שנה חדשה - שם חדש: יורו ישנה שמו ל-Havas Worldwide כחלק ממיתוג גלובלי
כפי שהודיעה לפני
על פי תכנית הגג, Havas ממתגת מחדש את הרשת העולמית של Euro RSCG ומשנה את שמה ל"Havas Worldwide", זאת במטרה לחזק את הניראות של המותג העולמי באמצעות שינוי שם הרשת הגדולה ביותר שלו.
לדברי דיוויד ג'ונס, מנכ"ל חברת Havas: "לפני עשור, בידלנו את עצמנו בכך שהיינו חברת התקשורת הגדולה הראשונה שהכניסה את התחום הדיגיטלי ללב כל הסוכנויות שלה ברחבי העולם. אני חושב ששוב אנו נחשבים לחלוצים באמצעות שילוב תחומי הקריאטיב, המדיה והדיגיטלי. באמצעות שינוי השם ובאמצעות האיחוד בין חברות הקריאטיב והמדיה שלנו בפריז ובניו יורק, אנו מייעדים לחזק יתרון תחרותי עיקרי של חברת Havas - אנו הקבוצה המשולבת ביותר מבין כל קבוצות התקשורת, ויש לנו מבנה פשוט שיכול להציע ללקוחות שלנו שילוב רב עוצמה של מצוינות קריאטיבית, מומחיות דיגיטלית, קנה מידה, מהירות וחדשנות".
קבוצת Havas מורכבת כעת משני מותגים עיקריים: Havas Media, שכוללת את כל סוכנויות המדיה העולמיות, ו- Havas Creative, שכוללת את רשתHavas Worldwide ואת רשת המיקרו Arnold Worldwide המפעילה 16 סוכנויות ב-15 מדינות ב-5 יבשות, וכן סוכנויות תקשורת אחרות.
נכון להיום, כל הסוכנויות של Euro RSCG נקראות בשם חדש Havas Worldwide, הכוללים 316 משרדים ב-75 מדינות, עליהם נמנים המותגים Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D ו- Euro RSCG WW PR). המיתוג המחודש לא ייצור שינויים במנהיגות.
המיתוג המחודש כולל גם את יצירת Havas Digital Group, מותג גג חדש שיפעל בתחומי המדיה והקריאטיב. קבוצת Havas Digital Group תהיה מותג ולא רשת חדשה או מחלקה תפעולית חדשה. מותג המדיה של Havas נותר ללא שינוי והוא יקבל זהות חזותית חדשה בתחילת שנת 2013.
לדברי יובל ארד, השותף המנהל של Havas Worldwide Israel יישום המיתוג החדש בישראל יבוצע בשבועות הקרובים ויבוא לידי ביטוי בשינוי שמה של סוכנות הפרסום Euro RSCG Israel ל- Havas WW Israel. פעילות המדיה של הקבוצה הנעשית כיום תחת המותג הבינלאומי MPG תמשך ללא שינוי. פעילות יחסי הציבור תמשיך להתנהל תחת ארד תקשורת ושמה של החברה לא ישתנה.
- 2.משרד עם שם בלי לקוחות (ל"ת)נו אז מה 27/09/2012 17:00הגב לתגובה זו
- 1.עדי פוקס 27/09/2012 14:59הגב לתגובה זואם כי ייקח זמן להתרגל...