צילום: Getty images Israel

אחרי החגים: תקציבי יח"צ חדשים ל- goodnews, 'יארא' ו'גיא אופק תקשורת'

Goodnews קיבל לידיו 5 תקציבים, בין היתר של קבוצת סגל. יארא יטפל בתקציב הפרסום והיח"צ של יבואנית CaliaItalia, ואופק יעבוד עם רוביקון
כתבי אייס |

משרד יחסי הציבור goodnews שבבעלות רותם שדה, קיבל לידיו 5 תקציבים חדשים - בתחום הריהוט ומוצרי התינוקות קבוצת סגל והמותג האיטלקי mebby, בתחום ההורות - 'Anu - קורס ייחודי להכנה ללידה', בתחום הצעצועים - בובות TEDDY MOUNTAIN, ובתחום העיצוב והלייף סטייל אתר home-organize.

קבוצת סגל מתמחה למעלה 70 שנה בייצור ריהוט לחדרי תינוקות, והיא משווקת בלעדית בישראל למוצרים בתחום התפתחות תינוקות ומוצרים לאימהות. בין המוצרים אותם היא משווקת - צעצועי התפתחות לתינוקות של 'טף טויס', כריות ההנקה והפופים המעוצבים של 'כריתי', מותג הבקבוקים והמוצצים 'סובינקס', ועוד. המותג האיטלקי mebby למוצרי תינוקות שהגיע לישראל ומציג מוצרי תינוקות בעיצוב איטלקי. בנוסף, תטפל כאמור בתיקים של בובות הפרווה TEDDY MOUNTAIN; קורס ההכנה ללידה Anu משפחה; ובאתר www.home-organize.co.il, שהוא חנות מקוונת המרכזת את כל תחום פתרונות האחסון היצירתיים לבית ומחולקת לפי קטגוריות חדרי הבית והמשרד.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

ואילו משרד הפרסום 'יארא' יטפל בתקציב היח"צ והפרסום של 'בית אלברט', יבואנית CaliaItalia, מותג סלונים. השבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה בין הצדדים, במסגרתו יארא גם יטפל בקידום המותג במגזר הערבי. קמפיין מיתוג ראשון יעלה לאוויר החודש, באתרי האינטרנט, בעיתונים ובשלטי החוצות במגזר.

מנכ"ל 'יארא', באהר זועבי, מסר ששוק הסלונים מהווה כ-30% מסך שוק הריהוט הכללי ומגיע ליותר מ 450 מליון שקלים בשנה במגזר הערבי. "75% מהמגזר הערבי הם צעירים עד גיל 35, אולם בשנים האחרונות מעמד המשפחות הצעירות מהווה מרכיב חשוב מכלל כוח הקנייה של המגזר הערבי"

ומשרד 'גיא אופק תקשורת' זכה בתקציב היח"צ של חברת האחזקות 'רוביקון' בבעלות איש העסקים אמיר ברמלי. רוביקון מחזיקה ב-10 חברות, בין היתר ב'קרן הגשמה', חברת Double check, חברת דנדש, רשת צ'קולטה, ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה