חוצות: חברת נור סטאר מדיה זכתה במכרז לפרסום בשטחי הרכבת הקלה בירושלים
הזיכיון, בגובה של כמיליון שקל הוא לשנה עם אופציה להארכה. המדיה כוללת 160 פני פרסום בתוך הקרונות, עליהן ולאורך כל צירי תנועת הרכבת
חברת החוצות נור סטאר מדיה זכתה בהפעלת זיכיון הפרסום ברכבת הקלה בירושלים. הזיכיון, בגובה של כמיליון שקל הוא לשנה עם אופציה להארכה בתום תקופת ההתקשרות.
המדיה מונה כ-160 פני פרסום המוצבים על גבי מיתקנים לאורך כל צירי תנועת הרכבת החוצה את העיר בנקודותיה החמות ביותר, וכמו כן שטחי פרסום בתוך הקרונות ומחוצה להם שיופעלו בהמשך.
הלקוח הראשון שעלה בקמפיין ברכבת הקלה בירושלים היא חברת סודה סטרים, וזאת לקראת ראש השנה. עלות הקמפיין בהובלת משרד הפרסום פוגל אוגילבי מוערכת בכ-120 אלף שקלים.
בנור סטאר מדיה מדווחים כי החשיפה היומית לשטחי הפרסום של הרכבת הקלה בירושלים עומדת על כ-600 אלף איש ביום. עוד מוסרת החברה כי לצורך שיווק פרויקט הרכבת הקלה הוקמה מחלקת מכירות נפרדת הנקראת "נור ירושלים" בניהולו של אלי בן ברון למכירה ארצית וכן מחלקה מקומית.
- 5.אבנר 10/09/2012 17:55הגב לתגובה זועוד ממורמר , לפחות הייתה מפרט , תעזור לאנשים אל תהיהסוצימאת ותלמד אנשים מהנסיון שלך
- 4.משתתף בצערם, לא יודעים מה מצפה להם... (ל"ת)למוד ניסיון 10/09/2012 17:11הגב לתגובה זו
- 3.חבר 09/09/2012 15:32הגב לתגובה זוחברה מקצוענית ואיכותית , סוף סוף יש בירושלים מדיה לפרסום , סחתיין ובהצלחה לאלי הג'ינג'י
- 2.כל הכבוד שיהיה בהצלחה !! מקצוענים (ל"ת)מיכה פרלין 09/09/2012 14:27הגב לתגובה זו
- 1.זיו 09/09/2012 13:45הגב לתגובה זואלי היקר בהצלחה בפרוייקט החדש