לעומק התודעה: אתי גנון מונתה לסמנכ"ל לקוחות; ענת ברק למנהלת הניו מדיה

גנון מצטרפת למשרד לאחר 11 שנים בקבוצת שטראוס. ברק מגיעה לאחר 5 שנים בוואלה ושנתיים במקאן. זיו פופלבסקי: "רואה בהן חיזוק משמעותי"
משה בנימין | (2)

משרד הפרסום "לעומק התודעה", בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין וארז מיטל מצרף לשורותיו את אתי גנון וענת ברק. השתיים מונו (בהתאמה) לסמנכ"ל לקוחות ולמנהלת מחלקת הניו מדיה.

גנון מצטרפת למשרד הפרסום כסמנכ"ל לקוחות, ותעמוד בראש המחלקה האמונה על ניהול הלקוחות. גנון מגיעה ללעומק התודעה לאחר כ-11 שנים בקבוצת שטראוס בהן מילאה מספר תפקידים שיווקים, ביניהם: מנהלת מטה שיווק חברת הממתקי, ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת ההפקות של שטראוס בישראל.

בנוסף לגנון, גויסה לשורות לעומק התודעה ענת ברק שתנהל את מחלקת הניו מדיה. ברק מגיעה ללעומק התודעה לאחר 5 שנים בוואלה ושנתיים במקאן אריקסון. בשנותיה במקאן הקימה וניהלה את מחלקת הניו מדיה של המשרד.

בימים אלו מונה המשרד שחווה פריחה בשנה החולפת כ-40 עובדים. לפני מספר שבועות הצטרף ארז מיטל למצבת השותפים במשרד. מיטל, בעל רקורד עשיר בענף שימש כסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד עד לשינוי במעמדו. עוד יוזכר כי למשרד הצטרפה ורד קסטל שתיל כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה. קסטל שתיל הגיעה למשרד לאחר 15 שנות עבודה בקבוצת שטראוס עלית ובתפקידה האחרון ניהלה את התקשורת השיווקית של הקבוצה.

זיו פופלבסקי, מנכ"ל משותף: "הענף נמצא בתקופה מאוד מורכבת, כל יום צצים לפתחנו אתגרים וצרכים חדשים. המשרד שלנו בצמיחה מאוד גדולה בשנה האחרונה, ואני מאמין שהשילוב של אנשים מצויינים עם ה-DNA הנכון והיכולת לספק ללקוח את המענה הכולל ברמה גבוהה לפי צרכיו המשתנים, תורמים רבות להצלחה שלנו. אני מאוד שמח על הצטרפותם של אתי וענת ורואה בהן חיזוק משמעותי לחברה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    נועה 20/09/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד המשרד הזה בונה קאדר חזק מאוד. מפרגנת.
  • ורד ואתי - מקצועניות אמיתיות! (ל"ת)
    אבי 23/09/2012 22:37
    הגב לתגובה זו