'סימונס' חתמה חוזה חסות ל-5 שנים עם מכבי תל אביב - בשווי 2.5 מיליון שקל

החסות לקבוצה תלווה בפעילות רבע אשר תכלול משחק תחרותי וממותג בין האוהדים, והן בפעילויות משותפות של 2 המותגים ברשתות החברתיות
כתבי אייס |

מותג השינה 'סימונס' חתם על הסכם חסות עם קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב בהיקף השקעה של 2.5 מיליון שקלים.

החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים לאורך העונות, הן בפעילות רבע אשר תכלול משחק תחרותי בין האוהדים, והן בפעילויות משותפות של שני המותגים ברשתות החברתיות. כמו כן, שיתוף הפעולה יכלול את השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג במהלך העונות.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

במסגרת הסכם החסות, SIMMONS תפרסם במערכת שילוט הלדים, שמסביב לפרקט בהיכל נוקיה ובמשחקי החוץ, בכל שלבי היורוליג ומשחקי הליגה של מכבי תל-אביב.

לדברי ענבר ורדי, מנהלת השיווק של המותג SIMMONS בישראל: "שיתוף הפעולה עם קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב הינו טבעי לחלוטין, כיוון שמדובר בשני ארגונים המובילים בתחומם וחולקים עקרונות משותפים, המושתתים על אורח חיים בריא. אנו רואים בשיתוף הפעולה מהלך לטווח ארוך, אשר יגביר את החשיפה והמודעות למוצריו המתקדמים של המותג".

יוזכר עוד, כי שידור משחקי היורוליג של מכבי תל אביב ימשיכו לעונה נוספת (שלישית במספר) בערוץ 10. בימים האחרונים נחתם בין הקבוצה לערוץ ההסכם לאחר מו"מ ממושך שמעליו ריחף עתידו המוטל בספק של הערוץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה