אוניברסיטת תל אביב מוציאה את חלק הדיגיטל מתקציב הפרסום למכרז פומבי
אוניברסיטת תל אביב מוציאה למכרז את תקציב הפרסום בזירות הדיגיטל - כך נודע לאייס. בשנה החולפת טופל תקציב הפרסום של האוניברסיטה על ידי שטרית מדיה גרופ, דטה פרו (אינטרנט) ואשכנזי זלצמן BSA לסירוגין.
מבין המוסדות האקדמיים הפועלים בישראל, ובהתאם למעמדה, מחזיקה אוניברסיטת תל אביב באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק הלימודים. על פי יפעת בקרת פרסום, עמד התקציב כולו (דיגיטל ואופליין) ב-2011, אז טיפל בתקציב הפרסום גם ענבר מרחב שקד (לשעבר, כיום ניסן) על כ-6.6 מיליון דולר במחירי מחירון, המהווים כ-10 מיליון שקלים בפועל.
נכון להיום, עומדת ההוצאה לפרסום של האוניברסיטה על כ-5.6 מיליון דולר במחירי מחירון ב-2012. בפועל מדובר בכ-9 מיליון שקלים.
המכרז שיתמקד בחלק הדיגיטל מתוך פעילות הפרסום ישים דגש על תחומים כגון פרסום בערוצי מדיה, אינטרנט, פייסבוק ומובייל. בין הזוכה לאוניברסיטה ייחתם הסכם מסגרת. מסמכי המכרז
באוניברסיטת תל אביב אישרו את הפרטים.