נלחמים באלימות: למעלה מ-20 משרדים משתתפים בתחרות הפרסום של 'לוקיישן'
תחרות הקריאייטיב של חברת לוקיישן בנושא האלימות בישראל עוברת לשלב הבא. במסגרת התחרות, משרדי הפרסום המובילים בישראל ובוגרי הבצפר עיצבו יותר מ-100 שלטים שעסקו בנושא. בתחרות משתתפים למעלה מ-20 משרדי פרסום, קטנים כגדולים עם נוכחות כמעט מלאה של המשרדים המובילים, ביניהם: גיתם, אדלר חומסקי, מקאן אריקסון, Y&R ישראל, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן, ברוקנר נטע יער ועוד.
התחרות, ביוזמת זיו פופלבסקי מבעלי חברת לוקיישן ואיגוד חברות הפרסום, ייחתם באירוע חגיגי שיערך ב"בצפר" שבנמל תל אביב בתחילת ספטמבר, בו יוצגו השלטים והכרזות בתערוכה ויוכרז הזוכה בתחרות. צוות שופטים רחב המורכב מבכירי מנהלי הקריאייטיב בתעשיית הפרסום ובהם גם גיא בר, יניב מלינרסקי, ורד מוסנזון ועוד, יקבע מהן שלוש העבודות הזוכות בקרב העבודות שיגישו משרדי הפרסום, וכן יכריז על העבודה הטובה ביותר של תלמידי הבצפר.
האירוע יתקיים במעמד בכירי המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל, ראשי ערים ומטה 'עיר ללא אלימות' המשמשים גם כנותני החסות של התחרות. אליהם יצטרפו בעלי משרדי הפרסום, אנשי קריאייטיב ואנשי פרסום.
המודעה שתזכה במקום הראשון תזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בשווי 100 אלף שקלים בפריסה ארצית עבור אחד מלקוחות המשרד, זאת בנוסף לפרסום המודעה עם קרדיט לארט ולקופי. המקום השני יזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בפריסה ארצית בשווי 50 אלף שקלים והמקום השלישי יזכה את המשרד בחבילת מדיה בפריסה ארצית בשווי 30 אלף שקלים. עבודות נבחרות שנשלחו לתחרות יוצגו בלמעלה מ- 1,000 מקומות פנאי ובילוי מרכזיים כגון מועדוני לילה, בתי קפה, ברים, מסעדות וחדרי כושר ברחבי הארץ, בהן מחזיקה לוקיישן בבלעדיות.
- 2.אנא פרסמו את רשימת השופטים במלואה - דורשקיפות (ל"ת)קופי 13/08/2012 21:59הגב לתגובה זו
- 1.קופי מהעשיריה 13/08/2012 18:47הגב לתגובה זואנשי הקריאייטב שעמלו ימים כלילות על המודעות? אולי איזה צ'ופר קטן? הפלגה או סופ"ש חביב בקלאב מד? עיינו ערך תחרות ג'יי סי דקו בשנים האחרונות...