הלוואי שזה יעזור: אדלר חומסקי - במקום הראשון בתחרות 'עוצרים את האלימות'

אמש התקיים אירוע הסיום של התחרות בהשתתפות תלמידי 'הבצפר' שהתחרו במסגרת פרויקט הגמר. Y&R זכה במקום ה-2 וגיתם BBDO במקום ה-3
משה בנימין | (5)

אירוע הסיום של תחרות הקריאייטיב 'עוצרים את האלימות' - היוזמה החברתית של חברת המדיה 'לוקיישן', נערך אמש בנמל ת"א במעמד השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ', בכירים במשטרת ישראל, בכירי ענף הפרסום ותלמידי הבצפר שהציגו עבודות במסגרת פרויקט הגמר שלהם.

בקרב משרדי הפרסום שהתחרו זכה אדלר חומסקי במקום הראשון עם סדרת המודעות תחת הקונספט של 'תערוכת צלקות נודדת' (התמונות מצורפות). במקום השני זכה משרד הפרסום Y&R ישראל ואת המקום השלישי קטף גיתם BBDO.

באירוע הוצגה תערוכת עבודות שכללה 180 כרזות שונות בנושא האלימות לסוגיה, מילולית ופיזית, כלפי ילדים, בעלי חיים ובכלל. התחרות כללה שני מסלולים שונים - האחד עבור משרדי הפרסום והשנייה של הסטודנטים של הבצפר. הזוכה במקום הראשון בין תלמידי הבצפר היה עומרי פנחס (בעיצוב ארז אטיאס - העבודות מצורפות).

כלל המודעות שהוגשו לתחרות יזכו לחשיפה בלמעלה מ-1000 שטחי פרסום ברחבי הארץ הכוללים מסעדות, ברים ועוד של חברת המדיה 'לוקיישן', בשווי של כמיליון שקלים.

במהלך הערב התרשם השר אהרונוביץ' מהעבודות השונות, "יש לנו חברה אלימה ואנו צריכים להוריד את רמת האלימות. זה אחד משלושת הדברים החשובים לי ביותר בתפקידי כשר", ציין אהרונוביץ'. "אנו רואים תופעה של נוער העובר אלימות קשה של פגיעה נפשית ורוחנית שנובעת משתיית אלכוהול, סמים או סתם ויכוח על שטויות. המשטרה מקדישה נוכחות ובולטות כדי לתת את המענה הנדרש - האלכוהול הוא אחד הבעיות הקשות. נעשתה כאן בתערוכה עבודה מצוינת, אני רואה בעבודות את הלב והרצון. יש לנו הרבה מה לעשות ואני רוצה לחזק אתכם ותמשיכו כך. לקחתם משימה מאוד חשובה".

היוזמה של לוקיישן ואנשיה זכתה להיענות מרשימה מצד משרדי הפרסום המובילים. בנוסף לזוכים ב-3 המקומות הראשונים הציגו משרדים כמו באומן בר ריבנאי, ענבר מרחב ניסן, ראובני פרידן, ברוקנר נטע יער, גולן נוחיאן, OPEN, דובצקי זקס אוברצקי, דחף, TWISTED ועוד. בשלב שני צפויה התערוכה לנדוד בין משרדי הפרסום השונים ולאחר מכן בבתי הספר ברחבי הארץ.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    קופיהו 08/09/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    בטוח שכל הערסים ששותים בקבוק וודקה, יוצאים למועדון ודוקרים מישהו יחשבו פעמיים אחרי שהם יראו את הפרימטים האלה. זה נחמד מאוד ( אפילו מעניין) לקחת נושא/בעיה חברתית ולעשות לזה קריאייטיב. זהו עלה התאנה של אנשי הפרסום. הם מרגישים שהם אשכרה עושים משהו למען החברה. אז זהו, שלא! כרזות לא מונעות אלימות, גם לא קמפיינים מושקעים בטלויזיה ולא שלטי חוצות. שינוי אמיתי מתחיל בבתים, ובמוסדות החינוך. אתם רוצים להשפיע? לכו תתנדבו לפר״ח או לעל״ם או אפילו למשמר האזרחי.. אבל אל תעיזו לחשוב שלעשות כרזה קריאייטיבית תשפיע איכשהו על מצב האלימות בארץ. בנאדם במסוגל לשלוף סכין ולתקוע אותה באדם אחר, ומודע להשלכות של זה ( לרוב מעצר או מאסר) אתם חושבי שפוסטר ישפיע עליו? אתם חיים בסרט, בבועה התלאביבית ומנותקים לגמרי ממה שקורה במדינה הזאת!
  • 4.
    חייב להגיב 06/09/2012 19:06
    הגב לתגובה זו
    המודעה של גיתם לא עונה לבריף בשום צורה. המסר שלה הוא: אל תהיה אלים. אין שום הנעה לפעולה. כל המטרה כאן היא שאנשים יחתמו על אמנה באמצעות סריקה של קוד. העבודה של אדלר מעולה ומקום שני בנאלי עם ביצוע טוב
  • 3.
    אהבתי את המודעה האחרונה עם שדה הקרב (ל"ת)
    מעביר את המסר 06/09/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    06/09/2012 14:34
    הגב לתגובה זו
    תראו לי ח*א קטן אחד שמודעה כזו תגרום לו להשאיר את הסכין והעצבים בבית
  • 1.
    אריסטו 06/09/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    חבל ששטחי פרסום יוקדשו לכרזות שמרוב שחור ואדום לא מייצרות דבר מלבד קיבוע ערכי האלימות שכבר פשו בנו. הסלוגן המדמם של "עוצרים את האלימות" מלכתחילה לא מאפשר לשום דבר חיובי לצמוח אצל הסטודנטים.