TV

לעצור את גל האלימות: הפרסומאים נרתמו למשימה - ומה תהיה התוצאה?

ביום ד' נערך אירוע הסיום של תחרות הקריאייטיב 'עוצרים את האלימות' ביוזמת חברת המדיה 'לוקיישן'. 180 כרזות הוכנו בה הוכתר זוכה. אייס היה שם
משה בנימין | (2)

אחרי שסופי השבוע הפכו לשטופי אלימות על בליינים שסוגרים את הלילה בחדרי מיון וטיפול נמרץ, המון זועם מתנפל על בני מיעוטים, וגברים מכים את נשותיהם, ענף הפרסום נרתם למלחמה באלימות, בתקווה שאולי זה יצליח לזעזע אותנו ולחשוב פעמיים לפני שהסכין תישלף או הירייה תיירה.

ביום רביעי האחרון התקיים אירוע הסיום של תחרות הקריאייטיב 'עוצרים את האלימות' - היוזמה החברתית של חברת המדיה 'לוקיישן'. לאירוע הגיעו גם השר לביטחון פנים, בכירים במשטרה, אנשי פרסום ותלמידי הבצפר - שהציגו עבודות במסגרת פרויקט הגמר שלהם. באירוע הוצגה תערוכת עבודות שכללה 180 כרזות שונות בנושא האלימות לסוגיה, מילולית ופיזית, כלפי ילדים, בעלי חיים ובכלל.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כלל המודעות שהוגשו לתחרות יזכו לחשיפה בלמעלה מ-1,000 שטחי פרסום ברחבי הארץ הכוללים מסעדות, ברים ועוד של חברת המדיה 'לוקיישן', בשווי של כמיליון שקלים. אייס, שליווה את התחרות מתחילתה, היה באירוע בנמל תל אביב. התוצאה - לפניכם.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ליאור 07/09/2012 21:00
    הגב לתגובה זו
    מקווה שהם באמת יעניקו את הפרס של המדיה הזו ולא סתם נתנו הבטחה. מדובר במטרה חשובה שאין להקל בה ראש ואין כאן שום מקום לשימוש ציני במטרה כדי לייצר יחסי ציבור עבור חברת מדיה. בבקשה, תהיו הוגנים
  • 1.
    מאיר 07/09/2012 20:11
    הגב לתגובה זו
    יופי של יוזמה למען הקהילה יופי של עבודות עכשיו רק צריך שיחלחל פנימה ממש לעומק התודעה שלהם