פובליסיס ישראל - הזוכה בתחרות מלך הג'ינגל לחודש יולי עם 'מקבילית המוחות'

תשדיר הרדיו עבור נטוויז'ן 013, בכיכובם של ערן זרחוביץ' ושרון טייכר הוא הזוכה בתחרות הג'ינגלים של שפ"מ. במקום ה-2 תמי 4 של אדלר חומסקי
כתבי אייס | (2)

משרד הפרסום פובליסיס ישראל הוא הזוכה בתחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ לחודש יולי. התשדיר הזוכה הוא 'מקבילית המוחות' עבור נטוויז'ן (בכיכובם של ערן זרחוביץ' ושרון טייכר).

במקום השני דורג תשדיר הפרסומת של אדלר-חומסקי לתמי 4. בשבועיים האחרונים נרשמו בעמוד התחרות בפייסבוק - "שפ"מ- הפרסום ברדיו עובד" תנועת גולשים ערה וריבוי הצבעות במטרה להשפיע על זהות התשדיר הזוכה, עד למועד סגירת ההצבעה.

שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ: "זוהי הפעם הראשונה בה חל מהפך בתוצאות ההצבעה ימים ספורים לפני ההכרזה על הזוכה. אנו שמחים לתת במה והכרה לאנשים מוכשרים שעושים קריאייטיב מצוין לרדיו".

תחרות מלך הג'ינגל של שפ"מ יצאה לדרך בחודש מאי האחרון, במתכונת חדשה, במסגרתה אחת לחודש ייבחר התשדיר החודשי הזוכה גם באמצעות הגולשים בעמוד הפייסבוק של שפ"מ. התחרות החודשית מתייחסת לכל התשדירים ששודרו בחודש הקלנדרי שקדם לתחרות, והתחרות השנתית תכלול את כל תשדירי הרדיו שזכו במהלך החודשים מאי 2012 עד מאי 2013.

במטרה להימנע מהטיות, התחרות נחלקת ל-2 שלבים: בשלב הראשון, סטודנטים מבית הספר לקופירייטינג ACC ע"ש תרצה גרנות, בוחרים ומדרגים את התשדירים הטובים ביותר ובשלב השני אלו אלו מועלים לפייסבוק לבחירת הגולשים. הג'ינגל החודשי שמקבל את רוב קולות מזכה את צוות משרד הפרסום, המפרסם והמדיה בארוחה במסעדה יוקרתית, וכן מבטיח את מקומם בשלב הגמר של התחרות.

בשלב הגמר השנתי, ייקחו חלק כל הג'ינגלים שזכו בתחרויות החודשיות, סה"כ 12 תשדירים, מתוכם ייבחר "מלך הג'ינגל". השנה הכריזה שפ"מ על פרס נחשק במיוחד לצוות הפרסום אשר הביא את התשדיר הזוכה לרדיו - טיסה לניו יורק. אנשי הצוות הצפויים לקבל את הפרס: תקציבאי, נציג הלקוח, קופירייטר, מפיק, ונציג חברת רכש המדיה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני אוהבת שהטובים מנצחים (ל"ת)
    שלישיית מה קשור 11/09/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
  • נכון נכון נכון (ל"ת)
    ג'וני מהפלחה 12/09/2012 09:44
    הגב לתגובה זו