תקציב הפרסום של 'שלמה חברה לביטוח' עובר למשרד הפרסום 'חברון זלצמן שביט'

החברה עברה לאחרונה תהליך אסטרטגי מקיף ובקרוב תציג את האסטרטגיה השיווקית והשפה התקשורתית החדשות שלה, שנבנו יחד עם משרד הפרסום
משה בנימין | (11)

תקציב הפרסום של "שלמה חברה לביטוח" חברת הביטוח של "קבוצת שלמה" עובר למשרד הפרסום "חברון זלצמן שביט".

כזכור, לפני מספר חודשים עבר תקציב הפרסום של קבוצת שלמה SIXT מארועטי ברמן GPS לידי יהושע TBWA. חלק הארי של פעילות הפרסום בקבוצת שלמה sixt מגיע מתחום השכרה ומכירת רכבים וליסינג. לחברה 27 סניפים ברחבי הארץ והיא משמשת גם כיבואנית אופל לישראל כאשר תקציב הפרסום של המותג מטופל בגיתם BBDO. חלקו של תחום הביטוח מתוך פעילות הפרסום של קבוצת שלמה קטן מאוד. על פי יפעת בקרת פרסום עמד התקציב על כ-600 אלף שקלים בפועל ב-2010, כשטופל בידי GPS.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

"שלמה חברה לביטוח" הוקמה בשנת 2007 ופועלת בענף הביטוח האלמנטרי. החברה עברה לאחרונה תהליך אסטרטגי מקיף ובקרוב תציג את האסטרטגיה השיווקית והשפה התקשורתית החדשות שלה, שנבנו יחד עם משרד הפרסום. טובי שמלצר, סמנכ"ל השיווק: "כחברת ביטוח שירותית ובעלת אופי של "בוטיק" חיפשנו משרד פרסום עם ערכים דומים ויכולות קריאטיביות לא קונבנציונליות. לאחר בחינה של מספר משרדים, מצאנו את חברון זלצמן שביט כפרטנרים המתאימים לנו ביותר"

אסי שביט, מבעלי חברון זלצמן שביט: "אנחנו גאים ונרגשים לקבל למשרדנו את תקציב הפרסום של "שלמה חברה לביטוח", מקבוצת שלמה, קבוצת הרכב הגדולה והמובילה בישראל. עבורנו זו מחמאה גדולה ואתגר גדול עוד יותר".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    ענבל 01/09/2012 21:41
    הגב לתגובה זו
    לא מתחנפת... פשוט חושבת שאין הרבה כמוכם!
  • 9.
    דורון 30/08/2012 23:59
    הגב לתגובה זו
    חייבים שם רענון
  • 8.
    פשוט טובים. (ל"ת)
    אלירן 30/08/2012 18:31
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    חיים 30/08/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    בייחוד השלישי
  • 6.
    (ל"ת)
    כל הכבוד לדודי חברון 30/08/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אייסונר 30/08/2012 15:23
    הגב לתגובה זו
    אם המדד של משרדי הפרסום היה נקבע לפי ההופעות באייס חברון זלצמן שביט היו בשלישייה הראשונה של משרדי הפרסום. תקציב של 600 אלף ש"ח על פי נתוני יפעת ועוד כולו כמעט ברדיו זה אומר שבפועל לא הוציאו יותר מ-200 אלף. וזה שווה ייעה כזו גדולה עם תמונה...
  • 4.
    שרית 30/08/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    אחלה תקציב.
  • 3.
    מברוק חברים (ל"ת)
    א.ש 30/08/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שי 30/08/2012 13:29
    הגב לתגובה זו
    אני יכול להישבע שבערך אחת לחודש אני קורא כאן על תקציב חדש שהמשרד הזה מקבל. וזה יפה מאוד... אבל גם אם תצמידו לי סכין לצוואר אני לא אוכל לתת לכם דוגמא אחת לקמפיין שהמשרד הזה עשה... וזה קצת מוזר
  • גל 31/08/2012 00:01
    הגב לתגובה זו
    תפסיק ללכלך. יש מספיק כאלה נשמות טובות בענף.
  • 1.
    מזל טוב ובהצלחה (ל"ת)
    און גולדשטיין 30/08/2012 13:15
    הגב לתגובה זו