מכון טכנולוגי חולון המכון הטכנולוגי חולון
צילום: יח"צ

המכון הטכנולוגי חולון HIT מוציא את תקציב הפרסום למכרז: יעמוד על 2.5 מ'

ב-3 השנים האחרונות טיפל בתקציב המכללה משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי. תמר שמואלי, מנהלת השיווק: "מחפשים לחדד את הבידול"
משה בנימין | (5)

המכון הטכנולוגי בחולון - HIT, מוציא את תקציב הפרסום לאחר 3 שנים בהן טופל בידי משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי. בהתאם לשנים עברו צפוי התקציב לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.

ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 36 חודשים, עם אופציה של המכון להאריך את ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת, כאשר המשך ההתקשרות יהיה באותם תנאים. השירותים יכללו: אספקת שרותי פרסום, הפקה, קריאייטיב, פלנינג, תכנון והפקת קמפיינים, סטודיו ורכש מדיה, מערכות טכנולוגיות לניהול ומעקב אחרי קמפיינים וניהולם באינטרנט, מערכת לטיוב, ניהול נתונים ולידים ועוד.

בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורש המכון מהמציעים: היקף פרסום שעמד בשלוש השנים האחרונות עמד על 12 מיליון שקל בשנה - על פי דוח של חברת יפעת, כאשר לפחות כ-5 מיליון שקלים מהיקף זה הינו פרסום באינטרנט. תנאי נוסף הוא מתן שירותי פרסום (ב-3 השנים האחרונות), לפחות ל-5 לקוחות, כאשר אחד מהלקוחות הללו עומד על 3 מיליון שקלים או יותר, על פי דוח חברת יפעת, לא כולל מע"מ.

למכרז - לחצו כאן

ציוני המכרז יחולקו באופן שווה בין הצעת המחיר להצעת האיכות כך שמשקל כל ניקוד יהווה 50%. בקטגוריית המחיר יוענק ניקוד שיתפוס משקל של 10% על גובה החזר העמלה שיציע משרד הפרסום, וציון במשקל של 40% לטובת הצעת המדיה ובחינת כוח הקניה של המשרד.

עוד מצוין בפרטי המכרז כי על ההצעה המוגשת לכלול תפיסה רעיונית אסטרטגית והמלצה על מיצוב מתאים ל H.I.T, ללא חובת הצגת פתרון קריאיטיבי כולל. המכללה מציינת במסמכי המכרז כי "חלק מעוצמתו של המכון הוא תלמידיו ובוגריו" והיא "תשמח לראות אסטרטגיה שלוקחת בחשבון עוצמה זו" בדגש על אלמנטים כגון: שימוש בסטודנטים, בסגל המכון, בבוגרים וביחסי הציבור ככלי שיווקי מרכזי, הבלטת הערך של השקעה בסטודנט ולא בפרסום ועוד.

למשרדים המתמודדים תינתן האפשרות להציג בפרזנטציה מודל ל'פרס/קנס', לפיו "היה והמודל נתקבל ואושר ע"י המכון, אזי יחושב באמת המידה של איכות ויקנה בונוס של 5%.

המכון הטכנולוגי חולון הוא מוסד להשכלה גבוהה המעניק תואר ראשון ושני במסגרת הפקולטות הבאות: הפקולטה להנדסה, הפקולטה לעיצוב, הפקולטה למדעים, הפקולטה לניהול טכנולוגיה, המחלקה לטכנולוגיות למידה. המכון הוקם בשנת 1969 ופעל תחת חסותה של אוניברסיטת תל אביב עד שנת .1999 החל משנת 1999 פועל המכון כמוסד אקדמי עצמאי ציבורי, המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ולומדים בו כ-3600 סטודנטים לתואר ראשון ושני.

לדברי תמר שמואלי, מנהלת השיווק של HIT: "אנו מחפשים שותף מעולם השיווק והפרסום שידע לסייע לחדד את הבידול התחרותי של HIT לשנים הקרובות וכן לשמר את הגידול בגיוס סטודנטים חדשים".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שבי 12/09/2012 09:10
    הגב לתגובה זו
    במילים אחרות הם רוצים משהו כמו של בצלצאל
  • 3.
    מכון יקר 11/09/2012 23:44
    הגב לתגובה זו
    חברים יקרים במכון. שוקלים להתמודד, בתקווה שתוכלו להפוך ללקוח עוגן. למה לגבות 1000 שח, ערבות בנקאית שנדרשת יש לה עלות,. האם הוגן שנוציא כסף עבור הזכות להירשם למכרז? כמשרד השקעה נדרשת בלימוד, חשיבה, פיצוח, תכנון, ביצוע וכד׳. אתם לא מציעים לשלם אז לפחות תסירו הגבלות והוצאות מיותרות. גם אם יש כוונה לסנן ולצמצם כמות הפונים, תתחייבו להחזיר את ההשקעה למי שלא זכה. בהצלחה למתמודדים
  • 2.
    שני 11/09/2012 22:29
    הגב לתגובה זו
    שהם עוזבים לא יפה ולא מקצועי
  • HIT 12/09/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    שני שלום יש לנו המון מילים טובות על משרד הפרסום שהוא שותף ולא רק ספק. אין אנו עוזבים/נפרדים אלא מחויבים לצאת למכרז על-פי חוק המכרזים החדש. שמחנו לשמוע כי אקספרט בחרו להשתתף במכרז ולהמשיך להיות שותפים לדרך.. שנה טובה
  • 1.
    ערן 11/09/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    היא מדברת על חידוד הבידול אבל השם שלהם הוא חיקוי די פתטי של MIT