חוצות: פרפורמנס ולידים בלביא מדיה; פריסה אינטראקטיבית ב חוצות זהב'

חדשות מענף ה'אאוטדור': חוצות זהב משיקה מערכת אינטראקטיבית שמציגה את פריסת השלטים; לביא מדיה מציגה שירות לידים ללקוחות בשימוש גוגל
משה בנימין | (3)

בתזמון מקרי או שלא, חברות שילוט החוצות 'לביא מדיה' ו'חוצות זהב' שדרגו לאחרונה את אופי העבודה מול הלקוחות. בלביא מדווחים על מחלקת פרפורמנס ומערך ייצור לידים עבור הלקוחות, ובחוצות זהב מכריזים על מערכת פריסות אינטראקטיבית, אליה יתלוו בעתיד חידושים טכנולוגיים נוספים.

לביא מדיה מציגה מחלקת פרפורמנס, ומערך ייצור לידים הכולל: הגשת מדיה, ניהול אפיליאייטס ומוקד טלפוני. תהליך יצור ההפניות מנוהל על ידי מערכת הגשת מדיה היודעת למקסם את ביצועי הקמפיין על פי מודלים אנליטיים שונים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

מערכת הגשת המדיה מתממשקת למערכת ניהול הפניות, בה המפרסם מקבל נתונים אודות ביצועי הקמפיין בזמן אמת. בנוסף, הלידים המיוצרים נשלחים בזמן אמת לתיבת המייל של המפרסם. מחלקת הפרפורמנס של לביא מייצרים את הלידים ללקוחות מרשת החיפוש ורשת המדיה של גוגל, רשימות דיוור מפולחות, הגשת מדיה באתרי פרימיום ונישה, פרסום בפייסבוק וכן ברשת המובייל. בנוסף, מפעילה מחלקת הפרפורמנס של לביא, מחלקת עיצוב וטכנולוגיה המעצבת ומפתחת אתרי אינטרנט, אפליקציות ועמודי נחיתה.

גבי לביא מנכ"ל החברה: "לאחר תקופה ממושכת של בניית מערכת ניהול אינטרנטית חדשה, אנו גאים להשיק מערכת מדהימה מהמתקדמות בעולם, ופועלים בימים אלו לגייס לקוחות שייהנו מביצועיה".

חוצות זהב השיקה "מערכת פריסות אינטראקטיבית" (Interactive Planning System - IPS) במטרה לייעל את אופי העבודה מול משרדי הפרסום/משרדי רכש המדיה והלקוחות. המערכת מפיקה פריסות ממוקדות לפי צרכי הלקוח, מציגה אותה באמצעות דפדפן האינטרנט שלו ומאפשרת לו לבחור מתוך מגוון השלטים, תוך תצוגה של כל פרטי השלט לרבות תמונה מהשטח ומיקום מדויק במפה אינטרנטית.

המערכת החדשה של חוצות זהב' פותחה באמצעות חברת "דאטה פלוס". את השלטים ניתן לסמן באמצעות הקלקה פשוטה על העכבר ולשלוח את הבחירה לאיש המכירות באמצעות כפתור ייעודי ישירות למייל. בחברה מסבירים כי "מדובר לא רק בכלי חדשני ומהפכני אלא במהפכה של ממש בגישה הקיימת כיום של חברות השילוט מול משרדי הפרסום והלקוחות - בעוד שעד היום הועברו הפריסות באופן לקוני ולא מפורט, עם מפות סכמטיות ותמונות "ערוכות" של שלטים בודדים בלבד, וזאת כחלק מגישה רבת שנים במסגרתה הוצנעו במכוון נתונים לא מחמיאים של השלטים, המערכת החדשה למעשה חושפת את כל הנתונים של כל שלט ושלט, על יתרונותיו וחסרונותיו, לרבות תמונות אמיתיות מהשטח, ללא עריכה כלשהי, אשר מצולמות מנתיב

הנסיעה ממנו נצפה השלט ומפה אינטראקטיבית עם מיקום מדויק (ברמת נ"צ) של השלט".

גולן גבאי, סמנכ"ל השיווק של חוצות זהב: "חברת חוצות זהב שמה לה למטרה להוביל את מהפכת השקיפות בענף שהתאפיין עד היום בעמימות מכוונת, כזו שהדירה את רגליהם של לא מעט מפרסמים ממנו. בקרוב נוציא לאור חידושים טכנולוגיים נוספים שיגבירו את השקיפות אף יותר".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    בהצלחה ללביא 29/08/2012 14:25
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לחברה האלה שכל הזמן חותרים להצלחה והתקדמות עם העסק, הקירות נראים בכל מקום ברחבי הארץ ואני סמוכה ובטוחה שהם יעשו עבודה טובה גם באינטרנט . סיגל
  • 2.
    אלמונימי 28/08/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    ענף פרסום החוצות שמזמן ישן על האף ולא התקדם בכלים טכנולוגים ומדידה בעשור האחרון עושה קפיצת דרך יפה ל-2012, כל הכבוד לחוצות זהב על היוזמה.
  • 1.
    מדהים איך שלביא תמיד מוצא על מי ליפול ... (ל"ת)
    בהצלחה 27/08/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״