נלחמים באלימות: למעלה מ-20 משרדים משתתפים בתחרות הפרסום של 'לוקיישן'

למעלה מ-100 עבודות הוגשו לתחרות שתוכרע בחודש הקרוב. ישפטו: גיא בר, יניב מלינרסקי, ורד מוסנזון ועוד. נוכחות כמעט מלאה של העשירייה הראשונה
משה בנימין | (2)

תחרות הקריאייטיב של חברת לוקיישן בנושא האלימות בישראל עוברת לשלב הבא. במסגרת התחרות, משרדי הפרסום המובילים בישראל ובוגרי הבצפר עיצבו יותר מ-100 שלטים שעסקו בנושא. בתחרות משתתפים למעלה מ-20 משרדי פרסום, קטנים כגדולים עם נוכחות כמעט מלאה של המשרדים המובילים, ביניהם: גיתם, אדלר חומסקי, מקאן אריקסון, Y&R ישראל, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן, ברוקנר נטע יער ועוד.

התחרות, ביוזמת זיו פופלבסקי מבעלי חברת לוקיישן ואיגוד חברות הפרסום, ייחתם באירוע חגיגי שיערך ב"בצפר" שבנמל תל אביב בתחילת ספטמבר, בו יוצגו השלטים והכרזות בתערוכה ויוכרז הזוכה בתחרות. צוות שופטים רחב המורכב מבכירי מנהלי הקריאייטיב בתעשיית הפרסום ובהם גם גיא בר, יניב מלינרסקי, ורד מוסנזון ועוד, יקבע מהן שלוש העבודות הזוכות בקרב העבודות שיגישו משרדי הפרסום, וכן יכריז על העבודה הטובה ביותר של תלמידי הבצפר.

האירוע יתקיים במעמד בכירי המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל, ראשי ערים ומטה 'עיר ללא אלימות' המשמשים גם כנותני החסות של התחרות. אליהם יצטרפו בעלי משרדי הפרסום, אנשי קריאייטיב ואנשי פרסום.

המודעה שתזכה במקום הראשון תזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בשווי 100 אלף שקלים בפריסה ארצית עבור אחד מלקוחות המשרד, זאת בנוסף לפרסום המודעה עם קרדיט לארט ולקופי. המקום השני יזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בפריסה ארצית בשווי 50 אלף שקלים והמקום השלישי יזכה את המשרד בחבילת מדיה בפריסה ארצית בשווי 30 אלף שקלים. עבודות נבחרות שנשלחו לתחרות יוצגו בלמעלה מ- 1,000 מקומות פנאי ובילוי מרכזיים כגון מועדוני לילה, בתי קפה, ברים, מסעדות וחדרי כושר ברחבי הארץ, בהן מחזיקה לוקיישן בבלעדיות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנא פרסמו את רשימת השופטים במלואה - דורשקיפות (ל"ת)
    קופי 13/08/2012 21:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קופי מהעשיריה 13/08/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    אנשי הקריאייטב שעמלו ימים כלילות על המודעות? אולי איזה צ'ופר קטן? הפלגה או סופ"ש חביב בקלאב מד? עיינו ערך תחרות ג'יי סי דקו בשנים האחרונות...
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״