תקציבים חדשים ל-teenk המתמחה בצעירים: 'קווי לילה', 'סאן אין' ו'סמארט דרייב'

סוף חופשת הקיץ של בתי הספר הביאה מספר תקציבי פרסום ושיווק המיועדים לבני נוער למשרד הפרסום teenk בניהולו של יניב ויצמן
משה בנימין | (2)

סוף חופשת הקיץ של בתי הספר הביאה מספר תקציבי פרסום ושיווק המיועדים לבני נוער למשרד הפרסום teenk בניהולו של יניב ויצמן. בין התקציבים: תרסיס השיער SUNIN, 'קווי לילה' של משרד התחבורה, בית הספר לנהיגה סמארט דרייב שיצטרפו ללקוחות הקיימים, בינהם: קבוצת שטראוס, פלאפון, אסם, הוט, חברה למשקאות, יוניליוור ועוד.

יניב ויצמן, מנכ"ל teenk: "אני מברך את הלקוחות החדשים על הצטרפותם ובטוח שהכלים הייחודים של teenk, לצד קהילת מובילי הדעה שלנו המונה למעלה מ 5,000 בני נוער וצעירים יחזקו את מעמד מותגים אלה בקרב קהלים צעירים".

"קווי לילה" היא פעילות הסעות מטעם משרד התחבורה וחברות התחבורה הציבורית. מטרת הקמפיין לעורר מודעות לקווי הלילה המיוחדים אל וממרכזי הבילוי בלילות, המיועדים בראש ובראשונה לבני הנוער. במסגרת הפעילות הושקה פעילות קד"ם בפסטיבל 'יותר' בה הוצג קו ייחודי שנקרא "קו הקאש" בו הופתעו הנוסעים בשעשועון במסגרתו חולקו אלפי שקלים במתנה.

סאן אין הוא תרסיס להבהרת שיער מבית 'סנופי'. כחלק מהקמפיין הוכרז על תחרות מציאת "הטאלנט" הבא של ישראל ונערת "סאן-אין, בשיתוף סוכנות הדוגמנות יולי ו MTV. סמארט דרייב הוא בית ספר חדשני לנהיגה שייפתח בקרוב בקניון עזריאלי, שישלב בתוכו סימולאטור נהיגה. teenk שותף לבניית האסטרטגיה השיווקית של בית הספר, קמפיין ההשקה ומערך הניו-מדיה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לא מבין 11/10/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    אבל איפה הראש של הלקוחות? כמה טיפשים הם? בגלל שטינק מוכנים להוריד את המכנסיים ולעבוד כמעט בחינם? לא מבין את זה
  • 1.
    26/08/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    אפס יכולות ביצוע