ברחוב הנשמות הטהורות: רון גרנות ינהל את היח"צ של רחוב שינקין המתחדש
איש יחסי הציבור רון גרנות ינהל את הקמפיין התקשורתי של רחוב שינקין המתחדש, לאחר שהגיע להסכם עם ועד הרחוב. גרנות שימש עד לפני כשנה כעיתונאי ב'כלכליסט', ואז אז חצה את הקווים לטובת שותפות במשרד יחסי הציבור 'ליבוביץ גרנות תקשורת שיווקית'.
הוועד המייצג כ-100 מחנויות הרחוב, והוקם במטרה למנף את סיום שיפוץ הרחוב שעלותו מסתכמת בכ-30 מיליון שקלים, מתוך מטרה להחזיר את שינקין לימיו הגדולים בשנות ה-80 וה-90.
בימים אלו הושק עמוד הפייסבוק הרשמי של הרחוב ובעתיד צפויה להשיק אפליקציה ייחודית לרחוב. בנוסף, פועל גרנות בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב על סדרת אירוע פתיחה לרחוב שיתקיימו בחודשים הקרובים.
ואילו המחלקה המסחרית של תווית יחסי ציבור תטפל בתיק בגלריית המרסייט. חברת המרסייט מנהלת משרדים בתל אביב ובניו יורק ומאגדת אלפי לקוחות רשומים המהווים את אחת מקהילות רוכשי האמנות הישראלית, היהודית והבינ"ל מהגדולות בעולם. במהלך השנה השיקה בנוסף לבית המכירות הפעיל, גם את גלריית Hammersite Design המתמחה בפריטי ריהוט ודיזיין מהמאה ה-20.
'תווית יחסי ציבור' מתמחה בתחומי תרבות ובידור שונים, פנאי ולייף סטייל, צרכנות ועוד. המשרד הוקם לפני כ-7 שנים, על ידי יפעת לדר. לפני כשנתיים התרחב והחל לטפל בתיקים מסחריים במסגרת הצטרפותו לקבוצת 'סברס' בבעלות גיל אוליאמפרל.
ואילו קבוצת התקשורת g. group יוצאת במהלך מיתוג מחדש המאחד את כל החברות בקבוצה תחת לוגו משותף, שלדברי החברה אמור להמחיש גרפית את מענה "360 המעלות" ללקוחות- יחסי ציבור, פרסום, דיגיטל, הפקות וקד"מ.
החברה מדווחת כי בתקופה האחרונה קיבלה כ-10 תקציבים חדשים: רשתות ביג בוקס, בסט ביי ו-P1000, B FREE, אתנה, מרכז הירידים, PIC-A-BOOK, מסע מלך הגאוצ'ו 2012 של אל גאוצ'ו, מבצע COUNTDOWN לאיביזה של סיאט, פסטיבל 'בייבילנד 2012' של סופר פארם, רשת TINC, רשת OROGOLD, חברת ROI וקלאב חוף התמרים.
- 3.מברוכ רונצ'ו! כל הכבוד ובהצלחה! (ל"ת)שרון. 07/09/2012 10:41הגב לתגובה זו
- 2.בני זאבי 06/09/2012 19:00הגב לתגובה זוכל הכבוד רון על העבודה היסודית ועל הגישה היפה והמפרגנת תודה בני זאבי
- 1.ראול 06/09/2012 16:56הגב לתגובה זועאלחק יח"צן נו באמת
- יובל 06/09/2012 17:50הגב לתגובה זואז? מה הבעיה בזאת? התקדמות וצמיחה מכובדת
- צמיחה? ברחה מהעיתונות ולא רצתה לצמוח (ל"ת)יעל 06/09/2012 20:47
- מרשעת ומגעילה הגרנות הזאת (ל"ת)אייל 06/09/2012 17:46הגב לתגובה זו
הפטריוטים, ערוץ 14. קרדיט: אתר C14האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
התחרות העזה בין מהדורות החדשות, הן מבחינת רייטינג והן מבחינת השקפת עולם ממשיכה להתבטא במשך כל רצועות היום; בפריים טיים הצפייה היתה יחסית מאוזנת
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 17% רייטינג ו-442 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.5% רייטינג ו-253 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.9% רייטינג ו-114 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 107 אלף צופים ו-4% רייטינג.
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, ואמש התחרות היתה יחסית מאוזנת, אם כי "נוטוק" של רועי עידן שמשודרת בקשת היתה בראש עם רייטינג של 12.9% רייטינג ו-337 אלף צופים, אבל הפער בינה ובין אלו שאחריה לא היה גדול, כפי שקורה בשידורי ריאליטי גדולים, ואחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי יותם זמרי, ועמדה על 8.2% רייטינג עם 233 אלף צופים. במקום השלישי היתה "משחקי השף" ריאליטי אוכל של רשת, שעמד על 8% רייטינג ו-213 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 6.7% רייטינג ו-162 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות
הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 4.6% ו-100 אלף צופים, במקום השני חלקו ערוץ 13 ורשת, כשמהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עמדה על 2.6% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו העולם הבוקר הייתה עם רייטינג דומה ו-50 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.5% ו-60 אלף צופים, ואילו אחריו היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.8% רייטינג ו-37 אלף צופים. "על הבוקר" של ערוץ 14 היה אחרון עם 1.1% רייטינג, ו-28 אלף צופים.
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה בראש, עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים, אחריו היה 14 בצהריים של חדשות 12, שעמדה על 2.7% ו-66 אלף צופים, אחריה היה , ואת הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.7% רייטינג
ו-36 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
