אפשר לקרוא לזה תוכן שיווקי אבל נדמה שיותר נכון לקרוא למהלך המושקע של רשת Target בהובלת space 150 שיווק באמצעות תוכן. רשת השיווק, מהגדולות בעולם השיקה לאחרונה סדרת דרמה אינטרנטית המחולקת ל-3 פרקים (ובסופם אירוע חי מסכם) שבמרכזה 'אמנדה וג'ו' - 2 יועצי שיווק/פרסום המתחרים ביניהם במכרז פנימי לקמפיין עבור אופנת הסתיו של 'טרגט' כשברקע (מן הסתם) מתפתח לו סיפור על רקע רומנטי.
המהלך שנקרא: Falling For You - A Target Style Short Film נועד לקדם את מחלקות הביגוד לגברים ולנשים, ופריטי עיצוב הבית המשווקים ברשת. בעוד שלא ניתן להגדירו ככזה שממציא את הגלגל, הוא מצטיין בפשטות בה החברה מקדמת את הפריטים מבלי להפריע לעלילה המוצגת, ומבלי ל'דחוף' לגרונם של הצופים את המוצרים תוך כדי 'פרודוקט פלייסמנט' נדוש. הסדרה ניתנת לצפייה באתר של 'טרגט' כאשר הדמויות המככבות בה לבושות בפרטי האופנה של רשת השיווק.
* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
בעמוד האינטרנט שעוטף את המסך מוצגים פרטי הלבוש, כמו גם ההופעה הכוללת ופריטים לעיצוב הבית המשווקים אף הם ברשת. לגולשים ניתנת האפשרות להוסיף את הפריטים לרשימת המועדפים, לפלח את ההיצע לפי הדמויות, לרכוש אונליין וכמובן לשתף ברשתות חברתיות.