משרד 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של משווקת הצעצועים 'אילנית'
משרד הפרסום "לעומק התודעה" בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין והשותף הטרי ארז מי-טל, יטפל בתקציב הפרסום של "אילנית" משווקת מותגי לגו, בראץ, דיסני ועוד.
התקציב השנתי של משווקת הצעצועים, שזכורה בעיקר תודות לסלוגן "עוד להיט מאילנית" מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. החברה מייצגת בארץ כמה מהמותגים המובילים בעולם, כגון: לגו, בראץ, ללה לופסי, דיסני, טומי, בראצילס, מונסונו, ליטל טייקס ופאוור רנג'רס.
בשבוע החולף העלתה החברה קמפיין למותגי חברת MGA: בראץ, בראצילס וללה לופסי. אייל כרמי, מנכל אילנית: "במסגרת תהליך הצמיחה של חברת אילנית והרחבת התמיכה השיווקית במותגים השונים, שמחה החברה לצרף את משרד הפרסום לעומק התודעה כשותפה לפעילות הפרסומית של החברה".
און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנו שמחים על קבלת תקציב אילנית ועל הטיפול במותגים הבינלאומיים הנחשקים שעל חלקם גדלנו. תחום הילדים הוא תחום מרתק ומאתגר".
- 4.סחתיין עליכם. תמשיכו לצמוח! (ל"ת)מפרגן 12/09/2012 23:15הגב לתגובה זו
- 3.אני 12/09/2012 15:34הגב לתגובה זואדם שמתיימר להיות פרסומאי לא יכול לייצר משפט תגובה פחות שבלוני???
- און גולדשטיין 12/09/2012 23:27הגב לתגובה זומלאה בפרגונים וקארמה טובה, מלאה בהסתתרות מאחורי טוקבקים.
- 2.גיא 12/09/2012 15:27הגב לתגובה זואני אישית לא אוהב את החברה הזו ולא מאמין בה. וזאת מבלי להשתמש בשפה לא יפה ובלי ללכלך
- 1.כל הכבוד חברים, בהצלחה! (ל"ת)יוסי דני 12/09/2012 13:53הגב לתגובה זו