נלחמים באלימות: למעלה מ-20 משרדים משתתפים בתחרות הפרסום של 'לוקיישן'

למעלה מ-100 עבודות הוגשו לתחרות שתוכרע בחודש הקרוב. ישפטו: גיא בר, יניב מלינרסקי, ורד מוסנזון ועוד. נוכחות כמעט מלאה של העשירייה הראשונה
משה בנימין | (2)

תחרות הקריאייטיב של חברת לוקיישן בנושא האלימות בישראל עוברת לשלב הבא. במסגרת התחרות, משרדי הפרסום המובילים בישראל ובוגרי הבצפר עיצבו יותר מ-100 שלטים שעסקו בנושא. בתחרות משתתפים למעלה מ-20 משרדי פרסום, קטנים כגדולים עם נוכחות כמעט מלאה של המשרדים המובילים, ביניהם: גיתם, אדלר חומסקי, מקאן אריקסון, Y&R ישראל, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן, ברוקנר נטע יער ועוד.

התחרות, ביוזמת זיו פופלבסקי מבעלי חברת לוקיישן ואיגוד חברות הפרסום, ייחתם באירוע חגיגי שיערך ב"בצפר" שבנמל תל אביב בתחילת ספטמבר, בו יוצגו השלטים והכרזות בתערוכה ויוכרז הזוכה בתחרות. צוות שופטים רחב המורכב מבכירי מנהלי הקריאייטיב בתעשיית הפרסום ובהם גם גיא בר, יניב מלינרסקי, ורד מוסנזון ועוד, יקבע מהן שלוש העבודות הזוכות בקרב העבודות שיגישו משרדי הפרסום, וכן יכריז על העבודה הטובה ביותר של תלמידי הבצפר.

האירוע יתקיים במעמד בכירי המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל, ראשי ערים ומטה 'עיר ללא אלימות' המשמשים גם כנותני החסות של התחרות. אליהם יצטרפו בעלי משרדי הפרסום, אנשי קריאייטיב ואנשי פרסום.

המודעה שתזכה במקום הראשון תזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בשווי 100 אלף שקלים בפריסה ארצית עבור אחד מלקוחות המשרד, זאת בנוסף לפרסום המודעה עם קרדיט לארט ולקופי. המקום השני יזכה את המשרד המגיש בחבילת מדיה חודשית בפריסה ארצית בשווי 50 אלף שקלים והמקום השלישי יזכה את המשרד בחבילת מדיה בפריסה ארצית בשווי 30 אלף שקלים. עבודות נבחרות שנשלחו לתחרות יוצגו בלמעלה מ- 1,000 מקומות פנאי ובילוי מרכזיים כגון מועדוני לילה, בתי קפה, ברים, מסעדות וחדרי כושר ברחבי הארץ, בהן מחזיקה לוקיישן בבלעדיות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אנא פרסמו את רשימת השופטים במלואה - דורשקיפות (ל"ת)
    קופי 13/08/2012 21:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    קופי מהעשיריה 13/08/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
    אנשי הקריאייטב שעמלו ימים כלילות על המודעות? אולי איזה צ'ופר קטן? הפלגה או סופ"ש חביב בקלאב מד? עיינו ערך תחרות ג'יי סי דקו בשנים האחרונות...
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.