חוצות: הדיה זכתה בזיכיון של 'קיר הקריה': בהיקף של למעלה מ-12 מיליון ש'
חברת הדיה שילוט חוצות מקבוצת הדיה, זכתה במכרז הפרסום היוקרתי לקיר הקריה - "קיר קפלן" בהיקף של למעלה מ-12 מיליון שקל. מדובר בקיר שאורכו למעלה מ-100 מטר והינו קיר הפרסום הגדול במדינה.
במכרז השתתפו חברות שילוט החוצות הגדולות, בהן: ברעם, נור, רפיד, Huge ולביא מדיה. עם סיום המכרז בחרה החברה לפיתוח כלכלי של עיריית תל אביב - יפו בהדיה שילוט חוצות. עלותו של קיר הקריה עומדת על מעל 2 מיליון שקל בשנה. זיכיון הפרסום הינו ל-6 השנים הקרובות.
ב-6 השנים האחרונות זיכיון קיר הקריה היה בידי חברת החוצות אדרי מדיה גרופ, אשר זכתה במכרז הקודם ולאחרונה נרכשה על ידי קבוצת הדיה, בבעלות עופר גל.
לדברי עופר גל יו"ר ובעלים של קבוצת הדיה, "קיר הקריה הינו ללא ספק חלק מהנוף האורבאני הייחודי של העיר תל אביב. המיקום מאפשר פרסום איכותי, בגובה העיניים ופונה למגוון עצום של לקוחות העוברים בצומת מרכזי זה, הן ברכב והן ברגל. בכוונתנו לשלב בשלט קמפיינים יצירתיים אשר יצרו אינטראקציה עם הקהל באופן שכל קמפיין יהווה הפתעה וחדשנות ויתחבר לקהל הנחשף במודע ובתת מודע. לשם כך, נשתמש באמצעים מתקדמים של קול וריח שטרם נראו בישראל. כמו כן, נשלב אמצעי תאורה ייחודיים להעצמת החשיפה והחוויה".
לדבריו, "הפרסום על קיר הקריה, כבר מוזמן לחודשים הקרובים ואמורים לעלות קמפיינים של החברות המובילות במשק מתחום הרכב, פיננסיים, משקאות, אופנה, קוסמטיקת יוקרה ועוד".
- 1.שיחקו אותה!!! (ל"ת)דודו 09/09/2012 23:57הגב לתגובה זו