
רנו מחזירה את Y&R ישראל למסלול: יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב
תקציב הפרסום של מותג הרכב רנו מקבוצת קרסו יטופל על ידי Y&R ישראל. משרד הפרסום המנוהל בימים אלו על ידי אדם אבנון כשלצידו גיא וינברגר ובני ברונסקי יטפל בתקציב לאחר ש-JWT ישראל שהתייצב מולו בישורת האחרונה קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב 'בטר-פלייס'.
עבור Y&R ישראל מדובר באספקת חמצן שהמשרד משווע לה. לאחר סדרה ארוכה של אובדן תקציבי ענק כמו כלמוביל, ביטוח ישיר וחלק משטראוס גיבש המשרד שדרת ניהול חדשה שכוללת את אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי במטרה לעלות בחזרה על דרך המלך. הבעת האמון של רנו במשרד, בעצם הבחירה בו לתקציב היא, יותר מההיבט הפיננסי, זריקת עידוד חשובה לשיפור המוראל וגאוות היחידה במשרד. עניין שאין להקל בו ראש, גם ברמת הדרג הניהולי הבכיר.
תקציב הרכב של רנו יירשם גם כהישג המשמעותי הראשון של שדרת הניהול החדשה. כזכור, תקציב הפרסום של רנו סיים את דרכו בגליקמן נטלר סמסונוב לאחר שהאחרון קיבל מידי קבוצת כלמוביל את הטיפול במותגי הרכב יונדאי ומרצדס. סיום ההתקשרות בין רנו לגליקמן כבר בצבץ באופק, אך הפך לרשמי באופן חד צדדי עם כניסת כלמוביל למשרד. בתוך כך, הועבר תקציב הפרסום של רנו לטיפול זמני במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן המטפל בתקציב אחר של הקבוצה, של מותג הרכב ניסאן.
תקציב הפרסום של רנו הוא שלל מכובד מאוד עבור כל משרד פרסום, ובהתחשב במצבו הנוכחי של Y&R נוכחותו בהחלט תורגש בין מסדרונות המשרד. על פי יפעת בקרת פרסום, ב-2010 עמד התקציב על כ-7.7 מיליון דולר במחירי מחירון וב-2011 גדל התקציב לכדי 13.1 מיליון דולר. בפועל מדובר על בין 18 ל-20 מיליון שקלים.
בחודשים האחרונים שימש משרד הפרסום ענבר מרחב ניסן כספק שירותי הפרסום לתקופת המעבר בזמן שקרסו בחנה מספר משרדי פרסום שונים. לדברי אבי קנת סמנכ"ל השיווק של רנו: "אנו מאמינים ביכולות המקצועית של משרד הפרסום y&r. מדובר במשרד מתחדש עם פוטנציאל קריאטיבי ואסטרטגי, עם מחויבות להצלחה. אנו בטוחים שהמשרד החדש יקדם את המותג הנמצא במגמת צמיחה הן ברמת המכירות והן ברמת המיצוב בשוק הרכב הישראלי. רנו הינו תקציב עוגן למשרד הפרסום הנבחר. אנו בטוחים שבעבודה משותפת של הצוותים נוביל את המותג לעמידה ביעדים והמשך שגשוג וצמיחה בשנים הקרובות".
לדבריו: "על-פי התוכניות האסטרטגיות הבינלאומיות של המותג רנו הצרפתי, מתוכננים במהלך שנת 2013 מספר מהלכים שיווקיים משמעותיים, ביניהם השקת דגמים חדשניים בישראל". אדם אבנון, מנכ"ל Y&R ישראל: "חיכינו הרבה זמן עם המפתח בסוויצ' ואנחנו מלאי אדרנלין לקראת תחילת הנסיעה המאתגרת עם רנו. זהו הישג גדול ומשמעותי למשרד שיצא לפני מספר חודשים לדרך חדשה וכעת, יחד עם רנו, עלה על דרך המלך".
- 12.לקוחה של Y&R 28/08/2012 10:11הגב לתגובה זוראו מספיק בחיים, יצירתיים ברמות, קשובים ומקצוענים. הם יסתדרו. מה יסתדרו?יצליחו!
- 11.דןדן 27/08/2012 16:44הגב לתגובה זואיך קוראים לבן? קנת השמן
- 10.קקי בלאפה 27/08/2012 16:01הגב לתגובה זושוב טינפו שיתביישו
- 9.נהגוס 27/08/2012 15:28הגב לתגובה זוגם פרסמואי השנה לא יצליח למכור חרא של אוטו, עם זבל של שירות ויבואן קקה
- 8.איחס אחד גדול, התהליך ודרך קבלת ההחלטות. (ל"ת)אנדרסון 27/08/2012 15:17הגב לתגובה זו
- 7.מישהו פה הולך לקרוע ת'תחת בחינם. (ל"ת)דוד 27/08/2012 15:05הגב לתגובה זו
- 6.ז'אן 27/08/2012 12:59הגב לתגובה זואדם וצוות YR בהצלחה רבה.
- 5.מכירה אותם טוב 27/08/2012 12:34הגב לתגובה זומחכה להם ברדק אחד גדול
- 4.איציק וייץ הדיקטטור בעוד הנחתה עלובה (ל"ת)איציק 27/08/2012 11:27הגב לתגובה זו
- 3.אחד שקורא 27/08/2012 10:34הגב לתגובה זוהצלנו להם את התחת, תכף תראו כמה הם יזיעו בשבילנו..
- 2.אחד שיודע 27/08/2012 10:32הגב לתגובה זוJWT לא הגיעו לגמר אפילו, הם העדיפו אותם על פני אשכנזי זלצמן... אבל בהצלחה לY&R על עבודה עתידית עם לקוח שמקבל החלטות מהבטן, קובע שרירותית עובדות... וכך גם נראות המכירות שלו
- אתה רק חושב שאתה יודע (ל"ת)אחת שיודעת 27/08/2012 12:55הגב לתגובה זו
- את לא יודעת כלום אם זה שכתבת. (ל"ת)בדוק 27/08/2012 13:46
- 1.יוני 27/08/2012 10:19הגב לתגובה זוהדלת המסתובבת של התקציבים.... גליקמן לקחו את כלמוביל ועכשיו Y&R מקבלים את קרסו...