ה-Eurobest תפתח להגשות ביום חמישי: תכלול 14 קטגוריות ותיערך בליסבון
תחרות הפרסום האירופאית 'יורובסט' (מבית פסטיבל הפרסום בקאן) תפתח להגשות בתאריך ה-23 באוגוסט, יום חמישי הקרוב. התחרות, בה מתמודדים מדי שנה משרדי פרסום מישראל, תכלול 14 קטגוריות וביניהם קטגוריה חדשה של תוכן ממותג.
כמו בשנה שעברה, גם השנה תיערך התחרות בליסבון, פורטוגל ותתקיים בין התאריכים 28-30 בנובמבר. מחירי ההגשה לקטגוריות השונות נעים בין 299 יורו (רוב הקטגוריות), ל-399 יורו עבור קטגורית התוכן הממותג ו-429 יורו לאינטגרייטד.
בשנה שעברה דיווחו מארגני הפסטיבל על עלייה של 11% בהיקף ההגשות לכדי 4824 עבודות. הקטגוריה הצומחת ביותר היא מיומנות/הפקת סרטים (Film Craft) עם עלייה של 8-%, אחריה קטגוריית המובייל עם עלייה של 76%. מנגד נרשמה ירידה בקטגוריות הפרינט, אינטגרייטד ואינטראקטיב. המדינה המובילה בהגשות ב-2011 הייתה גרמניה (1141), אחריה צרפת (616), שוודיה (530), שוויץ (345), אנגליה (303), בלגיה (252) והולנד (251).
כזכור, בשנה שעברה סיימו הנציגים הישראליים את התחרות עם 13 מדליות בסה"כ. Y&R ישראל (שלמור אבנון עמיחי) זכה ב-8 מדליות, באומן בר ריבנאי זכה ב-4 מדליות ואדלר חומסקי זכה במדליה אחת. בין הפינליסטים בתחרות היו גם פובליסיס-אידיאולוג'יק עם קמפיין ה'פייסלוק' בקטגוריית האינטראקיב ויורו ישראל עם סרטון הפרסומת לקולון 101 כתמים בקטגוריית הסרטים.