תקציב הפרסום של בית הספר ללימוד שפות "ברליץ" עובר לחברון זלצמן שביט
תקציב הפרסום של "ברליץ" - בית הספר ללימוד שפות עובר למשרד הפרסום חברון זלצמן שביט. ב-2011 טופל התקציב לסירוגין על ידי משרד הפרסום רגב קויצקי ובאופן עצמאי על ידי ברליץ. בטרם טופל התקציב ברגב קויצקי החזיק בו אדלר חומסקי מספר שנים.
בימים אלו עולה קמפיין ראשון של החברה באמצעות משרד הפרסום, תחת הסיסמא "לדברליץ כל שפה שבעולם". הקמפיין יתמקד בחוצות ויעלה על גבי אוטובוסים, גשרים, סטריט טי-וי, וכן גם באינטרנט. על פי יפעת בקרת פרסום, היקפי ההוצאה לפרסום של ברליץ מציגים ירידה עקבית לאורך השנים. לפי מחירי מחירון, ב-2008 עמד התקציב על 709 אלף דולר, ב-2010 על 473 אלף דולר וב-2011 על 284 אלף דולר בלבד.
המתחרה הישיר של ברליץ בתחום לימודי השפות הוא וול סטריט מבית קידום המטופל על ידי יהושע TBWA. בימים אלו נמצא באוויר גם הקמפיין של וול סטריט, כאשר היקף ההוצאה לפרסום עד עתה בשנת 2012 עומד על כ-1.7 מיליון דולר במחירי מחירון.
מירי ישמעאל ששון, מנכ"לית ברליץ: "ברליץ הינו המותג המוביל בעולם ללימוד שפות ובעל מסורת ארוכה של פרסום קריאטיבי. לאחר בחינה של מספר משרדים, מצאנו את חברון זלצמן שביט כפרטנרים המתאימים לנו ביותר מבחינת האסטרטגיה ויכולות הקריאייטיב והדיגיטל".
אסי שביט, מבעלי חברון זלצמן שביט: "אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו".
- 15.מפרגן 01/10/2012 13:21הגב לתגובה זוממש כמו דינוזאורים, המשרדים הגדולים נכחדים ונעלמים. בארה״ב זה התחיל בתקציבים קטנים כמו ברליץ ונגמר בכך שכל תקציבי הרכב, פרוקטר וכו... כבר עברו למשרדי בוטיק כמו חברון זלצמן שביט.
- 14.לקוח לשעבר 29/09/2012 18:09הגב לתגובה זוהחברה האלה יודעים קריאטיב אבל לא תורמים דבר במכירות סתם רעיונות יפים שלא מוסיפים דבר למכירות
- לקוח אמיתי 02/10/2012 09:36הגב לתגובה זואם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...
- לקוח אמיתי 02/10/2012 09:36הגב לתגובה זואם אני ועוד לקוחות כבר יותר מ-3 שנים איתם. אז כנראה שיש תוצאות וכנראה אתה לא הייתי באמת לקוח שלהם...
- 13.אין שם לקוח. אין שם כסף. אין כלום. (ל"ת)שיהיה בהצלחה רבה! 28/09/2012 13:08הגב לתגובה זו
- 12.גרניון 28/09/2012 11:20הגב לתגובה זוכולם ממשיכים להתנהג לדבר ולהוציא הודעות לעיתונות כאילו הכול תקין. אם בקמפיין הקרוב ישקעו 200 אש"ח זה נס. אני מבין את הצורך של החברים להוציא ידיעות כדי להראות שהעסק חי מגייס ונושם אבל הם לא יראו שם שקל. זה כל כך עצוב. מישהו חייב להביא בשורה לענף שלנו. כל כך הרבה אנשים אוהבים פרסום אוהבים את העבודה שלהם ואת האווירה והאופי המיוחד של הענף הזה. עוד רגע כולנו נראה כמו עובדי מעריב. נורא.
- 11.מיכל 28/09/2012 09:22הגב לתגובה זוככה נראה היום עולם הפרסום. זאת הרמה. שביט חלם לעבוד בחו"ל. אף אחד לא רצה אותו. בסוף התפשר על משהו זניח בגרמניה. חזר לארץ עם הזנב בין הרגליים, ניתק את הקשר מכולם. חזר לעשות יח"צ.
- 10.דנה 28/09/2012 07:58הגב לתגובה זוהשיק, החכמה, העומק, האסטרטגיה. והיום-חבורה של סטארטאפיסטים שמשחקים בתקציבי ענק מבלי להבין בכלל. חבל..
- 9.פרח 27/09/2012 22:20הגב לתגובה זואתם ראויים לטפל גם בתקציבים גדולים. מכירה אותם מעבודה משותפת. אחלה חברה, אחלה אנשים, במיוחד דודי חברוני. בהצלחה לכם!
- 8.מגיע להם. יופי של משרד! (ל"ת)מילי 27/09/2012 22:16הגב לתגובה זו
- 7.אני speechless - כל הכבוד לכולכם (ל"ת)אייל טל 27/09/2012 21:34הגב לתגובה זו
- אייל, אתה גבר! (ל"ת)אנשי חזש 28/09/2012 00:27הגב לתגובה זו
- 6.שרון 27/09/2012 18:45הגב לתגובה זותקציב עם הרבה יכולת לקריאיטיב. אני בטוחה שאסי שביט ימצא את המילים בשפה הנכונה, להוציא קמפיין מדהים!!! כל הכבוד
- 5.name 27/09/2012 18:01הגב לתגובה זוlike!
- 4.עין 27/09/2012 17:52הגב לתגובה זוהאו דו יו סיי "הברון" אין עיברו? גוד לאק :)
- 3.שולי 27/09/2012 17:29הגב לתגובה זואסי שביט:" אין מילים, בשום שפה, לתאר כמה אנחנו גאים ומאותגרים לקבל את המותג ברליץ למשרדנו". אתה בטוח שאתה מדבר על תקציב ברליץ בשקל וחצי ולא על בנק לאומי או פרטנר?
- 2.נורית 27/09/2012 15:27הגב לתגובה זואחלה תקציב
- 1.גלית 27/09/2012 15:19הגב לתגובה זומשרד ואנשים מקסימים. בהצלחה!