לעצור את גל האלימות: הפרסומאים נרתמו למשימה - ומה תהיה התוצאה?
אחרי שסופי השבוע הפכו לשטופי אלימות על בליינים שסוגרים את הלילה בחדרי מיון וטיפול נמרץ, המון זועם מתנפל על בני מיעוטים, וגברים מכים את נשותיהם, ענף הפרסום נרתם למלחמה באלימות, בתקווה שאולי זה יצליח לזעזע אותנו ולחשוב פעמיים לפני שהסכין תישלף או הירייה תיירה.
ביום רביעי האחרון התקיים אירוע הסיום של
כלל המודעות שהוגשו לתחרות יזכו לחשיפה בלמעלה מ-1,000 שטחי פרסום ברחבי הארץ הכוללים מסעדות, ברים ועוד של חברת המדיה 'לוקיישן', בשווי של כמיליון שקלים. אייס, שליווה את התחרות מתחילתה, היה באירוע בנמל תל אביב. התוצאה - לפניכם.
- 2.ליאור 07/09/2012 21:00הגב לתגובה זומקווה שהם באמת יעניקו את הפרס של המדיה הזו ולא סתם נתנו הבטחה. מדובר במטרה חשובה שאין להקל בה ראש ואין כאן שום מקום לשימוש ציני במטרה כדי לייצר יחסי ציבור עבור חברת מדיה. בבקשה, תהיו הוגנים
- 1.מאיר 07/09/2012 20:11הגב לתגובה זויופי של יוזמה למען הקהילה יופי של עבודות עכשיו רק צריך שיחלחל פנימה ממש לעומק התודעה שלהם