שוקולד השחר ג'ון קליז
צילום: יח"צ
TV

בלעדי: קבלו הצצה ראשונה לפרסומת החדשה של שוקולד 'השחר' עם ג'ון קליז

כוכב 'מונטי פייטון' נכנע אף הוא לרוחות המלחמה במזה"ת ומככב בפרסומת למוצר החדש של 'השחר', שלא מתעלמת מהאיום האיראני. מהערב בטלוויזיה
כתבי אייס | (21)

אמנם לרשף לוי הוא הבריז, אבל למותג השוקולד 'השחר' ג'ון קליז כבר לא הצליח לחמוק, במיוחד שסרטון הפרסומת צולם בשבוע שעבר אצלו בבית במונאקו הצרפתית.

על רק המתח העולה ביחסים שבין ישראל לאיראן, החליטו במשרד הפרסום 'ענבר מרחב ניסן' לצלם סרטון פרסומת שלא יתעלם מכך, כדי לקדם את המוצר החדש של 'השחר' - ממרח אגוזים. לאחר הקמפיין המדובר בכיכובם של סנדרה שדה ואברום בורג, גויס קליז, והפרסומת החדשה שתעלה הערב (יום ד') ב-20:30, תעסוק באופן סאטירי בנושא החם ביותר בכותרות - התקיפה באיראן ובעיקר על דרך קבלת ההחלטות מאחורי הקלעים. את הפוסטפרודקשן לפרסומת עשה JCS.

לצעירים שבינינו, קליז נחשב לאגדה קומית עולמית, לאחר שהיה בחבורת 'מונטי פייטון', כיכב בסדרה 'המלון של פולטי', והשתתף בסרטים 'דג ושמו וונדה' ובאחד מסרטי 'ג'יימס בונד'. לאחרונה ביטל את השתתפותו בסרט החדש של רשף לוי 'לצוד פילים' בשל מצב בריאותו, שאינו מאפשר לו לטוס.

גיוסו של קליז לקמפיין, כבר עורר סקרנות ועניין בקרב רשתות החדשות בכל העולם, בהן CNN, FOX ואפילו אל ג'זירה, והוא צפוי גם לעורר גלים פה בארץ.

"אחרי הרף הגבוה שהציב הקמפיין הקודם בכיכובו של אברום בורג אנחנו מציגים לעם ישראל את הזווית הייחודית של המותג על הנושא החם ביותר על הסדר היום", מסביר יהב דרייזין, סמנכ"ל אסטרטגיה ב'ענבר מרחב ניסן', "יש כאן שילוב של נושא סופר רלוונטי, תסריט קומי ברוח ערכי המותג ופרזנטור שהוא אייקון בינ"ל שמייצרים מהלך פרסומי בולט וייחודי".

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    לא מצחיק (ל"ת)
    שמעון 25/08/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    ההוא 23/08/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    מי שמעז מנצח! יופי של קמפיין, בולט, נושך ומשעשע מאד. שיחקתם אותה. שהוטלה ימשיכו לקחת משפחות גרמניות לסרטים שלהם
  • 16.
    שלום 23/08/2012 16:58
    הגב לתגובה זו
    שימותו הקנאים או שילכו לעבוד בבאומן
  • 15.
    אלי 23/08/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    למה לשחקן "הישראלי" יש מבטא ערבי , תגידו יכול להיות שנפלתם על הראש???.
  • 14.
    ד 23/08/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    כשלמשרד אין יכולת לפצח אסטרטגיה או להביא שיחוק קראטיבי, מביאים טאלנט/פרזנטור ומפיקים סרט (חמוד) שאין מאחוריו שום אסטרטגיה או שום יתרון וקשר למוצר. בושה לענף! (מה גם שבמשרד הזה זה הפך לתבנית עבודה). חבל
  • 13.
    בינה מלאכותית 23/08/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    לסדרת סרטים לבנק איגוד
  • זה היה גרוע (ל"ת)
    נכון 23/08/2012 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אלדד 23/08/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    איזה יופי
  • 11.
    קוצי 23/08/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    "אחרי הרף הגבוה שהציב הקמפיין הקודם בכיכובו של אברום בורג אנחנו מציגים לעם ישראל את הזווית הייחודית של המותג על הנושא החם ביותר על הסדר היום" שנייה, אני הולך להביא מגפי הבולשיט שלי...
  • 10.
    פרסומת גדולה (ל"ת)
    אלון 23/08/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    יובל 23/08/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    להגיד סבבה אגוזים?
  • זאת ההתחלה יהיה המשך טפשון (ל"ת)
    אבי 23/08/2012 10:09
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    הודעת יח"צ מרתקת. כמה פעמים רשמתם "המדובר"?? (ל"ת)
    בדיחה עצובה 23/08/2012 08:04
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    דורון 23/08/2012 02:35
    הגב לתגובה זו
    חן ,רובי- מה לעזאזל עובר עליכם? לא מתאים
  • 6.
    ארז 23/08/2012 01:10
    הגב לתגובה זו
    "העולם אינו מספיק" ו"למות ביום אחר"
  • 5.
    שוקי 22/08/2012 20:21
    הגב לתגובה זו
    זה קצת מפחיד. מבזה אותו. קומיקאי ענק שהיה מסתדר יפה בלי לעשות פרסומת ישראלית טיפשית. אבל אם גידי גוב הולך לכוכב נולד וקורין אלאל מתבזה באח הגדול אז גם קליז יכול לבחוש בשוקו של השחר
  • 4.
    מה זה בלעדי. רק היה אתמול בגיא פינס. (ל"ת)
    פרסום ראשון 22/08/2012 19:03
    הגב לתגובה זו
  • בלעדי באינטרנט (ביום ה'), נודניק! (ל"ת)
    מישו 23/08/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אבינעם 22/08/2012 18:52
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף צחקתי אחרי כל החדשות של השבועיים האחרונים
  • 2.
    איזה שיחוק :) (ל"ת)
    אמיר 22/08/2012 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ענק ענק (ל"ת)
    ענק 22/08/2012 18:27
    הגב לתגובה זו