תחל שנה וזכיותיה: פינליסט ב-ONE SHOW לקמפיין אופטיקנה של מקאן

במסגרת הקמפיין הוגש באנר ייעודי של אופטיקנה, לכל משתמש אייפון שהשתמש באפשרות ה-Zoom in כשקרא טקסט ברפליקצייה של אתר ynet
משה בנימין | (9)

משרד הפרסום מקאן דיגיטל פותח את השנה החדשה עם בשורה משמחת מתחרות ה-ONE SHOW. מהלך ה-Pinch Gesture של המשרד עבור אופטיקנה הוכרז כפיינליסט במסגרת ההגשות לתחום האינטראקטיב של הרבעון האחרון.

כזכור, במסגרת הקמפיין מינואר 2012, הגיש מקאן דיגיטל לקוראי אפליקציית האייפון של ynet, באנר ייעודי לבדיקת ראייה ברשת אופטיקנה, מיד עם השימוש של הגולש באפשרות ה-Zoom in להגדלת הטקסט הנקרא. בבאנר שהוצג לגולשים נכתב: "הראייה שלך כבר לא כמו פעם? בדיקת ראייה חינם".

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

הראייה שלך כבר לא כמו פעם?

קטגוריית האינטראקטיב בתחרות ה-ONE SHOW שונה משאר הקטגוריות, שכן מארגני התחרות מודעים לקצב השינויים המהיר בתחום. בשל כך, הגשת העבודות מחולקת ל-4 מועדים בשנה, לפי הרבעונים. הפיינליסט של אופטיקנה ומקאן נכלל בהגשות הרבעון ה-1, ויתקדם לשיפוט הסופי שייערך במארס הקרוב.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    האחרון 01/10/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    גימיק מטריד שהיה באויר כמה דקות. בלי יוניברסל לא היה קורה החיים. הלקוח לא רצה ולא שם שקל. לא בטוח שהוא בכלל מכיר אותו. חבל שמקאן הגדולים צרכים כאלו דברים.
  • 3.
    מעולה! (ל"ת)
    גיא 28/09/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ספי שקד 27/09/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
    זה לא גואוסט הדבר הזה? איך זה נכנס לתחרות?
  • מקאן 27/09/2012 11:50
    הגב לתגובה זו
    לשאלתך: דמו לאייפון http://go.ynet.co.il/short/commerce/2011/links/347/ היה באויר במשך חודשים עם תוצאות מצויינות (ביחס לחשיפה האפשרית במובייל)
  • אחותך גוסט (ל"ת)
    27/09/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
  • ספי שקד 27/09/2012 12:05
    אחותי עליה השלום נפטרה לפני שנה.
  • אא 27/09/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    מדיה אמיתית ומגניבה אפקטיבי או לא זה משהו אחר
  • 1.
    אלאב תעשי לי ילד!! (ל"ת)
    דן 27/09/2012 11:07
    הגב לתגובה זו
  • כמו שהיא ניראת אולי עדיף כלב (ל"ת)
    בוני 01/10/2012 20:12
    הגב לתגובה זו