משרד 'לעומק התודעה' יטפל בתקציב הפרסום של משווקת הצעצועים 'אילנית'

התקציב השנתי של 'אילנית' משווקת מותגי לגו, בראץ, דיסני ועוד יעמוד על כ-1.5 מיליון שקלים. לאחרונה יצאה החברה בקמפיין חדש למותגי חברת MGA
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום "לעומק התודעה" בבעלותם של זיו פופלבסקי, און גולדשטיין והשותף הטרי ארז מי-טל, יטפל בתקציב הפרסום של "אילנית" משווקת מותגי לגו, בראץ, דיסני ועוד.

התקציב השנתי של משווקת הצעצועים, שזכורה בעיקר תודות לסלוגן "עוד להיט מאילנית" מוערך בכ-1.5 מיליון שקלים. החברה מייצגת בארץ כמה מהמותגים המובילים בעולם, כגון: לגו, בראץ, ללה לופסי, דיסני, טומי, בראצילס, מונסונו, ליטל טייקס ופאוור רנג'רס.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בשבוע החולף העלתה החברה קמפיין למותגי חברת MGA: בראץ, בראצילס וללה לופסי. אייל כרמי, מנכל אילנית: "במסגרת תהליך הצמיחה של חברת אילנית והרחבת התמיכה השיווקית במותגים השונים, שמחה החברה לצרף את משרד הפרסום לעומק התודעה כשותפה לפעילות הפרסומית של החברה".

און גולדשטיין מנכ"ל משותף לעומק התודעה: "אנו שמחים על קבלת תקציב אילנית ועל הטיפול במותגים הבינלאומיים הנחשקים שעל חלקם גדלנו. תחום הילדים הוא תחום מרתק ומאתגר".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    סחתיין עליכם. תמשיכו לצמוח! (ל"ת)
    מפרגן 12/09/2012 23:15
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אני 12/09/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    אדם שמתיימר להיות פרסומאי לא יכול לייצר משפט תגובה פחות שבלוני???
  • און גולדשטיין 12/09/2012 23:27
    הגב לתגובה זו
    מלאה בפרגונים וקארמה טובה, מלאה בהסתתרות מאחורי טוקבקים.
  • 2.
    גיא 12/09/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    אני אישית לא אוהב את החברה הזו ולא מאמין בה. וזאת מבלי להשתמש בשפה לא יפה ובלי ללכלך
  • 1.
    כל הכבוד חברים, בהצלחה! (ל"ת)
    יוסי דני 12/09/2012 13:53
    הגב לתגובה זו