
המכון הטכנולוגי חולון HIT מוציא את תקציב הפרסום למכרז: יעמוד על 2.5 מ'
המכון הטכנולוגי בחולון - HIT, מוציא את תקציב הפרסום לאחר 3 שנים בהן טופל בידי משרד הפרסום Expert מקבוצת באומן בר ריבנאי. בהתאם לשנים עברו צפוי התקציב לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על 36 חודשים, עם אופציה של המכון להאריך את ההתקשרות פעמיים, כל פעם בשנה נוספת, כאשר המשך ההתקשרות יהיה באותם תנאים. השירותים יכללו: אספקת שרותי פרסום, הפקה, קריאייטיב, פלנינג, תכנון והפקת קמפיינים, סטודיו ורכש מדיה, מערכות טכנולוגיות לניהול ומעקב אחרי קמפיינים וניהולם באינטרנט, מערכת לטיוב, ניהול נתונים ולידים ועוד.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז דורש המכון מהמציעים: היקף פרסום שעמד בשלוש השנים האחרונות עמד על 12 מיליון שקל בשנה - על פי דוח של חברת יפעת, כאשר לפחות כ-5 מיליון שקלים מהיקף זה הינו פרסום באינטרנט.
תנאי נוסף הוא מתן שירותי פרסום (ב-3 השנים האחרונות), לפחות ל-5 לקוחות, כאשר אחד מהלקוחות הללו עומד על 3 מיליון שקלים או יותר, על פי דוח חברת יפעת, לא כולל מע"מ.
- 4.שבי 12/09/2012 09:10הגב לתגובה זובמילים אחרות הם רוצים משהו כמו של בצלצאל
- 3.מכון יקר 11/09/2012 23:44הגב לתגובה זוחברים יקרים במכון. שוקלים להתמודד, בתקווה שתוכלו להפוך ללקוח עוגן. למה לגבות 1000 שח, ערבות בנקאית שנדרשת יש לה עלות,. האם הוגן שנוציא כסף עבור הזכות להירשם למכרז? כמשרד השקעה נדרשת בלימוד, חשיבה, פיצוח, תכנון, ביצוע וכד׳. אתם לא מציעים לשלם אז לפחות תסירו הגבלות והוצאות מיותרות. גם אם יש כוונה לסנן ולצמצם כמות הפונים, תתחייבו להחזיר את ההשקעה למי שלא זכה. בהצלחה למתמודדים
- 2.שני 11/09/2012 22:29הגב לתגובה זושהם עוזבים לא יפה ולא מקצועי
- HIT 12/09/2012 15:13הגב לתגובה זושני שלום יש לנו המון מילים טובות על משרד הפרסום שהוא שותף ולא רק ספק. אין אנו עוזבים/נפרדים אלא מחויבים לצאת למכרז על-פי חוק המכרזים החדש. שמחנו לשמוע כי אקספרט בחרו להשתתף במכרז ולהמשיך להיות שותפים לדרך.. שנה טובה
- 1.ערן 11/09/2012 17:11הגב לתגובה זוהיא מדברת על חידוד הבידול אבל השם שלהם הוא חיקוי די פתטי של MIT