לעצור את גל האלימות: הפרסומאים נרתמו למשימה - ומה תהיה התוצאה?
אחרי שסופי השבוע הפכו לשטופי אלימות על בליינים שסוגרים את הלילה בחדרי מיון וטיפול נמרץ, המון זועם מתנפל על בני מיעוטים, וגברים מכים את נשותיהם, ענף הפרסום נרתם למלחמה באלימות, בתקווה שאולי זה יצליח לזעזע אותנו ולחשוב פעמיים לפני שהסכין תישלף או הירייה תיירה.
ביום רביעי האחרון התקיים אירוע הסיום של
כלל המודעות שהוגשו לתחרות יזכו לחשיפה בלמעלה מ-1,000 שטחי פרסום ברחבי הארץ הכוללים מסעדות, ברים ועוד של חברת המדיה 'לוקיישן', בשווי של כמיליון שקלים. אייס, שליווה את התחרות מתחילתה, היה באירוע בנמל תל אביב. התוצאה - לפניכם.
- 2.ליאור 07/09/2012 21:00הגב לתגובה זומקווה שהם באמת יעניקו את הפרס של המדיה הזו ולא סתם נתנו הבטחה. מדובר במטרה חשובה שאין להקל בה ראש ואין כאן שום מקום לשימוש ציני במטרה כדי לייצר יחסי ציבור עבור חברת מדיה. בבקשה, תהיו הוגנים
- 1.מאיר 07/09/2012 20:11הגב לתגובה זויופי של יוזמה למען הקהילה יופי של עבודות עכשיו רק צריך שיחלחל פנימה ממש לעומק התודעה שלהם

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.