
סבבה אגוזים: הסיקור העולמי ממשיך - צוות גרמני צילם בענבר מרחב ניסן
הפרסומת של שוקולד השחר מאת ענבר מרחב ניסן ובכיכוב ג'ון קליז ממשיכה להעסיק את התקשורת הבינ"ל. בזמן שעבורנו - אייטם שנוגע לסוגיית הגרעין האיראני הוא דבר שבשגרה, עבור רשתות התקשורת מחו"ל, בדגש על העולם הערבי, מדובר בדבר שנתון לפרשנויות מרחיקות לכת.
בשבוע שעבר התארח במשרדי ענבר מרחב ניסן - משרד הפרסום שעומד מאחורי הפרסומת - צוות צילום של רשת הטלוויזיה הממלכתית בגרמניה. הצוות הגרמני ראיין את רובי ניסן, מבעלי המשרד כשלדבריהם הם זיהו במשרד רצף של מהלכים שמתכתבים עם אקטואליה, כגון מקרה חיסול אל מבחוח כקונספט פרסומי לרשת כמעט חינם.
עוד באותו הנושא - בשבוע שעבר העלתה רשת 'סקיי ערבייה' אייטם בנושא התקיפה באיראן והזמינה את חן ענבר, מבעלי המשרד, לראיון בנושא בעקבות הקמפיין. בנוסף, סוכנות הידיעות AP מכינה ידיעה על המצב המתוח בין ישראל לאיראן ובמרכזה הפרסומת לשחר כדוגמה להלך הרוח בקרב הציבור הישראלי.
יהב דרייזין, סמנכ"ל האסטרטגיה בענבר מרחב ניסן אמר לאייס: "מותג השחר העולה לקח על עצמו להיות המאפשר של כל ישראלי ליהנות כמו ילד, כחלק מהמיצוב החדש החלטנו להראות איך אנשים רציניים ונושאים רציניים מקבלים טוויסט הומוריסטי כאשר הם פוגשים בממרח. בהמשך לקמפיין הראשון בכיכובו של אברום בורג, ולצורך השקת ממרח האגוזים החדש החלטנו להמשיך בקו התקשורתי ולגעת בצורה סאטירית בנושא הכי מדובר שעומד על סדר היום הציבורי - התקיפה הצפויה באיראן ודרך ההתנהלות של תהליך קבלת ההחלטות לקראתה. הקמפיין מצליח לעורר עניין רב בעולם בכלל ובעולם הערבי בפרט אבל הדבר החשוב ביותר הוא שגם הציבור הישראלי מביע עניין רב ובוחר בנו במדפים".
- 5.דני 11/09/2012 00:10הגב לתגובה זולקחתם את אחד המצחיקים בעולם לתסריט משעמם. כואב לי הלב עליו ועל הצוות הגרמני שהטריח את עצמו
- 4.מדהים (ל"ת)אלי 10/09/2012 13:14הגב לתגובה זו
- 3.בשה וחרפה 09/09/2012 22:46הגב לתגובה זוסרט מביש. היו כבר כאלה שביישו את התעשייה לפניו, אבל לבייש את המדינה זה כבר שיא חדש!
- 2.למה לא מדברים עלי?! (ל"ת)שחר 09/09/2012 20:36הגב לתגובה זו
- 1.מי לא 09/09/2012 17:15הגב לתגובה זואולי כדאי שהצוות הגרמני יחקור איך ג'ון קליז הידרדר לעשות פרסומת כזו גרועה.