרסי גראנד פרי (שכוללים גם באותן הזכיות 2 פרסי זהב) המוענקים לעבודה שבולטת באיכותה באופן יוצא דופן בקטגוריות הסרטים והאירועים. בנוסף זכה המהלך של באומן ב-2 פרסי כסף בקטגוריות ה-PR והדיירקט. כעת נותר לראות מה תהיה ההתרשמות של שופטי לונדון מהמהלך שגרף שבחים ברחבי אירופה.
ואם כבר שופטים: בין בכירי התעשייה שישפטו ב-LIA ניתן למנות את ניק לואו, מנהל הקריאייטיב הראשי ב-R/GA ניו יורק המכהן כנשיא השופטים בקטגוריית הדיגיטל; אמיר קאסאי, מנהל הקריאייטיב הראשי של DDB WORLDWIDE אשר יכהן כנשיא השופטים בקטגוריית האינטגרייטד ועוד. השנה הוגשו לתחרות המתקיימת זו השנה ה-27, 15,418 עבודות מ-76 מדינות שונות.
- 4.גיא 13/10/2012 17:56הגב לתגובה זועל הגולדן דראם עוד אפשר להתווכח, אבל לונדון... חברים, לכו לעבוד במקום לחפש את האנשים המוכשרים שמגיעים למעמד הזה.
- 3.מני 10/10/2012 16:31הגב לתגובה זומי עלה לגמר עם איזה מהלך? גיתם שלא הוציאו סרט נורמלי כבר 15 שנה? מקאן שחוץ מלהתעלל בעובדים לא עושים כלום?
- 2.לקוח גאה 10/10/2012 12:12הגב לתגובה זותחרות פרסים בסלובניה, סלובקיה, אפגניסטאן.... זה מה שמעניין אותם. אנשי הפרסום שלי ( מקאן דיגיטל) מביאים לי כל הזמן הצעות הזויות שכל הוויתן היא קריצה לאיזו תחרות מופלצת. שום חשיבה שווקית, שום חשיבה עיסקית, ללא שמץ של מחשבה על מה זה יעשה להצלחת העסקים שלנו. כלום.
- רועיקי 10/10/2012 20:09הגב לתגובה זולידיעתך, קמפיין הטיים ליין קיבל פרסים בכול העולם ולא סתם. קמפיין בעלות מינימאלית. שימוש חכם בפלטפורמה פופולארית ובחינם. יד על הדופק לגבי חידושים ופניה לקהל בלבן(או האדום) של העיניים. חשיפה למאות אלפים בכול כלי המדיה, עשרות אלפי כניסות לאתר ושיחה ערה. מדיה חברתית במיטבה! וזה בעלות אפסית. על קמפיין כזה מגיע פרסים- ואכן מקבלים
- 1.שבז 09/10/2012 21:08הגב לתגובה זואני מפההקקקקק!!!