תחרות הפרסום הלונדונית LIA: גיתם BBDO, באומן ומקאן עם פיינליסטים
תחרות רודפת תחרות: רק נפרדנו
- 4.גיא 13/10/2012 17:56הגב לתגובה זועל הגולדן דראם עוד אפשר להתווכח, אבל לונדון... חברים, לכו לעבוד במקום לחפש את האנשים המוכשרים שמגיעים למעמד הזה.
- 3.מני 10/10/2012 16:31הגב לתגובה זומי עלה לגמר עם איזה מהלך? גיתם שלא הוציאו סרט נורמלי כבר 15 שנה? מקאן שחוץ מלהתעלל בעובדים לא עושים כלום?
- 2.לקוח גאה 10/10/2012 12:12הגב לתגובה זותחרות פרסים בסלובניה, סלובקיה, אפגניסטאן.... זה מה שמעניין אותם. אנשי הפרסום שלי ( מקאן דיגיטל) מביאים לי כל הזמן הצעות הזויות שכל הוויתן היא קריצה לאיזו תחרות מופלצת. שום חשיבה שווקית, שום חשיבה עיסקית, ללא שמץ של מחשבה על מה זה יעשה להצלחת העסקים שלנו. כלום.
- רועיקי 10/10/2012 20:09הגב לתגובה זולידיעתך, קמפיין הטיים ליין קיבל פרסים בכול העולם ולא סתם. קמפיין בעלות מינימאלית. שימוש חכם בפלטפורמה פופולארית ובחינם. יד על הדופק לגבי חידושים ופניה לקהל בלבן(או האדום) של העיניים. חשיפה למאות אלפים בכול כלי המדיה, עשרות אלפי כניסות לאתר ושיחה ערה. מדיה חברתית במיטבה! וזה בעלות אפסית. על קמפיין כזה מגיע פרסים- ואכן מקבלים
- 1.שבז 09/10/2012 21:08הגב לתגובה זואני מפההקקקקק!!!