יוסיין בולט אולימפיאדת לונדון
צילום: צילום מסך: באדיבות ערוץ 1)

הקמפיין הכי טוב שהוצע לבולט? שבור שיא גינס למשלוח - קבל 1% מהחברה

חברת משלוחים מצאה דרך מתוחכמת לדהור על תופעה יוסיין בולט. בפנייה רשמית לאצן היא מציעה לו 1% מהמניות תמורת שיא גינס למשלוח המהיר
משה בנימין |

שווה או לא? אתם עדיין לא יוסיין בולט, ולא מחזיקים במדליית הזהב ב-100 מטר, 200 ומרוץ השליחים מלונדון 2012 אבל היפותטית לפחות, חשבו על ההצעה המעניינת שקיבל יוסיין בולט לאחרונה מחברת המשלוחים Shutl.

חברת המשלוחים הבריטית שבעיקר מנסה להרוויח יחסי ציבור בזול (ועושה זאת בהצלחה) העבירה לאצן הג'מייקני הצעה רשמית לקמפיין, במסגרתו הוא ישבור את שיא גינס למשלוח המהיר עבור אחד מהמוצרים שיוזמנו דרכה. בתמורה להשתתפות במהלך השיווקי יקבל בולט 1% ממניות החברה שמתמחה במשלוחים למוצרים שנרכשים במסחר אלקטרוני.

בנוסף הציעה לבולט חברת המשלוחים אספקת מקנאגטס לכל החיים. כזכור, התוודה האצן במהלך אולימפיאדת בייג'ין כי ההכנות לקראת המרוץ כללו את המאכל האהוב עליו - צ'יקן מקנאגטס. כנשאל על כך באולימפיאדת לונדון הוא ציין שהדיאטה הייחודית שלו כללה גם מקנאגטס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״