המשבר מכתיב יצירתיות: קשת תמתג 'פרסומות בבכורה' עם קרדיטים ליוצרים
המשבר בשוק הפרסום כבר כאן וגופי התקשורת נאבקים כדי לייצר לעצמם אופק יציב יותר. בזמן שעובדי ערוצי 10 מפגינים למען עתידם, זכיינית ערוץ 2 'קשת' לא מלקקת דבש ומחפשת דרכים יצירתיות כדי למשוך אליה מפרסמים ומשרדי פרסום. התוכנית: מיתוג הופעת בכורה של פרסומת חדשה כאירוע ייחודי בנוסף לליטוף האגו של משרדי הפרסום. המהלך השיווקי החדשני של קשת החל אתמול עם הקרנת הבכורה של פרסומת FUZE TEA מאת החברה המרכזית למשקאות קלים. במסגרת המהלך השיווקי, בכל ברייק בו תושק פרסומת חדשה ותעלה בהקרנת הבכורה שלה, תציג קשת פתיח מיוחד שיסב את תשומת לב הצופים להקרנת הבכורה.
הפרסומת של FUZE - הראשונה שעלתה במסגרת המהלך
כחלק מהמיתוג יובא באותו ברייק פתיח גרפי ייחודי שיכלול את לוגו החברה המפרסמת. לראשונה בהפסקת פרסומות יוצגו גם קרדיטים למשרד הפרסום, למנהל הקריאייטיב ולמנהל הלקוחות של המותג המפרסם. הפרסומת ששודרה אמש בבכורה - FUZE TEA לא כללה קרדיטים, ואלו יחלו להופיע החל מהערב. 'הקרנת הבכורה' תתרחש בכל ערב בברייק הראשון של מהדורת החדשות.
יש לציין כי קשת מפגינה חשיבה מרעננת בתחום הברייקים, באופן עקבי. כך לדוגמא עם משחק הפרסומות בעונה האחרונה של האח הגדול, במסגרתו במהלך תכנית הגמר התקיים משחק "בית החלומות שלכם". במהלך ערב השידורים שודרו מספר מקבצי פרסומות מיוחדים במהלכם פרסומות נבחרות סומנו בנקודה כחולה. על מנת לזכות במוצרים שבפרסומות, הצופים נדרשו לגלוש ל-mako ולסמן על גבי טופס מיוחד את הפריטים שזיהו. הצופה הראשון שאיתר את כל הפרסומות המסומנות באותו ברייק זכה בכל המוצרים שבפרסומות המסומנות. כאמור, המשבר בשוק הפרסום והתקשורת הוביל את קשת למהלך הנוכחי בו היא תנסה, באופן יצירתי לתפוס 2 ציפורים במכה. ראשית, המהלך עשוי לקסום למפרסמים שיכולים להרוויח מיתוג לפרסומת שכוללת את לוגו החברה, תוך כדי תפיסת העין של הצופים שלא רגילים לראות הקדמה מיוחדת לקראת פרסומת. שנית, משרדי הפרסום שעמלים על כתיבה והפקת סרטים ללקוחות יוכלו לזכות לראשונה, לקרדיט ותהילה רגעית בלב הפריים-טיים, כולל שמות הנוגעים בדבר.
- 4.פתטי (ל"ת)חמי 30/08/2012 13:25הגב לתגובה זו
- 3.איככככסססס (ל"ת)נו באמת 30/08/2012 11:32הגב לתגובה זו
- 2.מיכל 29/08/2012 10:45הגב לתגובה זואח"כ מתלוננים שאנחנו מפלצות אגו...!.. שאפו לקשת- ועצוב- כי ככה בדיוק הם יודעים שיקנו אותנו...בנזיד ליקוקי אגו.. די.. קצת צניעות. סתם לעבוד נכון. טוב. מצויין. להביא תוצאות ללקוח. מה רע בזה??!!! לא רואה שיש קרדיט של המעצב של קסטרו על כל חולצה... עולם מעוות.
- 1.ראובן ברדך 28/08/2012 16:18הגב לתגובה זולא יזיק גם לתת קרדיט לחברת ההפקה ולבמאי. הם תורמים לא פחות מהאחרים להצלחת הסרטון.