לנה דל ריי מבצעת את Blue velvet בקליפ חדש והזוי כקמפיין לרשת H&M
לנה דל ריי, ה-זמרת ב"ה" הידיעה של השנה החולפת (ברמת החשיפה הבינ"ל), שנבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה הבינלאומית H&M מחברת כעת בין חוזה הייצוג לשיר חדש/ישן אותו היא מבצעת - גרסת כיסוי לשיר Blue Velvet הקלאסי משנות ה-50.
הקליפ/קמפיין מזכיר ב'לוק אנד פיל' המסתורי שלו את הסרט Blue Velvet (1986) שבוים על ידי דיוויד לינץ', בכיכובם של איזבלה רוסליני, קייל מקלכלן ודניס הופר. בקליפ מופיעה דל ריי כשהיא לבושה בפריטים מקולקציית הסתיו של H&M כפי שצולמה לקטלוג הרשת לפני מספר חודשים.
נחמדה, מסתורית ומאוד שיווקית
יותר מהכל המהלך הזה מזכיר כמה נעים לסבן אחד לשני את הגב כדי לנפח את הכיס בעוד חבילה של 'ירוקים' על חשבון המעריצים. לנה דל ריי תורמת את ההייפ הגדול סביבה לרשת האופנה, מקליטה גרסת כיסוי חדשה ל-Blue Velvet שתשמש כפס הקול של הקמפיין, ומיד ממהרת לצרף אותו לאלבום שיודפס וישווק מחדש תחת השם: Born To Die - Pardise Edition.
- 2.עירית 16/08/2018 17:14הגב לתגובה זואאוטסיידרית בנשמה. היא מגיעה סוף סוף לישראל לאחר הביטול המעצבן מ-2014: https://www.kzat-tarbut.com/%D7%9C%D7%A0%D7%94-%D7%93%D7%9C-%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/
- 1.גואטהעדן (ל"ת)עדן 18/01/2013 14:39הגב לתגובה זו