תחל שנה וזכיותיה: פינליסט ב-ONE SHOW לקמפיין אופטיקנה של מקאן
משרד הפרסום מקאן דיגיטל פותח את השנה החדשה עם בשורה משמחת מתחרות ה-ONE SHOW. מהלך ה-Pinch Gesture של המשרד עבור אופטיקנה הוכרז כפיינליסט במסגרת ההגשות לתחום האינטראקטיב של הרבעון האחרון.
כזכור, במסגרת הקמפיין מינואר 2012, הגיש מקאן דיגיטל לקוראי אפליקציית האייפון של ynet, באנר ייעודי לבדיקת ראייה ברשת אופטיקנה, מיד עם השימוש של הגולש באפשרות ה-Zoom in להגדלת הטקסט הנקרא. בבאנר שהוצג לגולשים נכתב: "הראייה שלך כבר לא כמו פעם? בדיקת ראייה חינם".
הראייה שלך כבר לא כמו פעם?
קטגוריית האינטראקטיב בתחרות ה-ONE SHOW שונה משאר הקטגוריות, שכן מארגני התחרות מודעים לקצב השינויים המהיר בתחום. בשל כך, הגשת העבודות מחולקת ל-4 מועדים בשנה, לפי הרבעונים. הפיינליסט של אופטיקנה ומקאן נכלל בהגשות הרבעון ה-1, ויתקדם לשיפוט הסופי שייערך במארס הקרוב.
- 4.האחרון 01/10/2012 20:16הגב לתגובה זוגימיק מטריד שהיה באויר כמה דקות. בלי יוניברסל לא היה קורה החיים. הלקוח לא רצה ולא שם שקל. לא בטוח שהוא בכלל מכיר אותו. חבל שמקאן הגדולים צרכים כאלו דברים.
- 3.מעולה! (ל"ת)גיא 28/09/2012 13:08הגב לתגובה זו
- 2.ספי שקד 27/09/2012 11:07הגב לתגובה זוזה לא גואוסט הדבר הזה? איך זה נכנס לתחרות?
- מקאן 27/09/2012 11:50הגב לתגובה זולשאלתך: דמו לאייפון http://go.ynet.co.il/short/commerce/2011/links/347/ היה באויר במשך חודשים עם תוצאות מצויינות (ביחס לחשיפה האפשרית במובייל)
- אחותך גוסט (ל"ת)27/09/2012 11:48הגב לתגובה זו
- ספי שקד 27/09/2012 12:05אחותי עליה השלום נפטרה לפני שנה.
- אא 27/09/2012 11:45הגב לתגובה זומדיה אמיתית ומגניבה אפקטיבי או לא זה משהו אחר
- 1.אלאב תעשי לי ילד!! (ל"ת)דן 27/09/2012 11:07הגב לתגובה זו
- כמו שהיא ניראת אולי עדיף כלב (ל"ת)בוני 01/10/2012 20:12הגב לתגובה זו