ifidie בקמפיין: הבא שימות יזכה לתהילת עולם ומילותיו האחרונות יוצגו ב'משאבל'
אפליקציית הפייסבוק
כזכור, האפליקצייה של חברת הסטארט אפ הישראלית Willook, מאפשרת לכל גולש להשאיר מסר טקסטואלי או וידאו אחרון אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו לאחר מותו. במסגרת קמפיין ההשקה בשנה שעברה נוצרה פעילות ייחודית ופרובוקטיבית אשר התבססה על רשתות חברתיות מבוססות מיקום, קרי פורסקוור ופייסבוק פלייסס. באמצעות טכנולוגיה שפותחה, אותרו אלפי אנשים מסביב לעולם בזמן אמת אשר קיבלו מסר פרסונאלי במקום בו שהו ועודדו להתקין את האפליקציה "לפני שיהיה מאוחר מדי".
הקמפיין הנוכחי, מאת סוכנות ה'מיזבלה' וטוונטי-טרי נוצר במסגרת שיתוף פעולה עם הבלוג הפופולרי
- 1.אוקי, יופי. 24/08/2012 01:53הגב לתגובה זומה עכשיו?